ויה ארקדיה פותחת סניף נוסף בראשון לציון



רשת ויה ארקדיה פותחת סניף נוסף בראשון לציון. בהקמת הסניף הנוסף של הרשת, שממוקם במתחם G1 במערב ראשון לציון

רשת ויה ארקדיה פותחת סניף נוסף בראשון לציון. בהקמת הסניף הנוסף של הרשת, שממוקם במתחם G1 במערב ראשון לציון, יושקעו כארבעה מיליון שקלים. האולם יעוצב בהתאם לקונספט החדש והמוצלח של הרשת, שמתכננת לפתוח חמישה סניפים נוספים עד סוף 2010.

יוקרה נגישה, המוצאת את ביטויה בסגנון ייחודי, באיכות חסרת פשרות ובקשת מחירים רחבה המבטיחה ערך גבוה ללקוח - זהו המסר שעולה מאולמות התצוגה של ויה ארקדיה, הרשת המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בעולם בתחום הריצופים, חיפויי הקירות, הכלים הסניטריים, האריחים, חיפויי הקירות, הברזים ואביזרי האמבט. הצלחת הרשת, הטמונה באיכות המוצרים וברמת השירות הגבוהה, מקבלת תנופה מוגברת בזכות מגמה כלל עולמית, המצביעה על גידול משמעותי בנתח ההשקעה של בונים ומשפצים באריחים, חיפויים, חדרי אמבט ומטבח מתוך כלל עוגת התקציב.

הסניף החדש של ויה ארקדיה משתרע על שטח של 1,000 מ"ר ובהקמתו יושקעו ארבעה מיליון שקלים. משיחה עם מנכ"ל הרשת, אריק קרמרמן עולה, כי בסניף זה יוצג תמהיל מדויק של שירות ומוצרים, השומר על איכות גבוהה ומגוון עשיר, במטרה לאפשר לכל לקוח - בין אם הוא אדריכל או אדם פרטי, לעבור את חוויית השיפוץ והבנייה במינימום מאמץ ובמקסימום הנאה.

מיקומו של הסניף נבחר לאור תנופת הנדל"ן והמסחר המתרחשת מדרום לתל אביב. מרכזיותו של מתחם G ומיקומו בסמיכות לדרך אילון ולכביש 431 הופכים אותו לנגיש מאוד, ותורמים לנראות שלו בקרב לקוחות פוטנציאליים החולפים בציר משה דיין, הציר המרכזי באיזור.

ויה ארקדיה מובילה בשנים האחרונות מגמה נוספת - שימוש בכלל חללי הבית כביטוי אישי לסגנון חיים וסטייל. עם הסיסמה Prestige you can reach מבטאת הרשת את שאיפתה לאפשר לכל לקוח ליהנות מאווירת יוקרה בבית, ולשלב בחייו אלמנטים המשדרים אופנתיות, יופי ואסתטיקה במחיר שווה לכל נפש. בין אם מדובר באביזרי אמבט פרי יצירתם של מעצבי על כמו פיליפ סטארק וכארים ראשיד, או באריחים שעוצבו בבתי אופנה יוקרתיים כמו ורסאצ'ה ובנטון - ויה ארקדיה מביאה אותם לבית הישראלי, מתאימה אותם לסגנון החיים בארץ ואפילו לאקלים המקומי.

בפריטים המעוצבים ניתן לחזות באולמות התצוגה של הרשת, שם מוצג מגוון סגנונות ומחירים רחב במיוחד, המאפשר ליצור שפה ויזואלית ואסתטית תוך הקפדה על איכות גבוהה, שירות מקצועי, אופנתיות - ובעיקר התאמה לטעמו ולצורכיו של כל לקוח. "אנחנו מאוד ממוקדים, צוות העובדים בכל הסניפים מיומן מאוד ועתיר ניסיון, ולכן ביכולתנו לספק מענה ללקוחות מקצועיים ופרטיים כאחד, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, ליווי וייעוץ בכל שלבי התכנון והביצוע", מסכם קרמרמן.

- הודעה מטעם רשת ויה ארקדיה
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה