מדד הנדל"ן: ראשון לציון - עליות גורפות



"היצע הדירות בעיר נמוך ועדיין אין התחלות בניה חדשות, אך יחד עם זאת נראה כי צפויה כעת יציבות במחירים"

מדד נדלניסט לספטמבר 2009: עלייה של 5.7 נקודות, הגבוהה ביותר עד כה.....מדד הנדל"ן לספטמבר מגלה: הזינוק שנרשם במחירי דירות יד שנייה בחלק מהערים השיב את המחירים לרמתם ערב המשבר. הפעילים צופים שהתקופה הקרובה תהיה רגועה בהרבה.


לדברי גלעד המאירי, מנכ"ל פירמת שמאות המקרקעין והייעוץ הכלכלי אהוד המאירי ושות', מדובר למעשה בסגירת פערים בעקבות הירידות בחודשי המשבר, וכי ברוב האזורים המחירים חזרו לרמה של ערב פרוץ המשבר. לטענתו, לא קיימת כרגע בישראל בועת מחירים.

מלבד זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שספטמבר נחשב לחלש מסורתית בשוק הנדל"ן בגלל החגים. עם זאת, הפעילים בשוק מעריכים כי בעתיד הקרוב לא צפויות סערות, אלא בעיקר התאזנות.

ראשון לציון - עליות גורפות
 
זכיינית אנגלו־סכסון ראשון לציון, עופרה קונס, אומרת: "קיים ביקוש בעיר לדירות בנות 3־4 חדרים מצד משקיעים ורוכשים מעל גיל 50", היא מספר.

היא מעריכה את העלייה שנרשמה במחירי כל הדירות בעיר בחצי השנה האחרונה בכ־15%. "היצע הדירות בעיר נמוך ועדיין אין התחלות בניה חדשות, אך יחד עם זאת נראה כי צפויה כעת יציבות במחירים", היא מעריכה. לדבריה, "מספר המשקיעים בעיר ירד מעט בשל האלטרנטיבה בשוק ההון ועליית המחירים".

באדיבות: שי פאוזנר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה