איקאה החלה בגיוס עובדים לחנות בראשל"צ



חנות השנייה בראשון לציון צפויה להיפתח ברבעון הראשון של 2010. בכוונת הרשת לגייס 450 עובדים.

תגייס עובדים לכלל מחלקות החנות: מכירות, שירות, לוגיסטיקה ומערך ההסעדה

איקאה ישראל החלה בגיוס עובדים לחנות השנייה בראשון לציון, שצפויה להיפתח ברבעון הראשון של 2010. בכוונת הרשת לגייס 450 עובדים לכל מחלקות החנות. לפני כחודש השלימה החברה את גיוסם של 30 אנשי הצוות הניהולי של החנות.כמו כן, הושלם הגיוס של צוות העיצוב שסיים את הכשרות ובימים אלו עוסק בבניית תכניות העיצוב לחנות ראשל"צ וחלקו נמצא בהדרכות מקצועיות בשבדיה.

לתחום המכירות תגייס החברה 10 אחראי משמרת ו-120 נציגי שירות. לתחום המסעדה יגויסו 40 טבחים, 5 אחראי משמרת ו-46 עובדי שרות. לתחום הלוגיסטיקה יגויסו 11 מלגזנים, 18 נגרים ועובדים למחלקת תיקון מוצרים, ו-40 עובדים כלליים לאיסוף ומילוי מוצרים. לתחום השירות יגויסו עובדים למחלקת שירות לקוחות ולקו הקופות. לשירות הלקוחות יגויסו 8 אחראי משמרת ו-54 נציגי שירות. לקו הקופות יגויסו בשלב זה 14 אחראי משמרת ו- 69 קופאיות. לתחום התפעול יגויסו 4 עובדי אחזקה, חשמלאים במקצועם.

קרן בר דרור מנהלת משאבי אנוש רשתית, איקאה ישראל: "איקאה שמחה לבשר על מהלך נוסף לקראת פתיחת החנות השנייה. לאחר שגויס הצוות הניהולי של חנות ראשון לציון, אנו מתחילים את שלב גיוס עובדי החנות. עם השלמת הגיוס, יעברו העובדים תכנית הכשרה מקצועית בחנויות נתניה וראשל"צ ובסיומה יחלו בתהליך הקמת החנות הכולל הרכבת הרהיטים והתצוגות בחנות ראשון לציון. העובדים יצטרפו למשפחת עובדי איקאה המשרת נאמנה את לקוחות הרשת". 

לדברי בר-דרור, תהליך הגיוס החל באמצע אוקטובר וימשך עד סוף ינואר 2010, באמצעות חברות כ"א שונות המשתתפות בגיוס.

ניתן למצוא מידע נוסף על המשרות לשלוח קורות חיים באתר האינטרנט של החברה שכתובתו www.ikea.co.il .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה