"הגלריה" מציגה: "ויהי אור"



לקראת חג האורים "הגלריה" מציגה מגוון גופי תאורה מעוצבים וייחודיים

לקראת חג החנוכה, "הגלריה" לעיצוב הבית והאווירה, מציעה מגוון גופי תאורה מעוצבים בסגנונות שונים וייחודיים, אשר יתאימו לכל חלל. גופי תאורה מאירופה, המזרח הרחוק ומישראל.  גופי תאורה תלויים, תאורת רצפה, תאורת שולחן ועוד מגוון סגנונות תאורה ממגוון חומרים מחרס, פרזול מתכת בשילוב קריסטלים, אהילים מבדי שיפון ועוד ועוד.

 

לדברי אילן מכבי מעצב הבית של "הגלריה" "בחירה בגוף תאורה יכולה בהחלט לשדרג את מראה החדר והחלל הנבחר וליצור את אווירה המתבקשת; אווירה חמימה, רומנטית, יוקרתית ובכלל. תאורה מתאימה ונכונה יכולה לגרום לחלל קטן וצר להראות גדול ופתוח ולהפוך חלל גדול לנעים  ו"מזמין". זאת על ידי יצירת משחקי אור וצל, בהירות וטשטוש, עומק ועוצמות אור".
 
סגנון ניו יורקי - זרקור במה
 
למי שרוצה לשוות לדירה מראה ניו יורקי ולהכניס שיק לחלל החדר והסלון, מוזמן לאמץ את מנורת הבמה ולהציב אותה במקום שבו תרצו להסב את תשומת הלב, אם לכורסא בפינת החדר או הסלון או אם להאיר פינה שאנו רוצים למקד בה את תשומת הלב. היתרון במנורת הבמה הוא העובדה שניתן לכוון את זרקור המנורה למקום המומלץ ולשנות בהתאם את האווירה והסגנון.  
גובה 2.10 מ'
 
מחיר: 6,950 ₪
 
 
סגנון אירופאי - אהיל שיפון  
 
אהיל שיפון ביבוא  אישי מהולנד. בסיסו של האהיל עשוי אריגת מתכת וחלקו העליון עשוי מבד שיפון שחור. בשל היותו פריט בולט ודומיננטי, ישנה משמעות רבה לעיצובו ולשילובו בתכנון האדריכלי והעיצובי שבבית. לצד אהיל תאורה זה, המוצג ב"גלריה", ניתן להתרשם מקולקציה רחבה של פריטי תאורה בעיצוב בלעדי וייחודי מתוך אוסף האמנות של עפרה כליפה.
 
מחיר: 6,700 ₪
                                     
 
סגנון מרוקאי - גוף תאורה עם פרזול בשילוב קריסטלים
 
אהיל בסגנון מרוקאי העשוי מפרזול מתכת בשילוב קריסטלים. האהיל המעניין יוצר אווירה חמימה בחדר ומכניס עניין רב. אודות לאור המשתקף מבעד לפרזול האמנותי "מתפזר" האור בחלל החדר ויוצר צללים, צורות והשתקפויות.
 
 מחיר: 1,950 ₪  
 
סגנון מודרני – מנורת שולחן עם איורי קומיקס
 
מנורת שולחן מהווה פריט עיצוב ומרכיב מרכזי בעיצוב החלל, באמצעות מנורה מתאימה ניתן ליצור אמירה ולמשוך את תשומת הלב. מנורת הקומיקס ש"בהגלריה" מהווה בהחלט אמירה עיצובית עם שיק וסגנון. אירוביץ מקבל את השראתו מהתבוננות באנשים ובטבע. הציורים והעיטורים ניתנים להזמנה אישית לפי צרכי הלקוח, טעמו ואופי העיצוב בחלל.
 
מחיר: החל מ- 1,800

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה