ראשל"צ ות"א מובילים במחירי הדירות



זינוק מחירי הדירות המשיך השנה למרות המשבר הכלכלי העולמי.

השמאי הממשלתי: תל אביב וראשון לציון הובילו את עליית מחירי הדירות, אילת מדשדשת הרחק מאחור. זינוק מחירי הדירות המשיך השנה למרות המשבר הכלכלי העולמי. עליית המחירים לא פסחה על הפריפריה שהחלה ליישר קו עם אזור המרכז

השמאי הממשלתי פירסם דו"ח הסוקר את מצב מחירי הדירות בערים הגדולות בישראל. הדו"ח משקף את זינוק מחירי הדירות השנה ברוב חלקי הארץ עם עלייה שנתית נומינאלית של 14.4% ועלייה נומינאלית ברבעון הרביעי ב-4.3% בהשוואה לרבעון השלישי. נתוני הדו"ח מתייחסים לתקופה שהחלה ברבעון הרביעי של שנת 2008 המסמן את תחילתו של המשבר הכלכלי ועד לרבעון הרביעי של שנת 2009.

מעוניין לדעת כמה הבית שלך שווה? צפה במחירון הנדל"ן החדש של זזים הדו"ח סוקר דירות בנות ארבעה חדרים בבניה רוויה, המוצר השכיח ביותר בשוק הדירות. ממצאי הדו"ח מראים שתל אביב, ראשון לציון ונתניה מובילות בעליית מחירי הדירות עם עליה שנתית של 31%, 24% ו-19% בהתאמה.

פרסוםהדו"ח מאמת את מגמת עליית המחירים השנה בפריפריה, עם דגש על חיפה, אשקלון ובאר שבע. בחיפה המחיר זינק ב-15% ממחיר ממוצע של 743 אלף שקל ל- 855 אלף שקל, באשקלון המחיר עלה ב-17% מממוצע של 558 אלף שקל ל- 654 אלף שקל ובבאר שבע נרשמה עליה של 15% מממוצע של 494 אלף שקל לממוצע של 567 אלף שקל.

מחירי הדירות בפריפריה הרחוקה עלו בשיעור מתון- בנהריה עלו המחירים ב-5% ואילת ספגה ירידת מחירים של 4%, ככל הנראה לאור הירידה השנה במספר המשקיעים מחו"ל.

קרדיט: לירן סהר BIZPORTAL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה