מוסר התשלומים משתפר בראשון ךציון



וברבעון הראשון של 2010, הצליחו תושבי ראשון לציון לשפר את מוסר התשלומים ב 30 אחוז.

מנתוני חברת ERN מבית כ.א.ל המאבטחת עסקאות צ'קים, עולה כי המצב הכלכלי המשתפר מוביל לעליה במוסר התשלומים, וברבעון הראשון של 2010, הצליחו תושבי ראשון לציון לשפר את מוסר התשלומים ב 30 אחוז

סקירת הוצאות: תושבי ראשון לציון מוציאים בתקופה זו הרבה יותר כסף בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2009. בסה"כ יש עליה ממוצעת של כ- 18 אחוזים בהיקף הכספי של העסקאות שנערכות בראשון לציון ביחס לנתון המקביל ברבעון הראשון של השנה שעברה שסימל את שיאו של המשבר הכלכלי.

מן הבדיקה שערכה חברת ERN מבית כ.א.ל המאבטחת עסקאות צ'קים ומבטיחה לבית העסק כיסוי מלא במקרה של "צ'ק חוזר" עולה נתון מעודד נוסף ולפיו חלה ירידה דרמטית של כ-30 אחוזים במספר הצ'קים החוזרים. כעת נמצאת ראשון לציון במקום השני במוסר התשלומים שלה מבין עשר הערים הגדולות בישראל. לפניה עומדת פתח תקווה עם מוסר תשלומים הטוב ביותר. בכך משפרת ראשון לציון את המיקום שלה ב"מדד E.R.N מוסר תשלומים" במקום אחד ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

 עוד נמסר מהחברה כי סכום העסקה הממוצעת עלה אף הוא ב 15 אחוז בעיר, נתון המציב את ראשון לציון בין שלושת הערים עם השיפור המשמעותי ביותר.

לדברי עופר כרמל, מנכ"ל E.R.N, מדגיש כי "העסקאות הבטוחות יותר ברבעון הראשון של 2010 היו בתחום רשתות המזון, ביגוד וחומרי בניין עם ירידה של 25-28 אחוז בכמות הצ'קים החוזרים." כרמל מעודד מן השיפור הניכר ביחס לשנה שעברה ומציין כי מדד מוסר התשלומים הוא סימן חשוב להתאוששות של המשק אך בעיקר של משקי הבית.

"מנתוני החברה ניתן לראות שיפור ניכר במוסר התשלומים של תושבי ראשון לציון", אומר כרמל, "בהשוואה לנתוני השנה שעברה. אני מאמין כי יותר ויותר בתי עסק בארץ מבינים כי הטכנולוגיות העומדות לרשותנו היום מאפשרות עסקאות בטוחות הדומות לאלה בכרטיס אשראי. כדאי לכל בית עסק לאפשר ללקוחות שלו כמה שיותר אמצעי תשלום וכך להגדיל את קהל הקונים וגם את היקף העסקאות."

קרדיט: גלעד מורג Mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה