3 יעדים לעשות בהם קמפינג ברגע שיהיה אפשר



הנגיף המשתולל בעולם בחמת זעם השאיר אותנו בבית לתקופה ארוכה וממושכת. אם כי הבית הוא תמיד המקום הבטוח של כולנו, אחרי תקופה ארוכה של שיטוט מהמטבח לסלון, כולנו רוצים כבר לצאת לטבע וליהנות מטיול איכותי שישחרר לנו את העצמות ובעיקר את הנפש. אז איפה מומלץ ללכת לטייל?

גם אם אנחנו מסתכלים על תקופת הנגיף כתקופת חופש ארוכה, מדובר בתקופת חופש כפוי שעלול להיות מתסכל ולדרוש מאיתנו יצירתיות רבה להפגת השעמום ולשינוי השגרה המוזרה שנחתה עלינו כרעם ביום בהיר, כך שבסופו של דברר, אנו זקוקים לטיול מרענן וארוך מחוץ לבית. אנחנו מאמינים שבקרוב אתרי הטבע יפתחו ונוכל לחזור לטייל בארץ. אז איפה הכי כדאי לטייל והיכן נמצאים המקומות השווים ביותר להקמת אוהלים ולטיול ישראלי ארוך? ערכנו עבורכם שלושה מקומות שאחרי שתטיילו בהם, אתם תרצו לחזור.

 pexels

חוף גופרה של הכנרת

לאחרונה, עם גשמי הברכה שפוקדים את אדמת הארץ, תופסת הכנרת כותרות ועמודי שער ומתפארת ככנרת כמעט מלאה לחלוטין. לצד מקור המים המדהים הזה, תוכלו ליהנות מטיול מרענן בטבע וממקום מושלם לנטיעת אוהלים. חוף גופרה הוא החוף השוכן במזרח הכנרת ומשתרע לאורך של כמה מאות מטרים במתחם המכיל את כל מה שאתם צריכים עבור טיול אוהלים מושלם, מתקנים לניפוח אוויר, שירותים, מקלחות ואפילו משחקי ילדים. הצטיידו בכל מה שאתם צריכים עבור לינה בשטח ותיהנו מטיול זוגי או משפחתי שירענן לכם את הקיץ.

 

חורשת טל שבגליל העליון

אי שם בפינה הצפונית – מזרחית של ישראל, בין מרחבי דשא ירוק, משתרע לו פארק ענק על פני שטח של שבע מאות דונמים. מדובר בפארק מדהים ביופיו המתייחד בבריכה טבעית המתמלאת מנחל דן הזורם לצד הפארק. כל זאת ועוד, חורשת טל נמצאת בסמוך להר החרמון הקריר, מה שמבטיח מזג אוויר אידיאלי. הפארק מציע מקומות ישיבה רבים תחת כיפת השמיים בהם תוכלו לתקוע יתדות ולנטוע את האוהל שלכם לשינת לילה. אז קחו איתכם את הציוד המתאים וצאו למסע.

 

הגן לאומי אכזיב

ממש בקצה המדינה, בין מפרצי הים הרגוע ונקרות סלעים מדהימים ביופיים, שוכן לו אחר כבוד הגן הלאומי אכזיב. שם, תוכלו ליהנות מגלי ים כחולים ורגועים, ממשוב רוח קריר ומשקט עמוק ומרגיע. ממש בסמוך לחוף, נמצא חניון ללינת לילה בו תוכלו לפרוס אוהלים ולבלות את הלילה לפני הצעידה לאורך החופים הפרוסים על המסלול עד לראש הנקרה.

 

ואל תשכחו, רגע לפני שאתם לוקחים את האוהלים בדרך לטיול הטבע הבא שלכם, הנה שני טיפים שחשוב שתזכרו. ראשית, מקמו את האוהל שלכם על קרקע ישרה ולא תחת לעץ בכדי להבטיח יציבות. שנית, קחו איתכם מים. הרבה מים. אתם אף פעם לא תוכלו לדעת היכן הנקודה הבאה בה תוכלו לקנות מים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה