3 טיפים לאירוח ארוחת חג מושלמת



חג הפסח נמצא בפסח והלחץ באירוח משפחה או חברים תמיד גורם לנו לדאוג שלא יחסר שום דבר ושנספיק לעשות ולהכין הכול לארוחת החג, לצד הניקיונות המרובים שיש להספיק לפני ערב החג עצמו. אז אם אתם רוצים לוודא שתגיעו לארוחת החג מוכנים בצורה מושלמת, הנה 3 טיפים שיבטיחו לכם אירוח מושלם לארוחת החג.

FREEPIK

עיצוב ותכנון השולחן

שולחן החג הוא מרכז העניינים והוא יהיה זה שהאורחים שלהם יתמקדו בו ויראו אותו ישר כשהם מגיעים, לכן זה הזמן לוודא שהחוויה שלהם מהשולחן עצמו תהיה מפוארת ויפה. אז לצד זה שאתם מוציאים את כלי הכרס המפוארים לארוחת החג ומגישים את האוכל בכלי ההגשה המיוחדים של פסח, זה הזמן לחשוב על עיצוב השולחן עצמו. תוכלו לרכוש פרחים מבעוד מועד ולפזר אותם לאורך השולחן או למקם כמה זרים קטנים. קחו בחשבון שזר גדול סתם יפריע להגשה של האוכל ויכול לחסום את הראות לאנשים שיושבים בקרבתו. בנוסף תוכלו למקם נרות שיש לכם בבית וגם אם לא תדליקו אותם הם עדיין יתנו אווירה יפה ומעניינת לשולחן. הדבר האחרון הוא פתקיות הושבה, יש כאלה שחושבים שזה מיותר אבל בעבור האורחים שלכם זה מאוד נוח לדעת איפה הם יושבים ולצד מי, כך תוכלו למנוע אי נעימויות או הושבה לא נוחה.

תכנון הכנות הארוחה מראש

לפני שמגיע היום בו אתם צריכים לבשל הכול, כדאי לתכנן מה בדיוק אתם הולכים להכין ומה סדר ההכנה. כך תוכלו לוודא שיש לכם מספיק זמן לבשל את הכול לפני שנכנס החג, ואולי אפילו לעשות הכנות מראש. קחו בחשבון שאם יש לכם כיריים 5 להבות כנראה שיהיה לכם הרבה יותר קל לתמרן, שכן יש לכם חלוקה הרבה יותר גדולה של בישול במטבח ותוכלו להכין יותר מאכלים בו זמנית. אבל בכל מקרה תמיד מומלץ לתכנן את סדר ההכנות מראש כדי למנוע לחץ ועיכובים.

חשבו על תפריט שמותאם לכולם

הכירו את האורחים שלכם, האם יש צמחונים או טבעונים בקהל שלכם, או כאלה עם רגישויות כאלה ואחרות. תוודאו שיש להם מספיק מבחר מהאוכל שאתם מציעים כדי שהם ירגישו בנוח בארוחה. בנוסף כדאי לבחור בקינוח מנצח שכולם אוהבים כמו עוגה בסיסית וכמה פירות להגשה, בעבור אלה שלא אוהבים כל כך את המתוקים. הכי חשוב שתתכננו את התפריט שלכם בצורה כזאת שתספק את כל האורחים שלכם, החל מהילדים הקטנים ועד המבוגרים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה