2019: צבעי הקיץ הטרנדיים



קיץ 2019 צבוע בצבעים רכים, שמחים ומרימי נפש שמגדירים מחדש את המושג בבית. מה שקצת צבע על הקיר יכול לעשות

חודשי הקיץ ולקראת החגים נדמה שכולם משפצים, עוברים דירה ומשקיעים בעיצוב הבית, ובצדק. רענון בעזרת צבע זה הדבר הכי קל, מתבקש ונכון לעשות, בין אם מדובר בבית חדש מהניילונים, דירה שכורה המי-יודע-כמה או הבית הוותיק והנוח שלכם שזקוק לזריקת מרץ. מבין שלל הצבעים שיש במניפה של BG Paint– 55 גוונים ליתר דיוק – הנה הצבעים והגוונים שיהפכו את הקיץ לקליל, שמח ואופטימי במיוחד, בהתאמה לטרנדים העולמיים של העדפת צבעים פסטליים כמו של גלידה מרעננת. הנה מצעד הקיצי של בי ג'י פיינט (www.bg-paint.co.il) לקיץ 2019, מהבהיר לכהה:

לבן – מופתעים? אין סיבה. לבן הוא צבע ולא רק שהוא צבע הוא נפוץ, פופולרי, נצחי ושידוך מעולה לאקלים הישראלי בדגש על הקיץ. לבן צח נטול גוון אפור או צהוב הוא תשתית מושלמת לבתים הישראלים, וכיום קל יותר מתמיד לתחזק את הקירות הצחורים בזכות נבחרת הלבנים העמידה של בי ג'י פיינט. לבן צח משלים מכולה בית בסגנון עיצובי נורדי / סקנדינבי, בית כפרי, בית אקלקטי או כל סגנון אהוב אחר. בין שלל המוצרים המתקדמים של BG Bond אפשר למצוא לבנים בגימורים שונים (משי, מבריק, מט, שליכט וכדומה) ולשימוש בפנים הבית ובחוץ. בנבחרת תמצאו את בי ג'י קריל סופר, בי ג'י קריל 2000, בי ג'י משי פנים / חוץ, superwhite/ חוץ, בי ג'י סיד סופר, בי ג'י סיד בונד ועוד.

צהוב בהיר חיוור – הצהובים למיניהם מלווים אותנו כבר שנים אחרי לא מעט עשורים שבהם היו מחוץ לתחום בעיצוב הבית. בקיץ 2019 מקבלים הצהובים דוגמת גוני חרדל או כורכום טוויסט חיוור ובהיר יותר, משהו שבין בז' לצהוב, המשדר רכות פסטלית נעימה ועוטפת. זהו גוון מעולה למי שרוצה להוסיף צבעוניות אך חושש מצבעים עזים ודומיננטיים. בחו"ל מכנים אותו Pale yellow והוא מככב בתצוגות אופנה ובעיצוב הבית מכיוון שמדובר בצבע אופטימי, שמח ושובב. בכל מקרה, יש כמה גוונים של צהוב חיוור, לבחירה אישית אופטימלית.

Powdery Pink – ורוד חיוור, עדין ואפרסקי המשלב ורוד פודרה עם טאץ' כתמתם חם ומזמין. ורוד נתפס בעבר בצבע של בנות קטנות, חובבות בלט ונסיכות סכריניות, אולם בשנים האחרונות תפס המילניאל פינק לצבע צעיר, עוצמתי המייצג את הדור החדש. הוורוד של קיץ 2019 הוא חמים יותר בזכות נגיעת הכתום שבו והיתרון הגדול שלו הוא היכולת לכסות איתו חללים שלמים מבלי לחוש בעומס. איזה ורוד חיוור הכי מדבר אליכם מבין שלל גוני הוורוד הקיצי?

תכלת אפרפר בהיר – צבע בהיר, רענן ועכשווי הנע בסקלה שבין תכלת לבין אפור בהיר. מדובר בצבע רך ונינוח, המשרה שלווה, קלילות ואופטימיות. אפור תכלכל מתאים למי שמעדיף צבעים רגועים ונטרליים, שאינם מעמיסים על החלל. הוא גם בעל תכונות מקררות כך שהוא מתאים מאוד לבתים ולדירות בישראל. מדובר במנעד גוונים, חלקם יותר תכולים ואחרים יותר אפורים.

תמונה: BG Paint.

תמונה: BG Paint.

גוני ירוקים – ירוק הוא צבע של התחדשות, רעננות וצמיחה כך שברור לגמרי שכולם אוהבים אותו בבית, בין אם בשילוב עציצים ובין אם באקססוריז ובצבע על הקיר. פיסטוק, מנטה או ירוק מרווה –הכל הולך בקיץ 2019, אם כי הירוקים הכהים והמעושנים נדחקים הצידה. ירוק על הקיר הוא ללא ספק המרענן הרשמי לקיץ הקרוב והוא יכניס הרבה אנרגיה לחלל.

 

את כל צבעי הקיץ וגוונים רבים אחרים תמצאו במניפה החדשנית והטרנדית של בי ג'י פיינט און-ליין.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה