תכשיטים עם משמעות אישית



תכשיטים הם אביזרי נוי לאישה או לגבר, המשמשים לקישוט הגוף והבגדים, ולכל תכשיט מקורי וייחודי יש גם משמעות ומדובר ביצירת אמנות מרשימה ומקורית. תכשיטים מלווים את האדם כבר משחר ההיסטוריה האנושית, וכאשר עונדים תכשיט ניתן ללמוד על האדם ולהבין מהו הסגנון המועדף עליו, מהו מצב רוחו ומהו הסטטוס שלו מבחינת זוגיות ומצב סוציו אקונומי. יש תכשיטים רבים כמו טבעות, צמידים, שרשראות, תליונים ועגילים, וסוגים מסוימים של התכשיטים מספרים סיפור מקורי ויש להם משמעות אישית לאישה או לגבר שעונדים אותם.

התמונה באדיבות אתר הבורסה לתכשיטים

תכשיט ככלי להעברת מסר אישי וייחודי

תכשיטים נועדו לקישוט הגוף אך יש להם גם משמעות סמלית ואמנותית, למעשה התכשיטים שימשו תמיד כסמל סטטוס המעיד על חשיבות, ממון, אמונה וכדומה. לכן, אחד הטרנדים כיום הוא לרכוש תכשיטים מקוריים עם משמעות אישית, ובעזרת התכשיט אפשר להעביר מסרים אישיים לסביבה.

יש מגוון סוגי תכשיטים עם מסר ומשמעות ייחודית ואישית, למשל תליוני אותיות, צמידים ליד מכסף או מזהב בשיבוץ של סמלי אהבה, פרחים, סימנים אישיים כמו לב, כתר או כוכב, עגילים עם משמעות מקורית ואישית וטבעות מעוצבות עם אותיות, פרחים, סמלי לב, מדליון אהבה, קשר אהבה, כנפי מלאכים וסימנים רבים נוספים. לילדות ניתן לבחור כמתנה תכשיט עם סמלי דיסני ומגוון סמלים נוספים או עם אותיות המסמלות את שם הילדה, ראשי תיבות של ההורים וכו'.

לכל אחת יש התכשיט עם המשמעות המתאימה לה ביותר

תכשיטים עם משמעות נחשבים לפופולריים, ניתן לרכוש תכשיט מקורי עם משמעות ייחודית מתוך הקולקציות הקיימות באתר ובסניפי רשת הבורסה לתכשיטים, ויש גם אפשרות לייצר תכשיט בהתאמה אישית מלאה עם משמעות ייחודית בהתאם למאפייני האישה או הגבר להם רוכשים את המתנה.

התכשיטים המקוריים עם משמעות נפוצים בעיקר בקרב נשים בכל הגילים, זו גם מתנה מקורית ומרגשת לנשים החוגגות יום הולדת, מתנה לציון יום הנישואים, הפתעה מקורית לנשים (או לגברים) ביום האהבה, מתנה מרגשת ובלתי נשכחת לנערות החוגגות בת מצווה ועוד. למעשה, לא חייבים להמתין לאירוע מיוחד בחיים כמו יום הולדת או יום נישואים כדי להפתיע את בת הזוג, חברה טובה, או נערה – אפשר להזמין את התכשיט עם האמירה והמשמעות האישית בכל רגע נתון, ותמיד כדאי לבחור תכשיט המשקף את האישיות והקסם של האישה, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מורכבת ומבלבלת.

סמלים, אותיות וסימנים – מגוון אפשרויות לתכשיט עם משמעות אישית

קולקציית התכשיטים בעלי המשמעות האישית כוללת מגוון פריטים ייחודיים, ויש שפע אפשרויות לביטוי עצמי בעזרת סמלים וסימנים שונים, לרבות אותיות ככלי לביטוי רגשות, אהבה, מסר משמעתי לאחרים ולחיים ועוד. הסמלים הנפוצים והמשמעות הייחודית והאישית שלהם הם:

  • אותיות – אות מהווה סימן לייצוג צליל מסוים בשפה המדוברת ובכתב, ותכשיטים עם סימני אותיות הם מתנה מקורית ומרגשת. ניתן לבחור מגוון תכשיטים משובצים עם אותיות מצופות גולדפילד, רוזגולד וכד', האותיות יכולות לייצג את ראשי התיבות של האישה לה מעניקים את התכשיט כמתנה, ואפשר לבחור אותיות המסמלות שם פרטי ומשפחה, ראשי תיבות של בני הזוג וכו', יש גם אפשרות לחרוט אותיות על התכשיט או להזמין טבעות עם חותם.
  • סמלי אהבה – מגוון תכשיטים בעיצובים מקוריים ומלהיבים בשיבוץ סמלי אהבה מוכרים כמו לבבות, אותיות LOVE, פרחים המסמלים אהבה, עיטור בצורת אלת האהבה ועוד.
  • סמלי משפחה – תכשיטי משפחה מגיעים עם סמלים מקוריים וניתן לעצב סמל משפחתי אישי ומקורי כמו בעבר כאשר היה נהוג לעטר את המגן של האבירים ובני האצולה שיצאו לקרב.
  • סימני וסמלי ספורט – מבחר תכשיטים מקוריים עם משמעות אישית לספורטאים ולחובבי ספורט, אלו תכשיטים המתאימים בעיקר לנשים ולגברים שספורט מהווה את עיקר עולמם.
  • סמלי פרחים – תכשיטים משובצים בסמלי פרחים מקוריים ומרשימים ביופיים, לכל פרח יש משמעות ייחודית, למשל כלנית המסמלת התחדשות ותקווה, סאקורה (פריחת הדובדבן) המסמלת את היופי והשבריריות בחיים וכו'.
  • סמלי מוזיקה – לכל תכשיט המשובץ בסימני מוזיקה יש משמעות אישית, זו מתנה מקורית ומרגשת למוזיקאים, לחובבי מוזיקה ולנשים שהסימן המוזיקלי מציין אירוע משמעותי בחייהן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה