תביעת לשון הרע - כיצד תדעו מה הסיכויים שלכם?



בכול הנוגע למושג 'לשון הרע' או 'הוצאת דיבה' - לא כולם תמיד יודעים על מה מדובר ומה זה בכלל אומר. חוק איסור לשון הרע במדינת ישראל, קובע שעל פי החוק אין לפרסם תכנים שעלולים להפעיל אדם לבזות אותו לעורר שנאה או להזיק לו כלכלית או פיזית. שימוש לרעה במילים בתחומים שונים החל ממעשרים, עד גזע של אדם, דת מין וכולי - נחשבים הפרה של החוק ואם הם יפגעו באדם בעסק או בארגון ובשמו הטוב, הם יובילו למיצוי הדין עקב הפרת זכויות חוקתיות ומי שביצע את העברה עלול להיות מואשם בהוצאת דיבה.

FREEPIK

בעולם מהיר שבו ידע מופץ במהירות - יותר ויותר אנשים לא מודעים בנוגע למה נחשב לשון הרע ומה לא, והם נוטים לפרסם כל דבר שהם רוצים, לעיתים בזדון במגוון רחב של פלטפורמות הזמינות לנו בעולם המתקדם שבו אנו חיים.

אם בעבר, מי שהיה מפיץ שמועות בעיתון או בכל מדיה אחרת, שמועות שאינן מבוססות על האמת ונועדו להזיק - היה יכול להסתכן בהגשת תביעה נגדו על הוצאת דיבה ולשון הרע. כיום גם מי שיפיץ תכנים, סרטונים, פוסטים, תמונות וכולי בפלטפורמות שונות שנועדו להזיק לאחר - עלול להסתכן בהגשת תביעת לשון הרע.

אם אדם, חברה, בית עסק, או גוף מסוים מנסה לתבוע אתכם או הגיש נגדכם תביעה - חשוב שתדעו מה סיכויי התביעה ומה הסיכוי שתצטרכו לפצות את מי שהגיש אותה נגדכם.

אז כיצד מקבלים מושג לגבי תביעה שהוגשה?

בתחילה חשוב למצוא עורך דין טוב ואיכותי שיוכל להסביר לכם לגבי התביעה, ויש למצוא עו"ד מומחה בלשון הרע והוצאת דיבה אשר יוכל ייעץ לכם לגבי ההגנה הדרושה במקרה כזה, הוא יוכל להשיב על תביעה שהוגשה, הוא יסייע להעריך את סיכויי התביעה ולהגיע לפשרה בעת הצורך ויספק שאר שירותים בהתמודדות עם המצב.

עורך דין נזיקין יכול לסייע לכם להגיש תביעת לשון הרע, במידה ואתם אלה שנפגעו מהוצאת דיבה ואמירות מזיקות. לכן חשוב לבחור את הטוב ביותר.  

עורך הדין יעריך את הסיכויים בנוגע לתביעה שהוגשה ויספק לכם את כל המידע הדרוש כדי שתדעו איך הדברים עובדים. אז זה הזמן למצוא עורך דין נזיקין מומלץ, מקצועי ואיכותי.

בהצלחה משמעון האן משרד עורכי דין

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה