תאורה סולארית חזקה לגינה ולרחוב, באפס עלויות חשמל



במשך שנים רבות תאורה סולארית נחשבה לפתרון לא יעיל, בעיקר מכיוון שהייתה זו תאורה חלשה ועמומה שאינה יכולה להוות תחליף אמתי לתאורה הנדרשת. כיום המצב השתנה ואנו רואים תאורה סולארית חזקה המסוגלת להפיק אלומות אור חזקות. פתרונות אלו הולכים ומקבלים תאוצה, והיום אנו יכולים לראות אותם אפילו ברחובות הערים ומקומות ציבוריים בהם נעשה שימוש באמצעים כגון פנס סולארי לרחוב המספק תאורת רחוב חזקה ואפקטיבית.

תאורה סולארית חזקה - הפתרון שהעולם מחכה לו

בשנים האחרונות העולם מביט בדאגה על מחקרים ועדויות המראות כי כדור הארץ שלנו מתחמם, ומדענים מזהירים מהשפעת השינויים על אוכלוסיית העולם. כאשר אחת הסיבות המרכזיות לשינויי האקלים היא פליטת גזי החממה, תוצר של שריפת דלקים המשמשים לצורך ייצור אנרגיה. בעקבות החשש העולם מחפש אחר פתרונות אלטרנטיביים לייצור אנרגיה, והשמש היא אחד המקורות הטובים ביותר. 

אנרגיית השמש מאפשרת לכם ליהנות ממקור אנרגיה בלתי מתכלה. בעבר השתמשנו בה רק לצורך חימום דודי שמש, אך כיום הטכנולוגיות מאפשרות לנו לייצר ממנה חשמל. הטכנולוגיות רק הולכות ומשתפרות והנצילות האנרגטית הגיעה לרמה גבוהה מאוד - מה שמאפשר לכולם ליהנות ממגוון רחב של תאורה סולארית חזקה לגינה וגם במרחב הציבורי באמצעות פנס סולארי עוצמתי לרחוב. 

וזאת, ללא פליטת גזי חממה וללא עלויות בחשבון החשמל!

תאורת רחוב סולארית. קרדיט - סולאר לייט.

התאורה הסולארית מגיעה אל הצרכן הפרטי

עד היום, על מנת ליהנות מאנרגיה סולארית נדרשתם להשקעות גדולות בתשתיות, שטחים גדולים למיקום פאנלים סולאריים והוצאות אחזקה גבוהות. אלו שעמדו לרשותם האמצעים כבר התקינו פנאלים סולאריים ולמעשה הקימו תחנת כוח פרטית. אמנם יש לכך יתרונות, אך  פתרון זה אינו רלוונטי עבור הצרכן הממוצע. עבור האדם שיושב עכשיו בבית ומביט בדאגה על מחירי החשמל שרק עולים ועולים.

חברת סולאר לייט מחוללת מהפכה בתחום, וסוף סוף מביאה את היתרונות של האנרגיה הסולארית אל הצרכן הביתי. כיום ניתן בקלות להתקין פנס סולארי לרחוב, וסוגים שונים של תאורה סולארית חזקה. ללא צורך בתשתיות יקרות, אלא בתור פתרון זמין להתקנה עצמית ושימוש מיידי. 

הפתרונות השונים שומרים על אסתטיות ונראות עיצובית, והם מאפשרים לכל אחד ליהנות מתאורה סולארית חזקה בכל שעות הלילה. התאים הפוטו וולטאים ממירים את אנרגיית השמש לאנרגיה חשמלית, וזו נאגרת בסוללות ליתיום, המאפשרות לתאורה לפעול בשעות הלילה ולספק תאורה חזקה ויעילה. 

 תאורת רחוב סולארית ביישוב שבי ציון קרדיט - סולאר לייט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה