שעוני ארמני לגברים ולנשים – המותג שחייבים להכיר



השם "ארמני" לבטח מוכר, לפחות לרובנו, כאחד ממותגי האופנה המוערכים והמצליחים ביותר בעולם מזה עשרות שנים. בנוסף לבגדים מסוגים שונים, בשמים ואביזרים נוספים, מייצר מותג האופנה האיטלקי הנחשב כל כך גם שעוני יד, גם לגברים וגם לנשים. אם אתם מתעניינים בקניית שעון חדש לכם או כמתנה לגבר/אישה אחרים, מדוע דווקא שעוני ארמני צריכים לעניין אתכם?

בית האופנה האיטלקי "ארמני" אשר נוסד בשנות השבעים של המאה הקודמת נחשב כיום לאחד המותגים המובילים בעולם האופנה כולו, ולא בכדי – לארמני סגנון ייחודי ומוערך ביותר, הכולל עיצובים מינימליסטיים ואלגנטיים ביותר לצד עיצובים גרנדיוזיים ומרשימים לא פחות. במיוחד מעניין לבחון את קולקציות השעונים של ארמני, ויש בהן כאמור קולקציות נפרדות לגברים ולנשים.

 pexels

קולקציית שעוני ארמני לגברים

בקולקציית השעונים לגברים של ארמני ניתן למצוא מבחר עיצובים שונים, בסגנונות שונים לחלוטין. למשל, ניתן למצוא בקולקציה זו שלל עיצובים יחסית גדולים ומאסיביים, כפי שנהוג למצוא לא מעט בעולם השעונים לגברים. בין העיצובים הללו תמצאו שעונים בכסף, שחור או אפור, עם רצועת מתכת עבה ומספר כפתורים בצד השעון לכיוון ולשימוש בפונקציות הנוספות השונות שהוא כולל, דוגמת טיימר וכד'.

הקולקציה כוללת גם עיצובים עדינים יותר המכילים נגיעות של זהב אדום, למשל, אך מעוצבים בצורה גברית ומאוד אלגנטית. כמו כן, העיצובים שבהם השעון מורכב כולו אך ורק מחלקים בצבע שחור הם מרשימים ביותר מבחינת המראה החלק והאחיד, וכך גם העיצובים הכוללים רצועת רשת מתכת יחסית דקה ואלגנטית. מומלץ במיוחד לבחון שעונים אלו (עם רצועת רשת מתכת) שבהם פנים השעון הוא בצבע ירוק או כחול עמוק, בעוד כל שאר השעון (והרצועה) בשחור או בצבע כסף אחיד.

לא מעט עיצובים מקולקציה זו נמכרים כעת בהנחות משמעותיות (גם שישים ושבעים אחוזי הנחה!!!), המאפשרות לכל אחד מאיתנו להתהדר בשעון ארמני חדש לחלוטין.

 

קולקציית שעוני ארמני לנשים

כאמור, לארמני גם קולקציה מיוחדת של שעוני יד עבור נשים, עם עיצובים שעליהם רואים מיד כי תוכננו ועוצבו במיוחד בעבור המין היפה – עיצובים עדינים ואלגנטיים ביותר, הכוללים במרבית המקרים רצועות דקות יחסית ועדינות יותר מאלו של העיצובים עבור גברים. קולקציית שעוני הנשים של ארמני היא רחבה ועשירה בעיצובים שונים, רובם ככולם אלגנטיים ונאים ביותר וגם נשיים בדיוק במידה הרצויה. תוכלו לראות שימוש רב בכסף עדין או בזהב אדום ואף בגוונים של ורוד נעים לעין (לא ורוד צעקני...), וגם כאן כמובן תיהנו ממבצעים חסרי תקדים של חמישים, שישים ושבעים אחוזי הנחה.

כך, את יכולה להתחדש בדגם חדש של שעון לנשים מבית ארמני, שהוא מקורי ומרהיב ביותר, וכל זאת בעלות של כמה מאות בודדות של שקלים בלבד (דגמים מסוימים נמכרים גם במחירים הנעים סביב שלוש מאות או ארבע מאות שקלים בלבד). ללא ספק זוהי אפשרות ששווה לבדוק כאשר בא לך משהו חדש, אסתטי, מרשים ונעים למראה. הדרך המושלמת לשפר את ההופעה בין לילה...

 

לקטלוג המלא של שעוני ארמני לגברים ולנשים הקליקו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה