שעון נוכחות לעסק: הכירו את הכלי שיחסוך לכם אלפי שקלים



לא משנה מהו הגודל של העסק שלכם, אם אתם חברה מסחרית עם אלפי עובדים, או עסק בוטיק עם עוד עובד אחד נוסף, אתם חייבים שעון נוכחות דיגיטלי. למה להסתכן בטעות אנוש קטנה, שעלולה לעלות לכם כמה מאות שקלים? אם חברת "מקאנו", מובילת המהפכה בניהול שעות עובדים, יצרה עבורכם כלי כל כך יעיל ופשוט לשימוש עבור ניהול העסק, בצורה המדויקת ביותר.

FREEPIK

מהו שעון נוכחות דיגיטלי?

אם אתם עדיין מדווחים על נוכחות העובדים, על ידי כתיבה ביומן והתעסקות עם כל הדוחות באופן ידני, אתם לא תאמינו בחיים למה שאתם עומדים לקרוא. הגיע הזמן שתצאו מאזור הנוחות הלא ממש נוח שאתם רגילים אליו, כי אתם עומדים לחסוך כעת אלפי שקלים ועשרות שעות מבוזבזות בכל חודש.

שעון נוכחות דיגיטלי מאפשר לכם בעלי העסק, להיות בשליטה מלאה ובמעקב על כל פרט הכי קטן הקשור בנוכחות העובדים שלכם ותשלומי השכר. תוכלו לקבל תמונה מלאה לגבי נוכחות של כל עובד בעסק, בצורה מסודרת על ידי דוחות אשר המערכת לבד תסדר לכם באופן מדויק.

אתם יכולים באופן עצמאי להגדיר את המערכת בהתאמה אישית לעסק שלכם, ולעובדים שלכם יהיה הרבה יותר קל להחתים נוכחות בכניסה לעבודה וביציאה, גם אם הם עובדים מהבית, המערכת זמינה עבורם בכל זמן ומכל מקום. היתרון המוביל של המערכת, הוא האמינות. אם בעבר עובדים יכלו להחתים נוכחות עבור עובד אחר או להערים על המעסיק עם שעות העבודה, בשעון נוכחות דיגיטלי הדבר הוא בלתי אפשרי.

הזמן שלכם שווה המון כסף

בעבר חישוב שעות נוכחות ושכר עובדים, יכל לקחת כמה ימים, שעות של עבודה שכל טעות הכי קטנה היא קריטית ויכולה להשפיע עליכם כלכלית בהמשך, ולא באופן חיובי. תארו לכם מצב בו מדי חודש ישנו עובד אשר מחתים את שעת היציאה שלו, שעה מאוחר מהזמן האמיתי. במקרה בו אתם משלמים לאותו עובד 40 ש"ח לשעה, בחודש אחד תגיעו למצב בו בערך כ-800 ש"ח יורדים לחינם, ומה אם זה מקרה שנמשך כבר שנה? כן, גם אנחנו היינו כועסים.

בנוסף, תארו לכם כמה זמן הייתם חוסכים, אם הייתם מכירים את המערכת של חברת "מקאנו" כבר לפני. כל השעות של החישוב והבדיקה של כל דוחות שעון נוכחות, או העבודה הקשה של חשבת השכר או רואה החשבון שלכם, הייתה נחסכת וקלה הרבה יותר. כאשר יש מערכת אחת כל כך פשוטה לשימוש, המקלה על העבודה ובאופן אוטומטי מחשבת את כל הנתונים ומציגה את כל הדוחות הרלוונטים באופן מדויק, אמין ומסודר.

איך לבחור שעון נוכחות בהתאמה לעסק?

בזכות המגוון של סוגי שעוני הנוכחות הקיימים, תוכלו לבחור בשעון נוכחות אשר מתאים באופן מושלם לסוג העסק שלכם ולעובדים. אם מדובר בחברה גדולה שכל עיקר עבודתה הוא במשרדי החברה, שעון נוכחות ביומטרי או קיוסק יוכלו להתאים באופן מושלם.

במקרה אחר, בו לצורך הדוגמא מדובר בחברת שליחויות קטנה שרוב פעילותה הוא בחוץ, על ידי שעון נוכחות טלפוני או אפליקציית שעון נוכחות, העובדים יוכלו להחתים נוכחות בנוחות ובקלות מכל מקום.

המרדף אחרי הזמן מסתיים כאן, והחיסכון הכספי מתחיל להכנס לתמונה. סוף סוף אתם יכולים להיות בשליטה על כל מה שמתרחש אצלכם בעסק, ולנהל אותו בשקט נפשי ובלי דאגות מיותרות. שעון הנוכחות של Meckano, הוא ידידותי ונוח לכל משתמש, ומקור חיסכון מצוין עבור העסק שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה