שיטת בנייה ירוקה של חברת אקובילד



הצורך לשמור על איכות הסביבה הולך וגובר עם שנים, בייחוד לאור ההשפעות של ההתחממות הגלובלית שאנו מתחילים לראות כבר עכשיו. הקרחונים הנמסים, חילופי מזג האוויר הקיצוניים, כל אלה עלולים להיות רמז לבאות ולשמש כנורת אזהרה עבורנו. אך היות שאין לנו השפעה על כלל העולם, נוכל לפחות להתחיל עם הבית הפרטי שלנו. וכאשר אנו מדברים על הבית הפרטי, אנו מתכוונים לבנייה ירוקה.

FREEPIK

מהי בנייה ירוקה?

בנייה ירוקה היא למעשה שימוש בשיטות מתקדמות שנועדו לצמצם את הפגיעה באיכות הסביבה במהלך הבנייה. שיטות אלה כוללות, למשל, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה או ממוחזרים, תכנון נכון של הבניין כך שיעמוד בזווית הנכונה ויאפשר לדיירים לחסוך באנרגיה, וכן בנייה של בניין עמיד בפני עובד ופגעים אחרים, במטרה לשמור על בריאותם של הגרים בו.

הכירו את שיטת הבנייה הירוקה של חברת אקובילד

חברת אקובילד היא חברה מנוסה ומקצועית העוסקת בבנייה ירוקה במשך שנים רבות. החברה מציעה בנייה אקולוגית המאפשרת לחסוך באנרגיה ולמנוע זיהומי סביבה מיותרים. לחברה כמה שיטות מתקדמות שהופכות אותה למובילה בתחומה.

אחת השיטות המובילות היא שימוש במערכות בידוד מתקדמות. חברת אקולינד עושה שימוש במערכות בידוד מתקדמות מבית NUDURA. מערכות בידוד אלה שומרות על טמפרטורה קבועה בבניין ומונעות את הצורך בשימוש באנרגיה רבה להפעלת מזגנים, מאווררים או אמצעי חימום. למערכות מתוחכמות אלה ישנם כמה מאפיינים שהופכים אותה למובילה בתחומה. מאפיינים אלה כוללים שימוש בחומרים ממוחזרים, עמידות מפני עובש, צמצום פליטת הפחמן הדו חמצני בזכות הצורך לשמור על אנרגיה, וכמובן בניית בניין יעיל יותר מבחינת עמידות. כלומר, בניין שיעמוד לאורך זמן, יגן מפני רוחות ופגעי מזג האוויר ולא ידרוש תיקון משמעותי. וכאשר מדברים על עמידות, מתכוונים גם לתנאים קוצוניים כמו הצפות. לא אחת אנו שומעים בחדשות על בית זה או אחר שהוצף במרכז הארץ. ובכן, אקובילד דואגת לבנות בניין עמיד בפני הצפות. הבניינים נבנים לפי תקנים מחמירים, והם מספקים את ההגנה המושלמת במקרה של סופות וגשמי זלעפות.

נוסף על כך, בחברה דואגים לא רק לחוזק הבניין וצמצום באנרגיה, אלא גם לנראות שלו. הצוות של החברה המקצועית נכון להראות לכם שגם כאשר בונים בשיטת הבנייה האקולוגית, זה לא אומר שמוותרים על עיצוב. קיימת אפשרות להגיע לתכנונים אדריכליים שונים ומגוונים ולבטא את הייחודיות שלכם באמצעות פרויקט בנייה משוכלל.

שומרים על הסביבה וזוכים בבניין איכותי

ראינו כי שיטות הבנייה הירוקה של אקובילד אינן מתפשרות על איכות. דווקא כשבאים לשמור על איכות הסביבה, מגלים שהשמים הם הגבול. בזכות הבנייה הירוקה אנו מקבלים בניין עמיד שהערך שלו עולה. כך שניתן למכור או להשכיר דירה בבניין במחיר גבוה יותר. מעבר לכך, בסופו של דבר זוכים לחסוך בשימוש בחומרים בלתי מתכלים ולשמור קצת יותר על כדור הארץ. וגם אם נראה כי הבנייה הירוקה עוד רחוקה מלעצור את המסת הקרחונים, זוהי בהחלט התחלה ודרך טובה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה בקרבנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה