שואב אבק מומלצים 2019



כולנו מנסים ככל שניתן, לשמור על הריפוד של סלון ביתנו, באמצעות שאיבה ותחזוקה שוטפת, אשר כוללת ניקוי יסודי של הריפוד באמצעות חברה מקצועית לניקוי ריפודים, לפחות אחת לשנה. יש לבדוק כי השואב שאנו מחזיקים הוא יעיל ועוצמתי , שיש לו את כל האביזרים המתאימים לניקוי הריפוד כמו מברשות רכות וייחודיות לריפוד. גם צינור השואב, חייב להיות ארוך וגמיש וכן חוט החשמל במידה ומדובר על שואב חשמלי ולא אלחוטי, חייב להיות ארוך דיו.

pixabay

מלבד התחזוקה השוטפת ובחירת שואב האבק, אשר ישמש אתכם לתחזוקה נכונה, יש לבצע ניקוי ספות ולהזמין חברת ניקוי ריפודים הנמצאת באזורכם. לדוגמא, אם אתם מאזור נתניה, הזמינו חברת ניקוי ספות בנתניה, כך שהמחיר יהיה סביר ולא תצטרכו לשלם בנוסף על מרחק הנסיעה מעיר אחרת שהיא מרוחקת יותר.

 

על תחזוקה וניקוי ספות מקצועי

אין זה משנה אם בסלון ביתכם, ישנן ספות העשויות עור, בד או ספות בד טבעי או סינתטי. למרות התחזוקה השוטפת הקבועה מצדכם, יש לדאוג לניקוי מקצועי של ספות, כאשר חברת ניקוי הריפודים, מאבחנת את סוג הבד ומחליטה על חומר הניקוי ושיטת הניקוי שיש לנקוט בהתאם לכך. ניתן להשיב לכל ספה את המראה החדש, הנקי והרענן שלה, באמצעות ניקוי ספות בנתניה, או בכל עיר אחרת וליהנות מחיסכון רב כאשר ניתן עדיין להשאיר את הספות הקיימות שהיו מלוכלכות ולחדש אותן, במקום לרכוש מערכת סלון חדשה אשר תעלה לכם אלפי שקלים במקרה הטוב.

 

לרוב, אנשים מחליפים סלון בשל הבלאי שנוצר מכתמים ולכלוך. היום באמצעות מכשור משוכלל, חומרי ניקוי וצוות מקצועי של ניקוי כל סוגי הריפודים, ניתן להחזיר עטרה ליושנה והסלון שלכם ייראה חדש לחלוטין.

 

אל תנסו לנקות את הספות בעצמכם

 

יש אנשים אשר מעוניינים לחסוך כמה שיותר, כאשר הם מעוניינים לרכוש חומרי ניקוי לריפוד ולנקות באופן עצמאי את ספות ביתם. הבעיה היא שהספות עשויות להיות עם יותר כתמים, סימנם של מים, עובש ועוד נזקים. על מנת למנוע את כל אלה, מומלץ להזמין חברה אשר ודעת לזהות את סוג בד הריפוד ולהתאים את חומר הניקוי. המכשור המשוכלל של חברת ניקוי הספות, אשר מחדיר חומר ניקוי ייעודי עם מים, מקרצף ושואב את המים המלוכלכים  יגרום לבד הריפוד לקבל שוב את מראהו החדש, ממש באותו היום שהספה נרכשה מחנות הרהיטים. גם מהבחינה הבריאותית, תוכלו להימנע מאלרגיות , או בעיות בדרכי הנשימה באמצעות ניקוי יסודי ומקצועי של ספות ביתכם.

 

לא כל ניקוי ריפוד ספות דומה למשנהו

גם את זה יש לקחת בחשבון, כאשר אתם מזמינים חברת ניקוי ספות בנתניה. אם למשל הריפוד שלכם עשוי מבד, או מעור, ההבדל בניקיון יהיה מהותי, היות וריפוד עור, מנקים בשיטה שונה ולא בעזרת מים, כי אם באמצעות קרם ניקוי מיוחד וקרם הברקה הנועד ומותאם גם על פי סוג העור. לרוב, נציג מטעם חברת ניקוי הריפודים, יגיע עד לביתכם ויאבחן את סוג הריפוד. לאחר שיוחלט לגב סוג הניקוי, הוא ייתן הצעת מחיר הן בתאם לסוג הריפוד והן בהתאם לגודלה של הספה. יש לציין כי מחיר ניקוי ספות הסלון, נקבע על פי גודלן, קושי הניקיון וסוג הריפוד ולכן מחיר זה אינו קבוע ועשוי להשתנות.

יש להזמין חברת ניקוי ספות, כאשר החברה הינה וותיקה, בעלת שם , מוניטין והמלצות. על פי הנתונים הללו, יהיה  לכם קל ותר להזמין חברה אמינה אשר תבצע את מטלת ניקו הריפודים על הצד הטוב ביותר וכן, תעניק לכם אחריות על עבודתה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה