רשלנות רפואית: כך תבחרו עורך דין



נפגעתם מרשלנות רפואית? במאמר הבא נסביר מה זו תביעת רשלנות רפואית, מה תפקידו של עורך דין המתמחה בתחום ועל אילו פרמטרים יש לתת את הדגש בבואנו לבחור עורך דין כזה.

freepik

מה זו תביעת רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא מצב בו לאדם נגרם נזק כתוצאה מטיפול רפואי רשלני. באופן כללי, הכוונה היא לטיפול רפואי לקוי שקבלתם מרופא או כל צוות רפואי באשר הוא, טיפול שבמסגרתו, לכאורה, לא ננקטו כל אמצעי הזהירות הדרושים.

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה לקבלת פיצויים בגין נזק שנגרם לנו כתוצאה מרשלנות רפואית. במצב כזה, תצטרכו לפנות עורך דין רשלנות רפואית שיחקור את המקרה הספציפי שלכם וייצג אתכם בבית המשפט על מנת לזכות בתביעה.

מה תפקידו של עורך דין לרשלנות רפואית?

אם אתם מרגישים שנגרם לכם נזק גוף בשל רשלנות רפואית כל שהיא, עליכם לפנות לעורך דין המתמחה בתחום, על מנת שזה יברר באם לתביעה שלכם יש סיכוי לשאת פרי. בתוך כך, על עורך הדין שתשכרו יהיה להוכיח אם הצוות הרפואי שטיפל בכם אכן התרשל ואף להוכיח את הנזק שנגרם לכם כתוצאה מהרשלנות הרפואית הזו.

במידה ועורך הדין שלכם אכן יצליח להוכיח שנגרם לכם נזק כתוצאה מהליך רפואי רשלני, ידו תהיה על העליונה ואתם תזכו בתביעה.

איך בוחרים עורך דין לרשלנות רפואית?

לעורך הדין לרשלנות רפואית יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לסיכויי התביעה שלכם. לכן, אין להקל באף אחד מהאלמנטים שנציין.

מכיוון שלעורך דין נדרשת מיומנות מקצועית, ניסיון בניהול תביעות רשלנות רפואית, משני צידי המתרס, וידע רפואי נרחב מאד, אתם צריכים לבחור את הדמות שתייצג את האינטרס שלכם באופן המקצועי ביותר שיש.

ראשית, בחרו עורך דין נזקי גוף בעל ניסיון מוכח בתחום, כזה שעוסק ומתמחה בתחום הרשלנות הרפואית. בקשו מעורך הדין לקשר אתכם עם לקוחות עבר שלו, על מנת שתוכלו לאסוף המלצות שיסייעו לכם לקחת החלטה נבונה.

בררו מה רמת הניסיון שלו בתחום מבחינה מעשית, לרבות באילו תיקים הוא טיפל בעבר, האם הוא הצליח לרוב, , האם עומד בקשרי עבודה עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה האם הוא מוכר בתקשורת כבר סמכא ברשלנות רפואית ועוד. ככל שתראו לעורך הדין שאתם שולטים בחומר ותדרשו ממנו יותר מידע, כך הוא יבין שיש לכם את הכוח ושיש לו עסק עם לקוח רציני.

שוחחו עם עורך הדין וודאו שיש לכם איתו שפה משותפת וכימיה כזו שתגרום לכם לתת בו את האמון שלכם. תתפלאו לשמוע, אך לא תמיד יש הזדמנות שנייה לרושם הראשוני.

חשוב לציין – לא משנה איזה מידע אתם מנסים לדלות מעורך הדין בשיחות הראשוניות איתו, השתדלו תמיד להבין האם יש לו ניסיון במקרים ספציפיים כמו שלכם, כמו רשלנות רפואית בהריון, שיתוק מוחין, איחור באבחון סרטן ושבץ מוח כתוצאה מרשלנות רפואית ועוד.

עורך דין מקצועי ואמין לא יסתפק בשיווק עצמי על מנת לקבל את התיק, אלא ינסה לדלות מכם את כל הפרטים הרלוונטיים על האירוע. מתוך כל המידע הזה הוא ידע לזקק את הנתונים הרלוונטיים לו ולפנות לגורמים רפואיים לצורך קבל חוות דעת שונות.

לקבלת יעוץ בנושא  מוזמנים לפנות לתומר לינר , משרד עו"ד

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה