רשלנות רפואית באבחון סרטן והאפשרויות המשפטיות:



רשלנות רפואית באבחון סרטן עלולה לקרות בשל שתי סיבות עיקריות. במצבים בהם לא התייחסו לסימפטומים ולתלונות החולה ולא נעשו הבדיקות המתאימות לאבחון המחלה, ובמצבים בהם נשלחו בדיקות אך פירוש הבדיקות היה לקוי ולא אובחנה המחלה. משרד עו"ד שמואל קשיוב, מטפל בתביעות העוסקות ברשלנות רפואית על סוגיה השונים. משרד בעל וותק וניסיון רב בתחום תביעות מהסוג הזה.

רשלנות רפואית

תהליך הגשת התביעה במקרה של רשלנות רפואית באבחון סרטן:

  • פגישת ייעוץ מקדימה
  • איסוף החומר המקצועי
  • קבלת חוות דעת ממומחים בתחום המקצועי רפואי
  • הגשת תביעה

ברוב המקרים בהם נעשתה טעות באבחון או טעות בטיפול אשר מוגדרת כרשלנות רפואית, הצוותים הרפואיים ומוסדות הרפואה לא ימהרו להודות בטעותם. עורך הדין קשיוב מתמחה בתביעות כאלו וילווה את הלקוח מהשלב הראשוני ועד לקבלת הפיצויים אשר מגיעים ללקוח בעבור הסבל שחווה. הוא יעשה זאת במקצועיות, תוך הבנת הקשיים איתם מתמודד הלקוח ומתוך תחושת שליחות אמיתית וכנה להושיט עזרה ולמצות את זכויותיו של הלקוח. עורך הדין קשיוב לא לוקח את שכר דמי הטרחה מראש , אלא רק על בסיס הצלחה בלבד. זהו יתרון הוגן ומאד משמעותי ללקוח.

במקרה של רשלנות רפואית מומלץ לפנות לעורך הדין בהקדם האפשרי, למרות שניתן לעשות זאת גם במרחק הזמן. עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום המשפטי והרפואי ייתן מענה הולם ומהיר לבקשתכם, ישמע את סיפורכם וילמד אותו לעומק במלוא הרצינות והאכפתיות. כאשר נתקלים או חווים רשלנות רפואית זהו אירוע משמעותי ולא פשוט. אחד מהאופנים העוזרים להתגבר על הקושי הוא הצלחה בתביעה מול הגורם המתרשל, העשייה הפרקטית והבקשה הפשוטה והכנה שהצדק יצא אל האור מעצימה את הנפגע ומסייעת לו להחזיר את השליטה על חייו

עורך דין קשיוב בעל ניסיון של מאות מקרים של תביעות כנגד בתי חולים, קופות חולים ומוסדות רפואיים שונים. כמו כן כנגד רופאים וצוותים רפואיים. הוא מתמחה בתביעות העוסקות ברשלנות רפואית ונזקי גוף. יש לו ידע רפואי ומשפטי המסייע בידו להביא להצלחות. כמו כן משרדו עובד עם רופאים בעלי שם לצורך הגשת חוות דעת מקצועיות בכל תחום רפואי הנדרש לתביעה.

בבואכם לבחור עור דין שיטפל בתביעתכם ניתן בקלות למצוא את אתרו של משרדו באינטרנט והאתר נוח וידידותי. האתר ינחה אותכם בצורה קלה ופשוטה לפעולות שצריכות להיעשות ויעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות. רצוי להתחיל בהקדם עם פגישת ייעוץ ראשונית, ולראות מהן האפשרויות.

במקרה של רשלנות רפואית באבחון סרטן התוצאות יכולות להיות הרות גורל לחולה ולמשפחתו. מומלץ לפעול בהקדם על מנת לזכות בפיצויים הגונים, ועל מנת לצאת ממצב חוסר האונים לעבר פעולה אקטיבית ומשמעותית. ישנם מקרים שלא ניתן להשיב את הגלגל לאחור, פעולה יזומה הכרחית ותוביל במעט להקל על הסבל.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה