רעיונות למתנות לחנוכת בית



מחפשים רעיונות מקוריים ומלהיבים למתנה לאירוע חנוכת בית? האם חברים או קרובי משפחה הזמינו אתכם לטקס חנוכת בית ואתם מתלבטים ומתקשים לבחור מתנה לאירוע המרגש והמשמח? אילו מתנות נהוג להביא לחנוכת בית אצל חברים טובים, קולגות מהעבודה או קרובי משפחה?

pexels

טקס חנוכת בית – לא לשכוח מתנה למארחים

ביהדות נהוג לערוך אירוע חגיגי לרגל הכניסה למקום מגורים חדש, בית או דירה, זהו מנהג רווח ברוב התרבויות והעמים. במהלך אירוע חנוכת בית בישראל מקובל להתקין ולקבוע מזוזה בדלת הכניסה ובשאר הפתחים בנכס, לברך שהחיינו, לשנן פרקי תהילים וללמוד במניין מכתבי הקודש. לאחר הטקס הדתי המארחים הנרגשים מזמינים את האורחים לסעודה, וכמובן שהם מציגים את הבית לחברים ולמשפחה והאורחים מעניקים מתנות.

אגב, לפי כללי ההלכה היהודית יש לקבוע מזוזה ולברך עליה, והאורחים נדרשים להיכנס לבית ברגל ימין כסימן לברכה ולמזל טוב עבור הדיירים. את הטקס עורכים במועד קרוב לכניסה לבית החדש, ומומלץ לקיים את חנוכת הבית בימים שבהם אלוהים מרעיף חסד ומזל בעולם.

אמנם, אין חובה להביא מתנה לאירוע חנוכת בית אך זהו נוהג מקובל, וכדאי לשמח את החברים או קרובי המשפחה הנכנסים לביתם החדש עם מתנה מקורית ושימושית. אם אינכם יכולים להשתתף בטקס חנוכת בית אתם יכולים להזמין משלוח של זר פרחים או להזמין משלוח של מגש פירות מהודר, ואם אתם מגיעים לאירוע כדאי להביא את המתנה איתכם ולהעניק אותה למארחים.

יש מגוון רעיונות להזמנת מתנה לחנוכת בית, החל מזרי פרחים מעוצבים וססגוניים, דרך מארזי שי מפנקים ועד מתנות גורמה כמו מגש או מארז פירות, זר פירות ועוד.

מתנה מתוקה להתחלה טובה בבית החדש

באתר אלונה'ס עינוגי פירות אתם יכולים למצוא בקלות ובנוחות מגוון רעיונות למתנות המתאימות לטקס חנוכת בית. באתר שלנו תוכלו למצוא מתנה לחנוכת בית במחיר משתלם ושווה לכל כיס, וכל שעליכם לעשות הוא להזמין את הפריט המתאים ביותר לאירוע המרגש, למלא טופס הזמנה עם פרטים אישיים ופרטי משלוח, להוסיף הקדשה אישית למתנה המקורית, לשלם בכרטיס אשראי באתר המאובטח הכולל מערכת סליקה מתקדמת או לשלם בטלפון.

הצוות של אלונה'ס דואג לעיצוב המתנה שבחרתם לטקס חנוכת בית, לכתיבת ברכה לפי בקשתכם ולמשלוח מהיר לנמען. המשלוח יגיע בזמן ובהתאם למועד שציינתם, יש גם אפשרות להגיע אלינו לאיסוף עצמי וכך תגיעו לחנוכת הבית עם מתנה בידיים שלכם.

הרעיונות המדליקים ביותר למתנות לחנוכת בית הם:

  • מגשי ומארזי פירות מעוצבים – יש מגוון מגשי פירות בעיצובים מדליקים ובמחירים משתלמים, הפירות ארוזים במגש מעוצב ופרקטי הניתן לשימוש רב פעמי ככלי הגשה יפהפה ועמיד, וניתן להזמין גם מגשי ירקות בעיצוב מדליק וכך תעזרו למארחים מאחר וכולם יטעמו מהירקות והפירות הטריים והמרעננים בזמן הסעודה או לפניה.
  • זר מתוק – זר פירות העשוי משוקולדים משובחים במגוון עיצובים מרהיבים וססגוניים, זו מתנה מקורית ומפנקת שכולם אוהבים.
  • זר פרחים ועציצים – אפשר להזמין זר פרחים לפתח תקווה או זר פרחים לכל יעד אחר, או שתוכלו עציץ המתאים כמתנה לבית החדש.
  • מתנות גורמה – מגוון רעיונות למתנות מדליקות ובעיקר טעימות, יש מארזי גורמה מעוצבים עם או ללא בקבוק יין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה