רעיונות למסיבת רווקות



קיבלתם את הכבוד להיות מתכננת מסיבת הרווקות של החברה הטובה? ברכותינו. ככל הנראה את החברה שהיא הכי סומכת עליה שתארגן עבורה מסיבה בלתי נשכחת, ושתדעי כיצד להתמודד עם כל הדברים שעלייך לעשות לקראת המסיבה. תכנון מסיבת רווקות זה כיף של ממש, מכיוון שמדובר במסיבה שמסמלת את חיי הרווקות של הכלה לעתיד, עלייך למצוא רעיונות למסיבת רווקות שיהיו כמה שיותר מקוריים ומיוחדים.

Pixabay

מכיוון שעלייך לסגור הרבה דברים חיוניים למסיבה כמו לוקיישן מיוחד ומבודד, לתאם הפעלה מדליקה ושווה שתהיה במסיבה, להזמין אוכל ושתייה ועוד המון דברים אחרים – הכנו עבורך מספר רעיונות למסיבת רווקות שהם מיוחדים, מרגשים וגם כיפיים במיוחד כך שאנו בטוחים כי הם ישתלבו בצורה נהדרת במסיבה המתוכננת.

בחרי קונספט מיוחד למסיבה

כדי שמסיבת הרווקות שאת מתכננת לא תהיה כמו עוד מסיבת רווקות שגרתית, בחרי קונספט מיוחד שיהיה לאורך כל המסיבה וכמובן על פי האופי וההעדפה של הכלה לעתיד. לדוגמה, אם הכלה אוהבת במיוחד צבעים מסוימים, בחרי לקשט את כל המקום של המסיבה עם הצבעים האלו, רכשי אביזרים ואקססוריז מדליק ויפה עם הצבעים האלו וגם בקשי משאר החברות במסיבה שיגיעו לבושות עם הצבעים האלו.

ערכי משחקי היכרות

זהו רעיון למסיבת רווקות שמתאים במיוחד לקבוצה גדולה של בנות שאינן מכירות אחת את השנייה היכרות מוקדמת. מכיוון שהכלה לעתיד רצתה לחגוג בגדול עם כל החברות שהיא מכירה, הבנות המשתתפות הגיעו ממעגלי חברה שונים אחד מהשני, כך שהן לא מכירות אחת את השנייה.

עם משחקי ההיכרות שייערכו בתחילת המסיבה הקרח יישבר, וכולן יכירו אחת את השנייה טוב יותר כך שהמשך המסיבה יהיה הרבה יותר מהנה וכיפי לכולן. משחקי היכרות מומלצים יהיו כאלו המשלבים גם אלכוהול, כך שכל אחת שתשתה תוכל להשתחרר ולשתף פעולה באופן יותר חופשי ונעים (גם הביישניות בחבורה).

הכיני מצגת מרגשת ונוסטלגית

רעיון למסיבת רווקות מרגש במיוחד, שלא ישאיר עין אחת יבשה בין כל המשתתפות. זהו רעיון שמתאים במיוחד לחבורה מצומצמת של חברות שחוגגות יחד מסיבת רווקות איכותית ומצומצמת, כך שכל אחת מכירה את השנייה במשך זמן רב. תוכלי להיעזר ביתר החברות ולהכין יחד מצגת מושקעת ומיוחדת עם המון תמונות נוסטלגיות שלכן משנים קודמות, ואף תמונות ילדות או סרטונים מצחיקים ומביכים שרק אתן רואות.

איחולים לבביים עם בלונים

דרך מיוחדת לאחל לכלה לעתיד שלל ברכות, היא באמצעות הפרחת בלוני הליום לשמיים הפתוחים. רכשי בלוני הליום לבנים כמספר הבנות במסיבה, ובקשי מכל אחת לרשום ברכה קצרה ואישית שהיא מאחלת לכלה.

לאחר שהכלה תגיע למקום ולאחר כל ההתרגשות של כולן, בקשי ממנה לקרוא בקול או בשקט את הברכות של כולן ואחר מכן להפריח את הבלון לשמיים. כך כל אחת תזכה לברך את הכלה המיועדת בצורה מרגשת, אישית ומקורית במיוחד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה