רילקו נדל"ן: "כדורגל, ביטלס ותשואה - השקעה בליברפול היא השקעה מנצחת"



עם 20% פחות ממחיר השוק ע"פ דוח שמאי, תשואה שנתית גבוהה, מס של 0% על ההכנסות, ושלוש אוניברסיטאות גדולות ומובילות שיוצרות ביקושים מתמידים לשכירות - השקעה במיזם למגורי סטודנטים של חברת רילקו השקעות נדל"ן, מעניקה למשקיעים תנאי פתיחה מעולים.

אם ניקח עשרה אנשים אקראיים ברחוב, ונשאל אותם- מה הדבר הראשון שעולה להם בראש כשהם חושבים על ליברפול- חמישה מהם כנראה יאמרו שהם נזכרים בשירים הנפלאים של הביטלס. אם הם מבוגרים יותר, אולי אפילו יקראו להם "חיפושיות הקצב" בחינניות. החמישה האחרים כנראה יאמרו שליברפול בשבילהם זה כדורגל: מוחמד סלאח, סטיבן ג'רארד, קני דלגליש. אולי גם קצת יוסי בניון ורוני רוזנטל.

עם זאת, יש כמה שיילחשו לכם שבליברפול יש עוד משהו מיוחד: השקעות נדל"ן בהזדמנות. את הצעקות בשוק כולם שומעים אולם לפעמים שווה להקשיב גם ללחישות, כי בליברפול יש מיזמים מעולים להשקעה בנדל"ן, ומיזם כזה בדיוק הוא המיזם החדש של רילקו נדל"ן.

  canva

"השקעה של קרוב למיליארד ליש"ט בפני העיר". רילקו נדל"ן, ליברפול.                      

צילום: canva

לונדון לא מחכה אולי, אבל ליברפול דווקא כן

ליברפול היא עיר הנמל השנייה בגודלה ובחשיבותה בבריטניה כולה. מתגוררים בעיר בערך חצי מיליון תושבים. העיר שוכנת על נהר המרסיסיידס המפורסם (ואכן שתי קבוצות הכדורגל של העיר, אברטון וליברפול, מכונות המרסיסיידס). העיר התפרסמה כמקום מוצאם של כל חברי להקת הביטלס שנולדו בעיר. ב-2008 נבחרה העיר להיות בירת תרבות אירופית, והושקעו ב קרוב למיליארד ליש"ט על מנת לשפר את מראה העיר, והפיכתה לאטרקטיבית יותר עבור דיירים ותיירים.

 

לפי המומחים של רילקו נדל"ן, שוק הנדל"ן להשקעה בליברפול מציע תשואה ממוצעת של הכנסות משכירות גבוהה בהרבה מערים גדולות אחרות בבריטניה, לרבות לונדון. הסיבה היא שהביקוש לדיור בעיר גדל במהירות יחסית בפתאומיות, בטרם מחירי הנדל"ן לרכישה הדביקו את שוק השכירות: מחירו הממוצע של בית באנגליה הוא 220,000 ליש"ט. לעומת זאת, מחירו הממוצע של בית בליברפול עומד על 130,000 ליש"ט בלבד.

עם זאת, יותר ויותר סטודנטים בוחרים ללמוד במוסדות ההשכלה הגבוהה של ליברפול, ומדובר במנוע עיקרי ליצירת הביקוש לשכירות. אוניברסיטת ליברפול היא אחת הוותיקות בבריטניה, וקיימת מתחילת המאה ה-20. אוניברסיטאות נוספות כמו אדג' היל, ג'ון מורס וליברפול- הופ, יצרו עיר עם אוכלוסייה סטודנטיאלית ענפה של יותר מ-70,000 סטודנטים אשר מתגוררים בעיר ובאיזור. ליברפול יש מוניטין ארוך של מצוינות אקדמית, כאשר אוניברסיטת ליברפול קיימת עוד משנת 1903.

 GOOGLE

תמונת המבנה באדיבות Google. רילקו נדל"ן.

תשואה גבוהה וביקושים יציבים

משקיעים רבים מצאו כי הביקוש למגורים בליברפול גדול, ומספק תשואה נפלאה ובטוחה. מחירי השכירות בלונדון עולים בכל שנה בערך ב-2.65% אחוזים. רילקו השקעות נדל"ן מזמינה משקיעים להצטרף למיזם ולרכוש דירת מגורים לסטודנטים בעיר. מדובר במבנה בשם LIBERTAS, הממוקם באיזור L1 בעיר, איזור עם תשואת שכירות גבוהה במיוחד ביחס לעיר (9.63% ממוצע בשנה שעברה).

 

בהתאם לאסטרטגיית ההשקעות של חברת רילקו נדל"ן, מדובר הזדמנות חד פעמית לרכישת דירה בכ-20% פחות ממחיר השוק (על פי דו"ח שמאות בבניין) בעיר הצעירה. מדובר בהשקעה במבנה מניב, ולא השקעה בנדל"ן יזום לבנייה. נתון זה מגביר את רמת הבטחון של המשקיעים, היות ומדובר במבנה שכבר היום מושכר ומייצר הכנסות. רכישת המבנה כולו במזומן, הוא זה שמייצר את ההזדמנות לרכוש את המבנה ב-20% מתחת למחיר השוק כאמור.

המבנה כולל 64 דירות סטודיו לסטודנטים ולצעירים, עם חלונות גדולים הפונים למרכז העיר וצופים על הקתדרלות של העיר. בבניין יש חיי קהילה עם חלל קהילתי הכולל חדרי משחקים, טרקלין מפואר, חדר כושר, וכן מאפיינים אורבניים במבנה כמו מרתף אופניים ושירותי כביסה. המאפיינים הללו, כולל כמובן הקרבה למוסדות הלימוד, הופכים את המבנה לאטרקטיבי עבור סטודנטים.

חברת הניהול שעובדת עם רילקו נדל"ן היא חברת ניהול אמינה ובטוחה, ומאפשרת למשקיעים של רילקו ראש שקט בגביית השכירות במועד. כל המאפיינים הללו הם אלו שהופכים את המבנה לאטקרטיבי עבור שוכרים, מה שכמובן מעולה למשקיעים בנדל"ן מניב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה