קרנות גידור - מדוע כל כך כדאי להשקיע בהן?



השאלה מה לעשות עם הכסף שלנו היא שאלה המלווה ישראלים רבים וזאת עקב מצב השוק החריג בו הריבית היא אפסית. על רקע זה יש לציין כי השקעה בשוק המניות היא צעד חכם אך רק למומחה אמיתי. מכיוון שרובנו לא מומחים באמת בהשקעות בבורסה או באפיקים אחרים כדאי לנו לפנות אל קרנות גידור ולהשקיע דרכן. קרן גידור היא קרן המתמחה בהשקעה מסוימת וגובה מהמשקיעים בה עמלה וכך משקיעה בחכמה את כספיהם.

pixabay

כך לדוגמא יש את הנושא של העברת כספים מביטקוין אשר קרנות משקיעות בכך וזו דוגמא אחת להשקעות של קרנות. לרוב הקרן תניב תשואות הרבה יותר גבוהות מאשר השקעה עצמאית וזאת מכיוון שהיא מומחית בכך וברגע שיש מומחיות כך ההצלחה היא הרבה יותר גדולה וזה משהו שכדאי לתת עליו את דעתנו.

כיצד אבחר קרן גידור איכותית?

יש הרבה קרנות גידור בשוק ולכן עולה השאלה איך אנו יכולים לבחור את הקרן הטובה ביותר להשקעה? אם כן כאשר אתם באים להשקיע בקרן גידור אתם חייבים קודם כל לבחון את התשואות שלה בעבר. אך בכל לא די.

אם אתם רוצים להשקיע בקרן אתם חייבים גם לבחון את מידת הסיכון שהקרן נוקטת בה. אם הקרן פועלת בסיכון רב אזי התשואות שלה תהיינה יותר גבוהות אך ההפסדים שלה יכולים להיות מאוד גבוהים. לכן בחנו את נושא הסיכון ואת תשואות העבר ואל תזלזלו בכך. לצד זאת כדאי גם לבחון את הסגמנט שבו הקרן משקיעה וכך להבין מה הם סיכוי ההצלחה שלה במגזר מסוים.

האם כדאי להשקיע בקרן גידור ישראלית או אמריקאית?

כיום יש קרנות גידור ישראליות ויש קרנות מחו"ל ובעיקר אמריקאיות. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לי להשקיע בקרן גידור אמריקאית או ישראלית? אם כן אנו חייבים לציין כי זה פחות משנה מהיכן הקרן ויותר משנה מה הקרן עושה ואילו תשואות היא מביאה.

עם זאת, אנו חייבים לציין כי יש יתרונות לקרן ישראלית וזאת מכיוון שהיא קרן הרבה יותר נגישה. כך עם קרן ישראלית אפשר להיות בקשר עם המנהל שלהם או עם הצוות שלה ולקבל תשובות מהירות לכל שאלה ולכן יש יתרונות לקרן ישראלית על פני קרן אמריקאית שאי אפשר להתעלם מהן.

קרנות גידור – שימו לב למנהל הקרן לפני שאתם בוחרים בהן

כאשר אתם באים לבחור בין קרנות הגידור אתם חייבים לשים לב למנהל הקרן ואין זה משנה אם זו קרן גידור המתמחה בתחום של העברת כספים מביטקוין או כל קרן אחרת. עליכם להבין כי בעולם של קרנות הגידור יש השפעה עצומה למנהל הקרן וככל שהוא יותר טוב כך הקרן תהיה יותר טובה ולכן חובה לבחון את הנושא הזה לפני הבחירה בקרן.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה