קעקועים זמניים-בדיוק הטאצ' שאתם צריכים



תגידו מה שתגידו, יש משהו מושך בקעקועים. מעבר לכך שהם מעניקים לנו נגיעה של סקס אפיל, הם גם מרשימים ביופיים, ביצירתיות שלהם, ובאומנות שהם מציגים על הגוף שלנו. בעוד שלאורך ההיסטוריה היו סיבות שונות לקעקועים, כגון, סמלי תרבות, ביטוי אומנותי, שייכות לקבוצה ,ועוד, גם כיום הם נחשבים למיצג וויזואלי ייחודי ואינדיבידואלי.

FREEPIK

כך או כך, בין אם תקראו להם הצהרה, אומנות, או פשוט "מיותרים" (כי יש גם טענות כאלו),דבר אחד בטוח, הקעקועים הם תופעה על זמנית שהאטרקטיביות שלהם אינה משתנה מדור לדור, אלא רק צומחת. עממה, בעוד שיש אנשים שאינם חוששים מהצמיתות שלהם (ויש כאלה לא מעט!), יש אחרים שקצת פחות מעוניינים להתחייב לקעקוע קבוע, ואת האמת? אולי גם קצת חוששים מההליך עצמו (לגיטימי!). אז מהו הפתרון? התשובה לכך זה קעקועים זמניים.

אז מהם קעקועים זמניים מה ההבדל בינם לבין קעקועים קבועים? (מעבר למובן מאליו!)

למי שלא יודע, קעקועים רגילים הם קבועים מכיוון שהם נעשים על ידי מכונת קעקועים הבנויה  ממחט ייעודית ופיגמנטים המוחדרים לתוך השכבה העליונה של העור דרך דקירות קטנות ומרובות. למרות שלא מדובר בהליך קצר או נעים למדי, יש לא מעט אנשים שאינם חוששים מקצת כאב או מתחושת העקצוץ, ומוכנים להתמודד עם כך עבור הקעקוע שהם רוצים. ובכן, בניגוד לקעקועים קבועים, קעקועים זמניים הן מדבקות דקורטיביות שניתן ליישם על העור לפרקי זמן קצרים (כשבוע!) בהליך קצרצר ונטול כאבים. הקעקועים הללו מיושמים על מדבקה מיוחדת אשר בהנחתם על היד ובעזרת מטלית רטובה ניתן להעביר את ההדפס אל העור.

כיצד מיישמים קעקועים זמניים?

  1. ראשית, חשוב ליישם את המדבקה על עור יבש ונקי משמנים או קרמים. כמו כן אם מדובר באזור פלומתי רצוי "לסרק" את הפלומה לאותו כיוון שעמו אתם הולכים למשש את המגבת (מיד נסביר ותבינו!).
  2. מקלפים את הניילון של המדבקה וממקמים את הקעקוע על העור. מומלץ לעגל את המדבקה על האזור שבחרתם לפני קילוף הניילון כדי שהמדבקה תקבל את הצורה של אזור זה.
  3. יש לקחת מגבת רטובה וסחוטה היטב ולהניח אותה על גב המדבקה (כאשר היא מונחת על העור שלכם!!) במשך חמש דקות, כאשר בזמן זה יש למשש את המגבת לאורך הקעקוע בתנועה קבועה וחוזרת (מלמעלה למטה, או מלמטה למעלה!)
  4. לאחר חמש דקות יש להתחיל ולקלף בזהירות ובאיטיות את נייר המדבקה מן העור.
  5. יש להמתין כמה דקות נוספות שהקעקוע יתייבש ולהימנע ממגע. כמו כן חשוב שלא תמרחו דבר על הקעקוע .
  6. להסרה מהירה ניתן להשתמש בשמן או באלכוהול.

 

הקעקועים הזמניים של LASH COSMETICS

בחברת LASH COSMETICS  ניתן למצוא מגוון קעקועים זמניים יפיפיים ולכל אירוע. מעבר לכך שקיים מבחר מרהיב של עיצובים ולאזורים שונים בגוף, כל הקעקועים עשויים מחומרי גלם איכותיים, עמידים, ובטוחים לשימוש. אז למה להתחייב לקעקוע קבוע שאפשר כל שבוע לשדרג את המראה עם קעקוע חדש וזמני בדרך קלה ומהירה?

ראו עוד: עדשות צבע


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה