קייטרינג חלבי- היוקרה שבפשטות



קייטרינג חלבי הוא אחד מסוגי הקייטרינג המבוקשים ביותר. מדוע? מכיוון שמבחר המאכלים שלו מתאים לאירועי בוקר, אירועי צהריים, אירועי ילדים, בראנץ' ,אירועים למבוגרים, אירועי עבודה ועוד. כמו כן, מעבר לכך שהמאכלים הטעימים של קייטרינג חלבי מציעים מגוון של מנות שונות, אחד היתרונות המובהקים של קייטרינג חלבי זה שהוא אינו כבד מידי אך משביע, כך שאפשר להגיש אותו באירועים קצרים שלאחר מכן אנשים חוזרים למשימות היומיומית שלהם מבלי לחוש עייפות. יחד עם זאת, חשוב להבין שלא מדובר בקייטרינג פחות יוקרתי מכל סוג קייטרינג אחר, וניתן להתאים את סוגי המטעמים ואת ההגשה שלהם לאופי האירוע. כך או כך, הקייטרינג החלבי נחשב לאחד המומלצים וזאת הודות לגמישות והרב-גוניות שלו.

FREEPIK

אז מהו קייטרינג חלבי ומה התפריט שלו כולל?

הקייטרינג החלבי נע בין מטעמים חלביים לארוחות עשירות ומזינות. לדוגמא, התפריט של הקייטרינג החלבי כולל מאפים, גבינות, לחמים, ביצים, ירקות ופירות טריים, פרנץ' טוסט, פנקייקס, תפוחי אדמה, פשטידות, עוגות ועוגיות, גרנולה, ריבות, יוגורטים, מיני קישים, שתייה חמה, ועוד. כמו כן, בעוד שאין ספק שמדובר במבחר טעים במיוחד של מאכלים ואף סוג של בחירה בטוחה, חשוב להבין שאופן ההגשה משחק תפקיד חשוב באירוע שלכם, ולכן הקייטרינג החלבי לא רק שם דגש על טריות ומוצרים איכותיים, אלא גם על התצוגה של המנות ואופן ההגשה. יחד עם זאת, כשבוחרים קייטרינג חלבי לאירועים חשוב לשים דגש ולקחת בחשבון את שני האלמנטים הבאים: האלמנט הראשון זו חברת הקייטרינג שתבחרו. לאיכות ולטריות של המוצרים יש השפעה עצומה על איכות הקייטרינג (ועל האירוע שלכם!), וחשוב לבחור בחברת קייטרינג לאירועים שמפקידה באדיקות על איכות המוצרים ואופן התצוגה הסופית שלהם. האלמנט השני, זה שכיום יש לא מעט טבעוניים שאינם אוכלים מאכלים חלביים, ולכן אם ידוע לכם על אורחים שכאלה, כדאי גם לדאוג לשלב מאכלים טבעוניים.

מעוניינים בקייטרינג חלבי לאירועים?

חברת "שף בטבע" היא בדיוק חברת הקייטרינג שאתם מחפשים. מעבר לכך שמדובר בחברה שמציעה מגוון עשיר ואיכותי של סוגי קייטרינג שונים כגון קייטרינג בשרי, חלבי, צמחוני ועוד, היא גם דואגת לייעץ ולסייע בבניית התפריט המתאים לאירוע שלכם ועל פי הרצונות והצרכים שלכם. כאשר מדובר בשירותי הקייטרינג החלבי של "שף בטבע" החברה מקפידה על טריות המוצרים, תצוגה יוקרתית ומעוצבת, והגשה מקצועית ומפנקת. בנוסף, אחד היתרונות המובהקים של חברת "שף בטבע" זה שהם מספקים את שירותיהם בכך הארץ, ובכל יעד שתבחרו, בין אם מדובר ביעד פנימי או חיצוני וגם כאשר מדובר בלוקיישן בטבע בעל תנאים מגבילים. כמו כן, החברה דואגת לכל הציוד הנדרש, כולל ציוד הישיבה, ציוד הקירור/חימום, גנרטור וכדומה, ואף מסייעת ללקוח בתהליך הוצאת האישורים הנדרשים לקיום האירוע בלוקיישן שבחרתם. אז חושבים על הזמנת קייטרינג חלבי לאירוע בלתי נשכח אל מול הנופים המרהיבים בארץ? חברת "שף בטבע" תשמח לעמוד לשירותכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה