קידום אתרים בחו"ל: איך זה עובד?



אם העסק שלכם מוכר מוצרים או שירותים בחו"ל, מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם צריכים להתרחב בינלאומי, אבל קידום אתרים בחו"ל יכול להיות מסובך ללא סיוע של המקצוענים בתחום. מדינות רבות, שפות רבות, ובמקרים רבים מספר שפות בתוך מדינה אחת. מאפיינים אלו יכולים לבלבל וליצור מספר נושאים אופייניים לקידום אתרים, כמו תוכן כפול.

קידום אתרים

למרבה המזל, תכנית טובה של קידום אתרים בחו"ל היא ברת השגה; כל מה שצריך זה תכנון נכון, גישה נכונה למצב הייחודי שלכם ומומחי קידום אתרים שיידעו כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אז בואו נבחן את השיטות השונות שיאפשרו לכם למקד את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם ללקוחות בינלאומיים, ולקבל החלטות טובות כשאתם מתמודדים עם המשימה המורכבת של השגת מיקומים גבוהים בגוגל באמצעות שיווק דיגיטלי במספר מדינות. מוכנים? בואו נצלול פנימה.

מה זה קידום אתרים בחו"ל?

קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך ארגון ואופטימיזציה של דפי האינטרנט שלכם כדי לאפשר לגוגל לזהות את המדינות שאליהן אתם מכוונים, ואת התוכן והשפה הספציפיים עבור כל משתמש במיקום נתון.

במובנים רבים, תהליך זה דומה לאופן שבו חברת קידום אתרים מקדמת עסקים קטנים שמתמקדים במספר מיקומים, מכיוון שהם לרוב מאורגנים לפי ערים או אזורים גיאוגרפיים.

שמות דומיינים לקידום אתרים בחו"ל

מומלץ לקחת בחשבון כמה שיקולים כשבוחרים שם דומיין לקמפיינים של קידום אתרים בחו"ל. חלק מהדומיינים נקראים דומיינים של קוד מדינה (ccTLD), והם מוגדרים כברירת מחדל למיקום ספציפי.

ניתן למקד גיאוגרפית לדומיינים אחרים ברמה העליונה (TLD) על מנת להפנות למדינות ספציפיות. ניתן למקד גיאוגרפית לתיקיות המשנה ולתת-הדומיינים בתחומי TLD אלה גם למדינות שונות. המטרה העיקרית כאן היא לוודא שיש לכם את הדומיין הנכון לדרישות קידום אתרים בחו"ל.

מבחינת רוב הענפים, מיקוד גיאוגרפי אינו הגישה הנכונה

חשוב לא לנסות לבצע לבד את התהליך מכיוון שהכללים של גוגל לקידום אתרים יכולים לפעמים לבלבל.

קידום אתרים בחו"ל עוסק ביצירת תוכן מתאים לקהל הנכון, לרוב מסיבות עסקיות פרטניות. מומחי שיווק דיגיטלי מוודאים שגוגל אינה מתבלבלת ממספר הגרסאות של האתר שלכם ואינה קוברת אותו במעמקים העמוקים והכהים ביותר של אינדקס החיפוש.

איך למקד קידום אתרים בחו"ל למדינה ספציפית

כדי למקד תהליך קידום אתרים בחו"ל למדינה ספציפית, מומחי שיווק דיגיטלי משתמשים ברשימת ביקורת בסיסית:

  • שימוש בדומיין ספציפי למדינה.
  • ציון המיקום שאליו ממקדים את מאמצי קידום האתר במסוף החיפוש של גוגל.
  • רישום כתובת העסק בגוגל.
  • אירוח האתר באופן מקומי.
  • קבלת קישורים מאתרים ספציפיים למדינה.
  • שימוש בשפות מקומיות.

מומחי קידום אתרים שולחים אות ברור לגוגל לגבי המיקום בו אתם פועלים ולמי מיועד התוכן, ולכן חשוב לכלול את כל הפריטים ברשימה.

אסטרטגיית קידום אתרים בחו"ל

במקרים רבים, רוב מאמצי קידום אתרים בחו"ל כוללים מיקוד למספר מדינות, מה שאומר שאתם חייבים לשנות את הגישה שלכם בכל המיקומים הרצויים.

קיימות כמה שיטות להשיג מטרה זו, שיכולות או לא יכולות להתאים למצבכם. הנה שלוש גישות שחלות על רוב המאמצים הרציניים של קידום אתרים בינלאומי.

1. תוכן שיווקי

תוכן שיווקי ממוקד מסייע לדפים באתר להשיג דירוג בינלאומי בגוגל. אם אתם יכולים ליצור לידים באמצעות תוכן, אז קידום התוכן שלכם יכול להיות האפשרות הפשוטה ביותר. זה קל מבחינה טכנית, אבל עליכם לוודא גם שיש לכם מודל עסקי בר קיימא עבור החברה שלכם.

עבור חברות שקיימות באופן מקוון, זה לרוב מתאים, אבל עבור עסקים מסורתיים יותר, זו בדרך כלל לא השיטה הנכונה.

2. תיקיות משנה ומיקוד גיאוגרפי

אם אתם זקוקים לתוכן פרטני למדינה, אחת האפשרויות הקלות ביותר היא ליצור ספריות משנה מקומיות באתר שלכם. ניתן למקד גיאוגרפית לספריות המשנה האלו ב-Google Search Console והן יכולות להכיל תוכן ושפה ספציפיים למדינה.

לגישה זו קיימים שלושה יתרונות עיקריים. ראשית, הרחבת האתר הקיים, כך שיש פחות ניהול טכני ותקורה, למשל אירוח. שנית, ספריות המשנה יירשו סמכות מדומיין האם. שלישית, יש לכם רק אתר אחד לקידום, אז אמנם תרצו קישורים ספציפיים למדינה ולשפה, אבל זה עדיין פשוט וחסכוני יותר מקידום אתרים מרובים.

3. דומיינים פרטניים למדינה

גישה זו משתמשת בדומיינים ברמה העליונה של קוד המדינה (ccTLD) או בתת-דומיינים ב-TDL. באופן מסוים, אלו שתי טכניקות שונות במקצת להשגת אותה מטרה סופית. לעסקים עם נוכחות פיזית, תפעול או שיווק מקוון במדינת היעד, ברוב המקרים זו הגישה הטובה ביותר.

קידום אתרים לחו"ל בגישה זו מאפשרת לעסק להשתמש באירוח אתרים מקומי ולבנות אותות מיקום ברורים עם קישורים ספציפיים למדינה לכתובת האתר. אלה הם איתותים חזקים ויש לקחת בחשבון את כל השיקולים כשמחליטים להיכנס לשוק בינלאומי תחרותי בו אתם עשויים להתמודד עם חברות תושבות באותה מדינה.

בשורה התחתונה, המטרה היא להקל ככל הניתן על הגולשים המקומיים

אם אפשר להשתמש ב-ccTLD, מומחי קידום אתרים נוטים להעדיף גישה זו על פני תת-דומיינים, אבל בחירה זו מחייבת אתכם להחזיק את כל גרסאות ה-ccTLD הבינלאומיות של הדומיין שלכם. פעולה זו יכולה להעניק יתרונות מיתוג חזקים כשמשתמשים מעדיפים ללחוץ על ccTLD משלהם.

אנשים בישראל רגילים לאתרי co.il, באנגליה הגולשים רגילים לאתרי co.uk, ובצרפת מעדיפים אתרי fr. וכן הלאה. קידום אתרים בחו"ל הוא רק חלק משיח גדול יותר, ולכן הגישה הנכונה צריכה להיקבע על פי ההעדפות והצרכים של גולשי היעד.

שימוש בתת-דומיינים, לעומת זאת, אינו פופולרי באותה מידה, מכיוון שמשתמשים עשויים שלא לזהות או להבין את הדומיין, מה שעלול להשפיע על שיעורי האמון והקליקים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה