קוסמטיקאית רפואית



בניגוד לטיפולי הקוסמטיקה הקלאסיים שכולנו מכירים הכוללים טיפולי יופי ועיסוי המתבצעים על ידי קוסמטיקאית בעלת ההסכמה הנדרשת, כאשר אנו מדברים על קוסמטיקאית רפואית הרי שאנו מדברים על תחום ייחודי אשר מתפתח משנה לשנה וסוחף אחריו עוד ועוד לקוחות מרוצים.

Pixabay

הקוסמטיקה הרפואית מהווה פתרון לטיפולים רבים אשר לא ניתן להסתפק רק בטיפולים רגילים אך גם לא רוצים להיכנס תחת סכין המנתחים.

קוסמטיקאית רפואית הינה קוסמטיקאית שעברה הכשרה ייחודית לתחום ומחזיקה בידע נרחב ובניסיון תוך שהיא משתמשת בחומרים ומכשירים שונים.

קוסמטיקאית רפואית משתמשת בחומרים שלא ניתן למצוא בשוק וגם אם מצאתם לא ניתן למכור אותם למי שאינו מורשה ומשכך עבודת הקוסמטיקאית הרפואית מחייבת מקצועית גבוהה, מיומנות, יסודיות והמון זהירות שכן אנו משתמשים בתכשירים כימיקליים.

ההבדל העיקרי בין קוסמטיקאית רגילה לבין קוסמטיקאית רפואית הינה בזמן ההכשרה בעוד שקוסמטיקאית עוברת הכשרה בפרק זמן קצר יותר וברמה פשוטה יותר, קוסמטיקאית רפואית עוברת הכשרה יסודית וברף גבוהה מאוד. חשוב לציין כי אמנם זה נקרא קוסמטיקאית רפואית אך אין המדובר ברופאה מוסמכת אלא בנישה מצומצמת יותר.

איך בוחרים קוסמטיקאית רפואית?

החיפוש אחר קוסמטיקאית רפואית יכול להעלות תוצאות רבות שלעיתים גורמות לבלבול ולא נצליח לבחור. בשורות הבאות סקרנו עבורכם כמה פרמטרים חשובים שעליכם לשקול לפני שאתם בוחרים.

  • תעודת הסמכה המעידה על כך שמדובר קוסמטיקאית רפואית וביכולתה לבצע את הטיפולים השונים.
  • מקצועיות וניסיון עשיר חשובים במיוחד שכן אנו רוצים לראות תוצאות ובתוך זמן קצר
  • המלצות וביקורות בעידן של ימינו קל מאוד למצוא ולכן מומלץ לבחון האם הלקוחות של הקוסמטיקאית הרפואית מרוצים ממנה.
  • עלויות נוחות ומשתלמות. אין ספק שתחום הקוסמטיקה הרפואית אינו זול שכן המדובר בשימוש במכשירים טכנולוגיים מתקדמים ובחומרים איכותיים אשר מייקרים את ההליך בהשוואה לטיפולים קוסמטיים אחרים. אך אם תערכו סקר שוק תוכלו להבין פחות או יותר מהו טווח המחירים ולהיות רגועים ובטוחים שבחרתם נכון. כמו כן תוכלו לבחון באילו מוצרים משתמשים ולהשוות איזו קוסמטיקאית רפואית משתמשת בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים.

 

לקביעת תור אצל מור בראל קוסמטיקאית רפואית  חייגו למספר – 052-6917278

קרם פרופסי 2 הקרם המהפכני של חווה זינגבוים לרכישה אצלי היכנסו לאתר!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה