צימרים בצפון לכל מי שלא מוותר על חופשה מפנקת



צמד המילים "צימרים בצפון" עושה פלאים על כל אחד מאתנו. מי לא היה רוצה לצאת ממש עכשיו לחופשה מפנקת, למקום קסום ורחוק עם שטח פרטי, בריכה תכולה לשכשך בה את הרגליים, עצים ירוקים, מדשאה רחבת ידיים ועוד המון אטרקציות ופינוקים. אז יש בהחלט מקום כזה והוא צימר בצפון. כי אם אינכם רוצים לוותר על החופשה המושלמת, צימרים בצפון הם כל מה שאתם צריכים. כי בצימר הפרטי יש לכם שפע של פנאי ומרחב לעשות את כל מה שתמיד חלמתם: לשחות בבריכה פרטית, לשחק במשחקי שולחן או סתם לפרוש שמיכה על הדשא ולתפוס קצת צבע.

freepik

איך מחפשים צימרים בצפון ברשת?

חיפוש צימרים בצפון אינו עניין של מה בכך. כאשר אתם מחפשים צימר, אתם רוצים שהוא יתאים לכם בדיוק. למרבה המזל, צימר A הוא אתר מיוחד לצימרים שבעזרתו אפשר למצוא בדיוק את הצימר שאתם מחפשים. אז לפני הכול, קבלו כמה טיפים לחיפוש צימר באינטרנט:

  1. כמה מקום אתם צריכים?

גודל הצימר תלוי במספר היחידות שלו. יש צימרים שיש בהם 2 או 3 יחידות, ואחרים מגיעים גם ל-6 יחידות. ניתן לבחור את מספר היחידות בהתאם למספר האנשים שיוצאים אתכם לחופשה. כך, עבור משפחה או חבורה של סטודנטים יתאימו צימרים של 6 יחידות. אבל עבור זוג צעיר או שני חברים טובים, צימר עם 2 יחידות יספיק בהחלט. כמו כן, אפשר להיעזר גם בקטגוריות כמו "צימרים למשפחות" או "צימרים לזוגות".

  1. כמה אתם מוכנים לשלם?

אחד היתרונות הבולטים יותר במנוע החיפוש האינטרנטי הוא שהוא מאפשר לכם לחפש צימר לפי המחיר המתאים לכם באופן אישי. לדוגמה, אם אתם רוצים לצאת לחופשה בקטנה, תוכלו לבחור צימר של אמצע השבוע במחיר של 400 שקלים. אך אם אתם מעוניינים דווקא בסופ"ש מפנק עם כל התוספות ויש לכם כרגע די כסף בחשבון, ניתן לחפש צימרים במחיר של 800 שקלים ומעלה.

  1. אילו פינוקים חשוב לכם שיהיו בתוך הצימר?

כל צימר והפינוקים שלו. יש פינוקים כללים שמשותפים לכל הצימרים דוגמת בריכה, מדשאה, מטבח מפואר, טלוויזיה, אינטרנט חינמי או חדרים מרווחים. ויש צימרים עם פינוקים מיוחדים כמו ג'קוזי ספא חיצוני או סאונה. אם הפינוקים האלה חשובים לכם, כדאי לסמן אותם בקטגוריית החיפוש.

  1. האם הצימרים מקבלים כלבים?

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לצאת לחופשה עם הכלב? אם אינכם רוצים להתחיל לחפש פנסיון עבורו ולהתחיל להתקשר לבעליו כל חמש דקות כדי לבדוק מה שלום החיה האהובה שלכם, ישנו פתרון הרבה יותר טוב: להזמין צימר בצפון שמקבל כלבים. כן, יש דבר כזה. קיימים צימרים המקבלים את הנופשים על ארבע בזרועות פתוחות, ואתם בתמורה נהנים מחברתה של חיית המחמד שלכם גם כשאתם בחופשה.

  1. תמונות שוות אלף מילים.

הגדרתם את כל הקטגוריות הנחוצות לכם? כעת חשוב לבחון את התמונות של הצימר. כאשר לוחצים על תוצאה מסוימת מקבלים לא רק את הפירוט על הצימר, אלא גם כמה תמונות טובות ואיכותיות להמחשה. כך שאתם יכולים לבחון את המיקום, את העיצוב הכללי של הצימר ואת הפינוקים הנמצאים בו.

  1. מצאתם את הצימר שלכם? אל תתמהמהו יותר מדיי.

צימרים בצפון נוטים להיות מבוקשים מאוד, ולא בכדי. האווירה הפסטורלית והציורית של הצפון עושה את שלה, וכל אחד רוצה לברוח למקום שקט ויפהפה כדי לנוח כמו שצריך. כך שאם מצאתם צימר שאתם סגורים אליו, אל תחכו יותר מדיי. הזמינו אותו עכשיו ושריינו את התאריך, על מנת שתוכלו להבטיח לכם מקום בו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה