ציוד בטיחות לחניון שלך



אם הנכם בעלי חניון, או שאתם בצוות ועד הבית, או חברת ניהול, או כל תפקיד אחר שיש לו נגיעה בהקמת ותחזוקת החניון בבניין מגורים / עסקים / חניון ציבורי. כדאי לכם מאוד להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

 ארבל שטראוס

כאשר מדברים על אביזרי בטיחות לחניון, המגוון הוא רחב מאוד, במאמר זה אנחנו נדון על חלק מהם.

מראות פנורמיות

בראש ובראשונה בין האביזרים החשובים ביותר שנמצא בחניון היא המראה הפנורמית. המראה הפנורמית בעל חזית עגולה ובעזרתה שדה הראייה של הנהג או הולך הרגל, גדל. ככל שקוטר המראה גדול יותר, כך שדה הראייה רחב יותר. את המראה הפנורמית כדאי להתקין במקומות בהן שדה הראיה מצומצם או אפילו לא נראה כלל מנקודת מבטו של הנהג. לדוגמה: בפני צומת חדה בצמוד לקיר, או בכניסה / יציאה מהחניון.

פסי האטה

גם לפסי האטה תפקיד חשוב בבטיחות בתוך חניון. פסי האטה גורמים לנהג להאט את נסיעתו למהירות שבה נבחר. אביזר זה הוא חשוב מאוד בחניונים שכן ישנם רכבים שיוצאים מחניה / צמתים מסוכנים / הולכי רגל ללא שביל מיוחד בשבילם. לכן, חייב לנסוע במהירות נמוכה בתוך חניונים והאכיפה היחידה לכך היא פסי האטה.

מעצור חניה

מעצור חניה היא יחידה ארוכה אשר מקומה בקצה תא החנייה. תפקידו של אביזר זה הוא לעזור לנהג להחנות את רכבו תוך כדי ניצול מקסימלי של תא החניה. מעבר לכך שהדבר מסייע לנהג להחנות בקלות ובבטחה, כך הרכבים לא יבלטו החוצה ויחסמו דרכי גישה בחניון, שכן חניון הוא מלכתחילה מקום צפוף וקטן עם מעברים צרים.

עמודים גמישים

תפקידם של העמודים הגמישים הוא לתחום אזור מסוים, או לסמן אזור מסוים, במקרה של חניון לדוגמא הוא סימון של שביל להולכי רגל או חניית אופנועים. היתרונות של העמוד הגמיש, כשמו כן הוא, הוא גמיש, כך שהוא עמיד בפני כיפוף ודריסות כך שבמידה ורכב פוגע בעמוד לא יגרם שום נזק לעמוד ו / או לרכב הפוגע ואף לא לרוכב האופנוע שמא יפגע עם רגליו בעמודים.

לסיכום

ישנו מגוון רחב של אביזרי בטיחות שהם בגדר חובה, לשימוש בחניון, לבטיחותם של הולכי הרגל בחניון הנהגים ואף הרכבים. אז במקרה ואביזרים כאלו מעניינים אתכם, אנחנו מציעים לכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב של אביזרי הבטיחות שאנו משווקים. לחצו כאן למעבר לאתר .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה