צורות לריצוף אבן בתוך בתים ומחוצה להם



להלן מידע על צורות ריצוף שונות לריצוף אבן חיצוני ופנימי בבתים
ריצוף בקו ישר : צורת הריצוף השכיחה. על הרצף להקפיד על מישקים ישרים ועל מפגש מישקים מדויק ככל שניתן.

freepik

ריצוף האלכסון : שיטה זו מצריכה חיתוך אלכסוני לאורך הקירות, המייקר את העבודה.

ריצוף בשיטת ה"בניה" : שיטה זו אינה מומלצת בגלל שעלולים להיווצר סדקים במרכז האריח. זאת כתוצאה מהבדלים במאמצי התפשטות בין שכבות התשתית והריצוף, הנובעים משינויים בטמפרטורות, וגם מתזוזות בבניין. הבעיה שכיחה יותר בבתים צמודי קרקע השוכנים בעמקים המועדים לתזוזות של הקרקע. למרות זאת, יש לקוחות רבים המעדיפים שיטה זו משיקולי עיצוב. כמו כן, בשיטה זו נמנע הצורך להקפיד על חיבורי מישקים בהצטלבות ביניהם (דבר המקל על הרצף). גם הפרשי אורך קיצוניים בין האריחים, כאשר ישנם, אינם באים לידי ביטוי בשיטה זו. יש לציין שבעיית עקמומיות אריחי הרזינה, כאשר קיימת, בולטת יותר בשיטת ריצוף זו!

ריצוף באורך משתנה : גם בשיטה זו עלולים להיווצר סדקים. גם שיטה זו מעט יותר קלה לביצוע, מכיוון שאין צורך להקפיד על הצטלבות של המישקים.

צורת "פרקט" : לא מומלצת בגלל סכנת היווצרות סדקים.

השימוש בשיש ובאבן  טבעית, למטרות חיפוי וריצוף

מאוד נפוץ בשנים האחרונות השימוש המשלב שיש ובאבן  טבעית, למטרות חיפוי וריצוף במטבחים ובחדרי שירותים

כאשר אנחנו מעצבים מחדש את הבית שלנו אנחנו יכולים להפוך את העיצוב להרבה יוקרתי באמצעות שילוב של שיש או אבן טבעית בו. בחללים השונים בבית כמו למשל חדר האמבטיה שלנו או המטבח שלנו שיש יכול להשתלב ולשדרג את המראה של כל החדר. יבוא שיש ואבן טבעית מחו"ל יאפשר לנו ליהנות משיש ואבן טבעית איכותיים ויוקרתיים מאוד. היוקרה של חומרי גלם אלו היא רבה והיא יכולה לאפשר לנו ליהנות יותר ממגורים בבית מרווח ואיכותי מאוד שאיכות המגורים בהם גבוה יותר והרבה יותר נעימה בין אם אנחנו גרים לבד ובין אם אנחנו גרים עם בני המשפחה שלנו.

למה כדאי להתקין שיש ואבן טבעית בבית?

למה בעצם כדאי לנו להתקין שיש ואבן טבעית בבית? ולמה כדאי לנו לעסוק בנושא של יבוא שיש ואבן טבעית מחו"ל? כאשר אנחנו בונים בית אנחנו עושים הכול על מנת שהבית יהיה יוקרתי ואסתטי לכן כדאי לנו להשקיע בסוג האבן והשיש שיש במשטחים השונים בבית. השיש או האבן הטבעית יכולים לשמש אותנו גם בשביל קישוט של הקירות או בשביל ריצוף הרצפה שלנו.

לאתר של שיש קדם -  באבן  טבעית ושיש לחיפוי ולריצוף

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה