פתרונות ניהול משתמשים: מי מטמיע את זה בעסק?



התחום של ניהול משתמשים רלוונטי מתמיד. בין היתר התחום נוגע בניהול זהויות והרשאות, תוך התמקדות באימות זהות אחודה, אפשרות שמפשטת את הליך ההזדהות, שמציבה עמדת הגנה חשובה בפני מתקפות סייבר, שמאיצה הליכים, שמחזקת את חוויית המשתמש ושמנתבת את כוח העבודה למקום יותר אינטואיטיבי ופרודוקטיבי. מעוניינים בשירות, אך מוטרדים מהתהליך? מוזמנים להבין מי מטמיע את השירות, ואף כיצד נראה התהליך.

pixabay

אפיון התנהלות צרכים מטרות

רגע לפני שנעצור להסביר מי מטמיע פתרונות ניהול משתמשים בעסק, נעצור להציג את התהליך, שלב אחר שלב. ובכן כיוון שהתחום כה מתקדם ויודע להציע מערך פתרונות ממוקדים, ראשית נדרש אפיון מעמיק. אפיון של אופי ההתנהלות העסקית, אפיון של צרכים ואף אפיון של מטרות נוכחיות ועתידיות, כך שבהתאם לסך התמונה נבנה מערך פתרונות אידיאלי. 

בחירת פיצ'רים

לאחר שלב האפיון הראשוני, עולים רמה. כאן כבר בוחנים מה קיים ובמקביל מה רצוי. בוחנים כיצד נכון להיום הארגון פועל, ובמקביל אלו פיצ'רים עשויים להטיב את נקודת הפתיחה, תוך התאמה של מגוון פתרונות קיימים, כגון SSO - single sign on (שימוש בהזדהות אחודה). על מנת ליישם שלב זה על הצד הטוב ביותר, נדרש לבחון מהם הכשלים והקשיים מצד הלקוחות, העובדים והספקים, כאשר במקביל נדרש להציב יעדים חדשים ויותר ממוקדים.

הרצה והסקת מסקנות

לאחר שהכול מוכן וברור, נדרש להריץ פיילוט קצר. המטרה היא לבחון מהם הדגשים מצד המשתמשים, ואף אלו התאמות קטנות עשויות לייצר הבדל גדול מבחינת נוחות ויעילות. לאחר שלב יישום המסקנות, מומחי החברה יטמיעו כראוי את סך הפתרונות הנחוצים (כולל הטמעת יישומים, עריכת מערכי קישורי אפליקציות ועוד), וזאת מבלי שאתם הלקוחות תידרשו לעשות דבר, מלבד לשתף פעולה ולהתנסות.

שליטה מלאה לצד תמיכה מקצועית

פתרונות ניהול משתמשים הוטמעו, חלקם מרחוק וחלקם בעת פגישה? עתה יש לעבור חפיפה קצרה –ההתנהלות מאוד אינטואיטיבית. כמו כן, טוב לדעת שגם לאחר הטמעת השירותים הרצויים בסך המערכות, קיים ברקע מוקד מקצועי שפנוי להעניק תמיכה עבור כל צורך והתלבטות.

מה עוד? יש לקחת בחשבון שבעידן המודרני של היום לא פעם נדרשות שלל התאמות, ולכן גמישות ויישור קו מהווים חלק משמעותי מהמשחק. מהי המשמעות? מעבר לעובדה שהחברה שעומדת מאחורי מערך הפתרונות נדרשת להעניק מוקד תמיכה זמין ומקצועי, השירותים השונים מראש מתוכננים באופן שמאפשר להטמיע מגוון שינויים נחוצים באופן עצמאי, משמע מושגת שליטה מלאה שמגובה בתמיכה מקצועית.

שנסכם?!

פתרונות ניהול משתמשים הם רבים וחשובים, והם ניתנים לשליטה והתאמה. כמו כן, אתם בעלי הארגון/החברה אינכם נדרשים לעשות דבר, מלבד להיות מודעים להיתכנות להגן על העסק ולהוביל אותו למקום הרבה יותר יעיל, מונגש ומקצועי. מנקודה זו רק נדרש למצוא חברה מקצועית שמתמחה בתחום ניהול משתמשים ולהעביר אליה את המושכות. אומנם נדרש שיתוף פעולה מלא כדי למקד אפיון ומערך פתרונות, אך כל השאר בתחום האחריות שלה. הכי פשוט ונוח שיכול להיות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה