פסיכיאטר בראשון לציון



פסיכיאטר הוא בעצם רופא מומחה אשר התמחה בתחום הפסיכיאטריה, זהו תחום רפואי אשר עוסק בטיפול בהפרעות נפשיות ובשיקום של אנשים אשר סובלים מהן. אחד מן האמצעים הכי יעילים כיום לטיפול בכל מיני הפרעות נפשיות הוא בעצם הטיפול התרופתי, אשר מאפשר להחזיר את הכימיה במוח למצב שהוא תקין, לפתור שלל בעיות ולשפר כמובן את איכות החיים של המטופלים באופן מאוד בטוח אבל מהיר יחסית. טיפול פסיכיאטרי מתחיל קודם כל באבחון והערכת המצב הנפשי של המטופלים ובסקירה של ההיסטוריה הנפשית שלהם. בשביל ביצוע ההערכה הפסיכיאטרית נעשה לפעמים גם שימוש כמה מבחנים פסיכולוגיים גם בדיקות גופניות.

FREEPIK

מתי צריך לפנות לפסיכיאטר?

פסיכיאטרים הם רופאים לכל דבר, הם מקדישים את כל כולם להענקת הטיפול הכי טוב שיש לכל אלה אשר סובלים מבעיות נפשיות, עם המון מסירות וסבלנות. התפקיד הזה מצריך יכולת תקשורתית מאוד גבוהה ואינטליגנציה רגשית, שבעזרתן הם מבינים את המצב ואת העולם של המטופל והם יכולים להעניק לו את הטיפול הכי מדויק אשר יעזור לו להחלים. מומלץ מאוד לפנות אל פסיכיאטר כאשר אתם חווים מצוקה נפשית אשר גורמת לכם לחוש שאתם לא מתפקדים כרגיל, אם יש לכם לדוגמה, מצבי רוח מבלבלים, אם אתם מרגישים מוצפים רגשית או כאשר אתם חווים אובדן שליטה. המצוקה הנפשית יכולה להתבטא בשלל דרכים כמו, דיכאון,תסכול, חרדות וכמובן לחץ מעיק.

איזה טיפולים מעניק הפסיכיאטר?

הטיפול הפסיכיאטרי מציע לקהל המטופלים שלו 3 משפחות של תרופות פסיכיאטריות, שהן אנטי דיכאוניות, תרופות אנטי פסיכוטיות, וכדורים נגד חרדה. בתוך כל משפחה בנפרד יש מספר סוגים שונים של תרופות, אשר לכל אחד מהם יש הרכב שונה. לאחר נטילה של התרופות לפרק זמן מסוים, הרמה של השיפור נבחנת, ואם לא אז נותנים למטופל סוג אחר של תרופה מאותה משפחה תלוי במצבו. מחקרים מראים שהטיפול הפסיכיאטרי יעיל מאוד עבור רוב המטופלים מתי שהם מוצאים את הכדור הנכון, החל ממקרים שונים של הפרעות קשב וריכוז שונות או בכלל דיכאון וכל מה שקשור אל הפרעות החרדה או הפרעה קומפולסיבית OCD. אפילו שהבעיות אשר בהן מטפלים הפסיכיאטרים ממוקמות בעצם בתוך המוח, הם לא מטפלים בבעיות אחרות כמו אפילפסיה וסרטן מוח, אלה בעיות בהן מטפלים נוירולוגים. לקביעת פגישה או התייעצות אתם מוזמנים ליצור קשר עם פסיכיאטר מראשון לציון.

לסיכום

רופא פסיכיאטר איכותי וטוב צריך להיות מיומן מאוד בכל הקשור אל פסיכולוגיה בסיסית והוא צריך להיות בעל כישורים פסיכותרפיים, בשביל להשפיע על המטופל בעזרת אמצעים שהם לא תרופתיים ולנסות לא להשתמש בתרופות בזמן הטיפול. אפשר לטפל ביעילות בכל ההפרעות הפסיכיאטריות הרבות, כמו דיכאון, חרדה ועוד פוביות מסוימות, בעזרת פסיכותרפיה בלבד וללא שום תרופות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה