פנצ'רייה בראשון לציון - כל מה שצריך לדעת פנצ'ריית דורון לדרך



הצמיגים של הרכב הם אחד המרכיבים הכי חשובים בשמירה על הנהיגה הבטיחותית ונסיעה בטוחה רציפה. הם מרכיב מאוד חשוב ומרכזי בשמירה על האחיזה של הכביש והיציבות של הרכב ולמניעה של החלקות. בדיקה של צמיגים הם חלק בלתי נפרד מההכנה השוטפת של הרכב לחורף, אבל התפקיד המשמעותי שלהם נמצא במבחן לא רק בימים של גשם או כשהכביש רטוב. כמו ביטוח חובה וביטוח מקיף של הרכב, כשאתם מחדשים בכל שנה בשביל להיות הכי מוגנים ובטוחים, גם בדיקה של צמיגים צריכה להיות סבב קבוע של כל בעל רכב.

FREEPIK

אלמנט מאוד משמעותי לשמירה על עצמכם ועל הנוסעים ברכב. חשוב לדעת שאם יש אנשים אשר מבינים בצמיגים בסביבה הקרובה שלכם, הם נהגי השטח. הם בעלי הג’יפים האמיתיים אשר יוצאים בכל הסופ"שים לדרכי עפר ומדברים וחוזרים עם הרכב צבוע בצבעים של אבק. הם המקצוענים אשר גם מורידים את האוויר לפני היציאה לשטח וממלאים בחזרה לפני העלייה של הרכב אל הכביש. גם חובבי המרוצים ואפילו אלה שרק צופים, הם מקור טוב מאוד למידע חשוב על צמיגים. כל מכור לפורמולה כבר יודע לדקלם לכם כמה נתונים מאוד חשובים.

מתי יש צורך בהחלפה של צמיגים?

על הנייר ההמלצה הכי חשובה היא להחליף את הצמיגים כל 3-4 שנים. נגיד שעברו 4 שנים מאז שאתם קניתם את הרכב או מאז שאתם החלפתם את הצמיגים לאחרונה? מומלץ בחום לבדוק את התקינות של הצמיגים ולהחליף אותם אם צריך. ועוד משהו שמאוד כדאי וחשוב לדעת, על הצמיג שלכם מוטבע הגיל שלו. מידע מאוד חשוב בשביל לדעת בן כמה הצמיג אשר מותקן ממש עכשיו ברכב שלכם אבל גם בן כמה זה אשר מציעים לכם לקנות במקומות כמו פנצ'רייה בראשון לציון. אל תפחדו להסתכל ולבדוק בן כמה הצמיג החדש אשר מציעים לכם ואל תקנו צמיג שהוא בן יותר משנה בודדת.

בדיקת צמיג

לא קשה כל כך להבחין בצמיג אשר זקוק להחלפה, או אפילו תיקון פנצ'ר שאתם חייבים לבצע. אפשר להיכנס  פנצ'רייה בראשון לציון או תסתכלו ממש קרוב ותשימו לב אל החריצים, העומק שלהם צריך להיות לפחות כ- 2 מ"מ והם אמורים להיות יפים ובולטים. אם אתם מזהים שהצמיגים שחוקים זה אומר שהגיע הזמן להחליף את הצמיג. אם אתם שמים לב שמסביב לחריצים נהיו סדקים וחריצים קטנים, זה אכן צמיג אשר יכול להתפקע מאוד בקרוב וצריך להחליפו. סימנים נוספים שמראים שהגיע הזמן להיפרד מהצמיג העכשווי הם כשאתם נדרשים למלא אוויר בגלגלים בתדירות מאוד גבוהה יחסית. צמיג אשר מאבד אוויר באופן די קבוע הוא צמיג אשר הבלאי שולט בו. ואם מדברים על אוויר, תקפידו על מילוי של לחץ אוויר לפי ההוראות של היצרן, הן כתובות בפתח המילוי של הדלק או בתוך הדלת של הנהג.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה