פיתוח תוכנה ואפליקציות במיקור חוץ



במקרים רבים ישנן חברות עסקיות אשר זקוקות לשירותי טכנולוגיה למשימה ספציפית ומוגדרת, אשר אינה מחייבת העסקה של כל המומחים הרלוונטיים בתוך החברה. במצבים כאלה, נוטות אותן חברות להתקשר עם חברות חיצוניות המספקות שירותים ההולמים את צרכיהם.

Shutterstock

קורל טכנולוגיות הינה מחברות שירותי התוכנה המובילות בישראל, אשר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים טכנולוגיים העשויים להיות רלוונטיים עבור מגוון רחב של צרכים.

 

צוותים מקצועיים של קורל טכנולוגיות

בקורל טכנולוגיות תוכלו למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע המעניקים שירותים רבים ומגוונים. החברה מעסיקה אנשי פיתוח צד לקוח (Frontend) ואנשי פיתוח צד שרת (Backend), מאפייני מוצר ומהנדסים אשר יכולים לתת מעטפת פיתוח שלמה ומלאה. מעבר לשירותי פיתוח התוכנה, אנשי קורל טכנולוגיות מעניקים שירותי בניית אתרים, וכן פיתוח מערכות ניהול למידה מתקדמות (מודל). נוסף על כך, הצוות המקצועי של קורל טכנולוגיות מעניק שירותים שונים דוגמת פיתוח והטמעה של מערכות CRM, ERM, PIM, GIS ועוד. אנשי המקצוע והפיתוח של קורל טכנולוגיות מפתחים בכלל המערכות ושפות התכנות.

 

עבודה מול הלקוחות הגדולים במשק

במסגרת עבודתם רבת השנים של צוותי המומחים של קורל טכנולוגיות, פעלה החברה למתן שירותים טכנולוגיים לחברות הגדולות במשק, ובכלל זה חברת מייקרוסופט, מלאנוקס טכנולוגיות וכן לחברות ועסקים ישראלים רבים דוגמת המכללה למנהל, B-Cure לייזר, מגדלי הים התיכון, שידורי קשת ועוד. הבחירה של חברות אלה בחברת קורל טכנולוגיות נעשתה בין היתר בשל העובדה שהחברה הינה בעלת תרבות ארגונית המאפשרת פיתוח אישי ויצירת מיזמים חדשניים ומותאמים ללקוח הספציפי ולרצונותיו. מעבר לכך, אנשי קורל טכנולוגיות מעבירים השתלמויות וקורסי העשרה בתחומים רבים ומגוונים, מה שמאפשר התמקצעות של העובדים מולה.

לאור האמור לעיל, מובן כי לאנשי קורל טכנולוגיות יתרונות משמעותיים על פני גופי מתחרים אחרים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה