פיתוח אפליקציות זיהוי קולי



כשמרבית האנשים שומעים על אפליקציות זיהוי קולי הם לרוב מרימים גבה, מה חדש בזה? אז נכון, אפליקציות זיהוי קולי נמצאות סביבנו כבר לא מעט זמן, אך הן עדיין יכולות לקדם כל מוצר וכל אפליקציה צעד אחד קדימה. אם אתם עובדים בעולמיות שירות הלקוחות, פיתוח אפליקציות או כל מוצר אינטרנטי – המאמר הזה הוא בשבילכם. הרשו לנו לקחת אתכם למסע קצר בעולם המסקרן של אפליקציות זיהוי קולי.

stockphoto.com

מהן אפליקציות זיהוי קולי?

אלכס לווין מנהל הפיתוח של אינבניר פיתוח אפליקציות מסביר שאפליקציות בעלות זיהוי קולי הן למעשה אפליקציות חכמות יותר שמאפשרות למשתמשי האפליקציה להשתמש בממשק הקולי לתת פקודות לאפליקציה על מנת לתפעל אותה. יותר מזה, ישנן אפליקציות אשר מאפשרות ללקוחות שלהם להשתמש בממשק הקול בכדי לענות למשתמשים ולהעניק להן שירות.

אפליקציות אלו יכולות להגיע ממגוון תחומי עניין ועיסוק, כך שהשימוש בזיהוי הקולי אינו מוגבל רק לתחום אחד. בשנים האחרונות, תעשיות רבות שוקדות על אפליקציות המשתמשות בזיהוי קולי על מנת להעניק שירות יוצא דופן ללקוחות שלהם.

למה אפליקציות זיהוי קולי משמשות?

אפליקציות זיהוי קולי יכולות לשמש לכל מטרה שנבחר. במרבית המקרים, אפליקציות זיהוי קולי ישמשו אותנו למטרות של קבלות מידע או שירותים מסוימים. למשל, אפליקציית זיהוי קולי שמחייגת עבורנו לאנשי הקשר שלנו בזמן שאנחנו בנהיגה. אין חוקים באפליקציות זיהוי קולי, ובמקרה שלהן השמיים הם באמת הגבול.

אילו סוגי אפליקציות זיהוי קולי יש?

בזכות הטכנולוגיה שלא מפסיקה להתפתח, היום יש לנו מגוון אפליקציות זיהוי קולי. החל מאפליקציות של ספרים אלקטרונים שיוכלו להקריא לנו את הספר המבוקש מבלי שניגע במכשיר, דרך מאפליקציות ניווט שונות (כמו וויז או "מפות" של גוגל), ועד אפליקציות שמסייעות ללקויי ראיה. הטכנולוגיה עומדת לרשותנו ומאפשרת לנו להציע לעולם מגוון רחב של פתרונות מתקדמים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה