פיצוי בסך - 845,000 ש"ח בגין רשלנות רפואית



במהלך שבוע 27 להריונה פנתה מרשתנו לביצוע בדיקת סקירת מערכות, בשל חשש לפגם בכליה השמאלית של העובר התובעת הופנתה להמשך מעקב של רופא מטפל וייעוץ גנטי.

freepik

בבדיקת אולטרא סאונד שבוצעה שבועיים לאחר מכן התגלה כי הכליה ימנית תקינה מאידך נצפה פגם בכליה השמאלית.

בשל כך התובעת פנתה לפרופסור ידוע לשם קבלת חוות דעת נוספת.  נאמר לה כי כליה ימנית תקינה וכי מאחר וכלייה אחת תקינה לא צפויה לילוד בעיה בתפקוד, גדילה והתפתחות . האם הופנתה לבדיקת אולטרא סאונד נוספת בהמשך ההריון, וגם שם הממצאים נמצאו דומים.

במהלך שבוע 38 להריון נולד התינוק בבית החולים ומיד העבר לאשפוז בפגיה בגין אבחנה של אנומליות בדרכי השתן ותפקוד כלייתי בלתי תקין.

במסגרת הבדיקה הכליתית ואולטרה סאונד התגלה כי שתי הכליות שמאל וימין אינן תקינות שכן כליה שמאל מוגדלת וימין מוקטנת כך שהתפקוד של שתיהן לוקה בחסר.

בתיעוד הרפואי בבית החולים נרשם כי הקטין סובל מאי ספיקת כליות כרונית מלידתו .

בחוות הדעת המומחה מטעמנו נכתב כי ״המידע אשר נמסר לתובעים על ידי רופאיי ביה״ח היה לקוי ,מטעה, חסר ובלתי מקצועי מאחר ולא ניתן היה לדעת בוודאות בשבוע 27 להריון על תקינות הכלייה הימנית שעה שהכלייה השמאלית הייתה פגועה באופן קשה.״

עקב מצבו נאלץ הילד לעבור ניתוחים חוזרים בכליות, הוא סובל מרפלקס ופגיעה חמורה בשלפוחית השתן ומצוי במעקב אורלוגי ובעתיד הלא רחוק יהיה מועמד להשתלת כליות.

כמו כן בשל הטיפול בילד נגרם להוריו נזקים כלכליים רבים הן בטיפולים לילד והן בהפסד זמן עבודה שהוביל לאובדן הכנסות.

בשל כך מגיע להורים ולילדם פיצוי בגין רשלנות רפואית!

בגין הרשלנות הרפואית שולם לתובעים פיצוי בסך של  845,000 ש"ח.

עו״ד רוית פישר, ממשרד עו״ד זילברג פישר: ״המקרה מצער, וליבי עם הילד ומשפחתו לצד זה אני שמחה שהתעקשנו והוכחנו שבשל הטיפול והאבחון הרשלני של הגורמים הרפואיים המשפחה תקבל פיצוי שתקל עליהם בהמשך הדרך״

 

לפרטים נוספים ומידע היכנסו:

https://www.dsrf-law.co.il/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה