פיצה ביהוד – הרבה מעבר לציפיות



כשאומרים "פיצה ביהוד" הציפיות הן לא בשמים. האמת היא שעם מגוון הפיצריות שנפתחו ביהוד בשנים האחרונות, לא כדאי למהר לקפוץ למסקנות

pixabay

מצד אחד פיצריות בישראל הן לא עניין חדש. מצד שני, כאשר מדובר בפיצריות איכותיות, שמציעות פיצות טריות וטעימות שעשויות מבצק טרי שנאפה מידי יום – זה כבר עניין אחר לגמרי. אם מסתכלים על עיר כמו יהוד, למשל, בעבר היא לא נתנה פייט לערים אחרות מבחינת היצע הפיצריות. "היום המצב שונה לחלוטין", אומר שי שעובד כשליח פיצה ביהוד. "יש הרבה מאוד מקומות שמוכרים פיצות, וכמו בכל דבר – חלק מהם איכותיים יותר וחלק פחות. אני באופן אישי מעדיף פיצריות שבהן אופים את הבצק, משתמשים בחומרים איכותיים, תוספות טריות ומגישים ללקוח פיצה שהיא חוויה. למרות שמדובר ביהוד, יש כאן עבודה רבה לשליחי הפיצה, כי אחרי הכל זה אחד המאכלים הכי אהובים שיש לעולם הקולינריה להציע".

יהוד הפכה בשנים האחרונות למקום שיש בו יש סצינת בילויים, מסעדות, מועדונים ובתי קפה טרנדיים. "אני עובד בפיצרייה ביהוד שנחשבת לאחת הטובות שיש באיזור. למרות שמדובר בסניף של רשת מאוד מוכרת, הם לא עפים על עצמם ולא בונים על זה שהשם של הרשת יביא להם לקוחות. החבר'ה שעובדים שם ממש משקיעים את הלב והנשמה בכל פיצה ומרגישים את זה בכל ביס. אני מתכוון לזה שהם מכינים את הבצק ואופים אותו מידי יום, אין דבר כזה בצק שנשאר מאתמול, נכנס להקפאה ולמחרת מופשר והופך לפיצה. פשוט לא קיים דבר כזה. בנוסף, הם מקפידים על תוספות טריות כל הזמן. הכוונה היא שהם לא חותכים ירקות ונותנים להם לעמוד שעות. החיתוך של התוספות הוא בהתאם לדרישה. היכולת שלהם להקשיב לצרכים של הקהל ולהתאים את עצמם לדרישות היא מדהימה בעיני, וזו אחת הסיבות שבגללן אני מאוד נהנה לעבוד שם".

"הילדים שלי מעדיפים פיצה על פני כל מאכל אחר", אומרת נויה שמתגוררת ביהוד. "מכיוון שנושא התזונה של הילדים מאוד חשוב לי, אני מקפידה מאוד על הפיצריות שמהן אני עושה הזמנה. מה שמדבר אלי בעיקר זה חומרי הגלם, העובדה שלא עושים שימוש בתחליפי גבינה למיניהם או בחומרים משמרים. דבר נוסף הוא התוספות ששמים על הפיצה. הילדים שלי אוהבים הרבה תוספות. יש פיצריות ששמות ממש מעט ואז אני מוסיפה בבית לילדים, אבל זה תמיד יוצא פחות טעים. ההעדפה שלי היא לפיצריות ששמות תוספות ביד רחבה, כשהן טריות וטעימות. אמנם לא כל יום אני מזמינה פיצה ביהוד, אבל לפחות אחת לשבוע יש אצלנו משלוח של פיצה. הילדים שלי מחסלים את זה תוך דקות. הכי כייף לראות אותם ככה נהנים, ואני יודעת שהם אוכלים אוכל מזין, טרי, בריא וטעים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה