פינוי דירות בראשון לציון



אם הגעתם לכאן אתם לבטח מחפשים פינוי דירה מקצועי וזהו שירות חשוב ומרכזי שחשוב לשכור אותו בבחירה מוקפדת. תהליך זה כולל מספר שלבים שחשוב להכיר אותם ולקחת בחשבון, ואנחנו שמחים להנגיש לכם את המידע המלא לכך במאמר זה.

פינוי דירות מקצועי – יש לכם על מי לסמוך

כולנו צריכים מדי פעם בחיינו פינוי דירה בין אם מדובר על פינוי דירות ירושה , ובין אם מדובר על מעבר דירה המצריך פינוי מלא. פינוי דירות הוא לרוב מגוון של פעולות ולמטרות שונות. לא מדובר כאן בהובלת דירה אם כי במכירת כל התכולה הקיימת בדירה אל אדם אחר ופינוי מלא של הדירה מהתכולה בה.

פינוי דירות מאפשר לכל החפצים בכך למכור את תכולת הבית. הצעד הראשון הוא לשכור איש מקצוע איכותי וברמה גבוהה מקצועית לצורך כך, כי יש כאן גם אלמנט רגשי מעבר להכל. לעיתים מדובר על דירות של בעלי התכולה, ולעיתים מדובר על דירות ירושה או על עזבונות וחפצי ירושה.

כך או כך, חשוב לשכור אנשי מקצוע איכותיים, מקצועיים, אמינים ורגישים מספיק כדי להבין עד כמה הנושא הזה חשוב ועד כמה יש לנהוג בו בשקיפות מלאה וביחס המתאים. חברת דרור פינוי דירות בניהולו של דרור ווקנין פינוי דירה ורכישת תכולת הדירות מבינה עד כמה הנושא הזה חשוב, ותדע ללוות אתכם בליווי אישי, מקצועי, וברגישות המתאימה.דרור ווקנין

פינוי דירה – איך זה מתבצע?

דרור ווקנין פינוי דירות מציין שפינוי תכולת דירה מתחיל בשיחת הטלפון בה אתם מקבלים את כל המידע. לאחרי כן נתאם יום, ונגיע ביום ובשעה שאנחנו קובעים.

הריהוט המצריך פירוק יפורק, ריהוט שאפשר להוציא בשלמותו לא יפורק וכל חפץ וחפץ יקבל הערכה כספית מתאימה ועם הרגישות הראויה לו.

כאשר אנחנו מפנים את תכולת הדירה אנו דואגים לניקיון הדירה ומשאירים אותה נקיה לכניסה מיידית. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, לספר לנו על התכולה, וכל השאר כבר לטיפולנו.

פינוי דירות רק על בסיס פרמטרים מקצועיים

אם כבר הגעת לשלב בו אתם רגשית מוכנים לכך שאתם מפנים את הדירה ומוכרים את תחולתה חשוב לנו שתהיו רגועים ובטוחים, ועל כן, ישנם פרמטרים בסיסיים עליהם אנחנו דוגלים וחשוב לנו שתדעו אותם:

  • הערכה בשקיפות מלאה

לפני כל צעד, הערכה כלכלית של התכולה היא הערכה אמינה, ובשקיפות מלאה מולכם.

 

  • אמינות וביטחון

חשוב לנו שתדעו שהאמינות מולכם והביטחון שלכם הם הדברים החשובים לנו ביותר. לכן אנו נחתום על הסכם מפורט ומסודר כדי שתהיו רגועים שלווים ובטוחים שכל מה שאנחנו מתחייבים אליו, אכן יבוצע ובלב שלם.

 

  • עמידה בזמנים

הזמן שלכם יקר לנו, ולכן אנו מתחייבים לעמוד בזמנים ולהגיע אל פינוי הדירה בזמן שקבענו ותיאמנו ללא עיכובים.

 

  • פינוי מהיר של תכולת הבית

פינוי התכולה יתבצע במהירות, ללא עיכובים והתמהמהות ובהתאם לכל ההתחייבויות שלנו לתהליך וברגישות מלאה.

  • תמיכה בנזקקים

פריטים שהיו בדירה אך לא נמכרו יתרמו לנזקקים, כי אנחנו מאמינים בסיוע לכל מי שרק אפשר.

 

  • שמירה על איכות הסביבה

פינוי דירות באמצעותנו נעשה אך ורק בהעברת פסולת אל אתר פסולת מורשה. לא תקבלו קנסות, וגם לא נפגע בסביבה.

 

  • ארחו לנו לחברה

אנחנו נשמח שתהיו נוכחים במהלך הפינוי ותבדקו יחד עמנו שכל פריט ורהיט מגיעים למקום הנכון לפי רצונכם.

דרור ווקנין

לא מתפשרים על מקצועיות ואיכות

גם כאשר אנחנו מדברים על פינוי דירות ללא ספק השירות חייב להיות מקצועי וללא דופי. דרור ווקנין פינוי דירות ומכירת תכולה ידאג לכך שתקבלו את השירות המושלם.

מקצועיות, אמינות, שקיפות, עמידה בזמנים ופינוי מהיר וברגישות לכל חפץ ולכל ריהוט. כי הזמן שלכם, והתכולה שלכם חשובים לנו.

 צילום דרור ווקנין

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה