פוזיט פתרונות תוכנה



פתרונות תוכנה מתקדמים נועדו לסייע לנו לנהל את העסק בצורה חכמה ומסודרת, כך שכל תהליך הניהול יהפוך לנוח ויעיל במיוחד. זה בדיוק הזמן להכיר את פתרונות התוכנה המתקדמים של חברת פוזיט פתרונות תוכנה, איתם תוכלו לשלוט ולנהל אונליין את הפעילות העסקית שלכם

PIXABAY

כיצד פתרונות תוכנה עוזרים לעסק שלנו?

ניהול עסק עצמאי בישראל, קטן או גדול, הוא משימה לא פשוטה בלשון המעטה, כשהיא כרוכה בניהול עובדים, מעקב אחר מלאי מול מכירות, הזמנות מספקים ושלל פעולות נוספות, אשר כמעט ואינן מותירות לנו זמן לחשוב כיצד ואיך בדיוק אנחנו יכולים לקדם ולפתח את העסק שלנו אל עבר יעדים חדשים.

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והכלים הדיגיטליים המתקדמים, ניתן למצוא מגוון פתרונות תוכנה ממוחשבים ויעילים במיוחד, המאפשרים לשלוט ולנהל אונליין את הפעילות העסקית שלנו, כך שכל תהליך הניהול הופך ליעיל, פשוט ונוח במיוחד.

אילו פתרונות תוכנה יכולים לסייע לעסק שלנו?

כיום, ניתן למצוא מגוון פתרונות תוכנה מתקדמים ושימושיים, המותאמים באופן אישית לצרכים והמטרות של כל עסק. בין פתרונות התוכנה המתקדמים שיש לפוזיט – בית תוכנה לפתרונות חכמים בתחום הניהול, נמצאים הפתרונות הבאים:

  • קופה ממוחשבת - קופה לעסק היא חלק מהותי מהפעילות השוטפת של העסק, כאשר קופות ממוחשבות לוקחות את הקופות המסורתיות כמה צעדים טכנולוגיים קדימה ומאפשרות ניהול יעיל של מועדון לקוחות, ניהול פשוט של מבצעים והנחות, בקרת מלאים, פרוט עסקאות לבקשת הלקוחות, ניהול עובדי העסק ועוד.
  • פתרונות סליקה פתרונות סליקה מתקדמים, מאפשרים לעסק לספק ללקוחות מגוון אפשרויות תשלום, אשר הפכו למגוונות ודיגיטליות, כמו למשל תשלום מבוסס WIFI ותשלום מהנייד. בהתאם לכך, עסק המעוניין לשמור על רווחת לקוחותיו חייב להציע מגוון פתרונות סליקה, דוגמת קופה רושמת , קופה לעסק וקופות ממוחשבות נוספות, בעלות אפשרויות סליקה מגוונות.
  • מערכת BI - חלק מהותי מניהול העסק כרוך במעקב ובקרה אחר העסקאות המבוצעות, כאשר מערכת BI מאפשרת שליטה ובקרה מדויקים על החשבוניות המבוצעות בקופה. כך, החשבוניות שמופקות בעסק נשלחות אונליין למערכת ה – BI, המאפשרת הצגת נתונים וסיכומים לתקופה נבחרת ואף ברמת היום הנוכחי.

פתרונות תוכנה ממוחשבים – כל היתרונות

שליטה ובקרה נוחה על הפעילות העסקית שלנו מאפשרים לנו לחסוך כסף וזמן יקר ולהשקיע את המשאבים הדרושים בפיתוח העסק. מלבד יתרונות ברורים אלו, לפתרונות תוכנה ממוחשבים קיימים עוד מספר יתרונות נוספים, דוגמת ניתור פעולות חשודות וחריגות (העלולות להצביע על הונאות וניסיונות גניבה), הרחבת מעגל הלקוחות, ניהול ובקרת תפוקת עובדים ועוד.

בוחרים פתרונות תוכנה מתקדמים לעסק – כך תעשו זאת נכון

בחירת פתרונות תוכנה מתקדמים לעסק , צריכה להיעשות בהתאם לצרכים והמטרות של העסק ולכן, כאשר בוחרים פתרונות תוכנה מתקדמים לעסק, קופות לעסקים או כל מערכות תוכנה ממוחשבות אחרות, חשוב לאפיין ולהגדיר מראש את אופי הפעילות העסקית שלכם וכן את הצרכים והמטרות של העסק, עבורם אנחנו מחפשים את פתרונות התוכנה האולטימטיביים. בנוסף, פתרונות התוכנה צריכים להיות זמינים ונגישים עבורנו, כך שנוכל לעקוב ולשלוט בקלות ובנוחות אחר הפעילות העסקית שלנו. כך, הפעלת המערכת על גבי המכשיר הנייד, ממשק נוח וידידותי למשתמש, מערכת נגישה הפועלת על גבי דפדפן (גם במקרים בהם חיבור האינטרנט נתקע), הם רק חלק מהמאפיינים של פתרונות תוכנה זמינים ונגישים.

היכן רוכשים פתרונות תוכנה מותאמים לעסק?

פתרונות תוכנה ממוחשבים ומותאמים לצרכים של העסק רוכשים רק בחברה מקצועית ומנוסה בתחום, חברת פוסיט, המספקת מגוון פתרונות פיתוח ושיווק חכמים, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ומאפייני הפעילות העסקית שלכם.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה