עיצוב תערוכות באמצעות מגוון אלמנטים בלעדיים



תערוכות מסוגים שונים מהוות את אחת הדרכים הנפוצות והפופולאריות ביותר עבור מגוון מטרות של ארגונים מסוגים שונים, החל מתערוכות של חברות מסחריות לצרכי קידום מכירות ועד לכנסים מקצועיים, תערוכות ומיצגי אומנות ותרבות ועוד.

iCatch

כל מי שיצר תערוכה או השתתף באחת מהצד הניהולי – ארגוני, יודע עד כמה חשובים האמצעים הוויזואליים השונים בתערוכה, המאפשרים להעביר את המסרים ואת המידע בו עוסקת התערוכה, לקהל המבקרים. על מנת לעשות זאת בצורה אפקטיבית ונוחה פותחו מגוון מתקנים ייעודיים המשמשים בתערוכות מסוגים רבים.

 

עיצוב מקצועי של ביתנים ודוכנים לתערוכות

כמובן שהדרך הטובה והבטוחה ביותר להבטיח כי התצוגה בה אתם משתתפים (או הארגון שאתם מייצגים) במסגרת תערוכה זו או אחרת אכן תהיה מוצלחת ואפקטיבית, היא לעבוד עם אנשי מקצוע וחברות המתמחות בדיוק בזה. כל חברה, בית עסק או ארגון שהוא מתמחה בתחום מסוים, וכאשר אתם מגיעים להציג את התחום שלכם ו/או למכור את המוצר שלכם, לרוב אין בידיכם את הידע המקצועי הנדרש על מנת לעצב ולהקים דוכן או ביתן לתערוכה באופן המוצלח והאפקטיבי ביותר. במקום לבזבז שעות וימים בניסיון לעצב ביתן מסוג זה, לטעות וללמוד מהטעויות בתהליך ארוך ומייגע, חברה המתמחה בתחום ספציפי זה יכולה בתוך כמה שעות ספורות להבטיח כי הביתן/דוכן שלכם עומד ומוכן, וכי הוא מרשים ומעביר את המידע באופן אטרקטיבי ואפקטיבי.

עיצוב ביתן או דוכן לתערוכה כולל לרוב שימוש במגוון רחב של מתקני תצוגה מסוגים שונים (עליהם יפורט מיד), ויש להכיר את סוגי המתקנים הקיימים בתחום ולהבין איזה מתקן מתאים לכל צורך וכיצד לשלב את כולם ביחד באופן אשר יהיה אסתטי ואפקטיבי. את כל הידע הזה אי אפשר ואין טעם לנסות ולרכוש לבד בימים הספורים שלפני התערוכה – זו בדיוק הסיבה לכך שכמעט כל ארגון המשתתף בתערוכה רצינית ומעוניין להפיק ממנה את המיטב פונה לחברה מקצועית לעיצוב והקמת הביתן/דוכן.

 

מתקני תצוגה, שילוט, מקומות ישיבה, באנרים ועוד – מתקנים לעיצוב תערוכות

ניתן למנות כמה וכמה סוגים שונים של מתקנים וציוד שהם חלק מעולם הביתנים והדוכנים לתערוכות – מתקנים אשר הופכים את הביתן שלכם למוצלח ואפקטיבי.

בין שלל מתקני התצוגה השונים ניתן למצוא פעמים רבות בביתנים מרשימים דוכני פופ אפ  איכותיים המודפסים באיכות גבוהה, כאלו המציגים את חברה או הארגון, מוצר או שירות. בנוסף, גם פתרונות שילוט הינם תפקיד מפתח בעיצוב תערוכות – יש לדאוג לשילוט אינפורמטיבי אשר יספק מידע רלבנטי באופנים שונים, החל מהכוונה לביתן שלכם ועד להצגת מידע מפורט יותר בנוגע לתחום בו עוסק הביתן.

בביתנים רבים ניתן למצוא גם פינות ישיבה קטנות – כמה כיסאות יפים עם שולחן קטן, המאפשרים לארח בשטח הביתן ולאפשר לאנשים לשהות בו זמן ממושך ולהיחשף יותר לעומק למה שיש לנו להציע.

 

כל אלו ועוד משחקים תפקיד מפתח בתחום עיצוב תערוכות. למידע נוסף ניתן ורצוי ליצור קשר ולקבל רעיונות והצעות מותאמות אישית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה