עורך דין פלילי בראשון לציון



זומנתם לחקירה במשטרה, נפתח נגדכם תיק, ואתם עומדים בפני משפט? לעורך הדין שיטפל בכם השפעה ישירה על גורלכם, על תוצאת החקירה או המשפט, ועל ההשלכות שיהיו לכך על חייכם ועל חיי בני משפחתכם. כיוון שבחירת עורך הדין היא עניין שיש לעשות בתבונה ובשיקול דעת, לפניכם טיפים ועצות לבחירה נבונה של עורך דין פלילי בראשון לציון.

בכל מקרה בו אתם נחשדים או מואשמים בפלילים חשוב שתקבלו ייצוג משפטי הולם מוקדם ככל שניתן. פנייה לעורך דין פלילי כבר ברגע שמזמנים אתכם לחקירה במשטרה יכולה למנוע מעצר והעמדה לדין, והנחייה של עורך הדין יכולה למנוע מכם לעשות טעויות שיפלילו או יסבכו אתכם, שכן חקירה משטרתית היא חוויה שלא פשוט להתמודד עימה. לכן אין להתמהמה, ויש לפנות בהקדם האפשרי להיוועצות עם עורך דין פלילי מנוסה.

 

סנגוריה ציבורית

ידוע לכל ששירותי עריכת דין מקצועיים עולים כסף, ולכן יש מי שטועים לחשוב שעדיף להשתמש בשירותי הסנגוריה הציבורית, ובכך לחסוך את עלות השירות של עורך הדין. עורכי הדין המועסקים בסנגוריה הציבורית הם בעלי מקצוע מצוינים, אך הם נתונים בעומס עבודה גדול, ואינם יכולים להשקיע בכל מיוצג את הזמן שיוכל להשקיע בכם עורך דין פרטי. יתירה מכך, תנאי הזכאות לייצוג סנגור פלילי משתנים ממקרה למקרה, ואם יש בידכם אמצעים לשכור שירותיו של עורך דין פרטי, לא בטוח שתהיו זכאים להיות מיוצגים על ידי סנגור ציבורי. מבלי להמעיט במקצועיותם של עורכי הדין המועסקים בסנגוריה הציבורית, אם יש ברשותכם לשכור שירותי עריכת דין אל תוותרו על ייצוג הולם בידי עורך דין פרטי, שיוכל להקדיש לתיק שלכם את הזמן הנדרש.

 

התמחות

מקצוע עריכת הדין נחלק למספר קטגוריות, חשוב שעורך הדין בו אתם בוחרים יהיה מומחה בפלילים, ועדיף שיהיה בעל מומחיות בתחום הפלילי הספציפי בו עוסק התיק כנגדכם. אם אתם בוחרים במשרד עורכי דין גדול, בו מועסקים מספר עורכי דין, וודאו שקיימת במשרד מחלקה המתמחה בפלילים, כך שתוכלו ליהנות מן המומחיות והניסיון שנצברו במחלקה.

 

ניסיון

ידע תיאורטי לא מספיק בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית בבית המשפט בזמן אמת. כדי שעורך דינכם ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, הוא צריך להיות בעל ניסיון מעשי רב. כאשר גורלכם תלוי ועומד בבית המשפט, אין זה הזמן להפקיד את ענייניכם בידיים שאינן מנוסות דיין, אלא להיפך, זה הזמן לפנות למי שיודע היטב את המלאכה על בורייה, ואשר צבר ניסיון מוצלח בייצוג לקוחות בנושאים דומים. אל תוותרו על ייצוג של עורך דין פלילי מנוסה ובעל מומחיות בטיפול שתיקים הדומים לשלכם.

 

מוניטין

 

מי מאיתנו לא היה שמח להיות מיוצג על ידי משרד עורכי דין מפורסם , בעל שם ומוניטין? יחד עם זאת, כדאי לתת את הדעת על כמה נקודות:

 

  • מי מטפל בכם – אם אתם פונים למשרד עורכי דין גדול וידוע, בקשו לדעת מראש מי יהיה עורך הדין שינהל את תיקכם, ומי ייצג אתכם בפועל. במקרים רבים תיווכחו שעורכי הדין המפורסמים אמנם ייפגשו אתכם בפגישה הראשונה, אך לאחר מכן מי שינהל את התיק וייצג אתכם יהיו עורכי דין זוטרים.

 

  • עלויות – בדרך כלל משרדים ידועים ובעלי שם יגבו שכר טרחה גבוה באופן משמעותי ממשרדים קטנים וצנועים יותר, עליכם לבדוק שהעלויות אכן בהישג ידכם.

 

  • רעב ואמביציה – עורכי דין ותיקים ובעלי שם, שכבר הוכיחו את עצמם וזכו לכבוד ומוניטין באופן טבעי יהיו חסרים את האמביציה והרעב להצליח ולהוכיח את עצמם, האופייניים לעורכי דין מבטיחים צעירים יותר.

 

ניסים ונפלאות

 

דיון משפטי הוא הליך שאתם יודעים כיצד אתם נכנסים אליו, אולם אף אחד אינו יכול לדעת מראש כיצד תצאו ממנו. אי לכך, הישמרו ממי שמבטיחים לכם ניסים ונפלאות. עורך דין אשר מבטיח לכם זיכוי עוד בטרם החל המשפט הוא במקרה הטוב אופטימיסט חסר תקנה שדבריו אינם מעוגנים במציאות, ובמקרה הרע פשוט מנסה לגנוב את דעתכם. תוצאת המשפט תלויה בגורמים רבים מכדי שניתן יהיה לצפות אותה מראש, ועורך דין מקצועי ומכובד ככל שיהיה, יכול רק להבטיח לכם שיעשה את מיטב יכולתו בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

 

אינטראקציה אישית

 

חשוב לבסס מערכת יחסים של אמון ותקשורת טובה עם עורך הדין שלכם. כדי שעורך הדין שלכם יוכל לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר, עליכם להרגיש מספיק בטוחים וחופשיים איתו בכדי לספר לו את כל האמת, גם ובייחוד כאשר האמת אינה מחמיאה, מביכה, או לא נעימה. כל פרט שלא תשתפו עם עורך הדין יכול לבוא כנגדכם אם וכאשר התביעה תציג אותו במשפט. לפני שאתם בוחרים בעורך דין פלילי בראשון לציון שייצג אתכם, שימו לב לאינטראקציה ביניכם, שאלו את עצמכם האם אתם מרגישים נינוחים במחיצתו של עורך הדין האם הוא משרה בכם תחושה של אמון וביטחון, והאם אתם חשים שאתם יכולים לפנות אליו בכל שאלה שעולה על דעתכם.

 

זמינות

 

כשאתם מחפשים עורך דין פלילי בראשון לציון, חפשו משרד שזמין עבורכם 24/7, שכן אינכם יודעים מתי תזדקקו למענה מיידי מעורך הדין שלכם. כשמדובר בחקירות, מעצרים וכיוצא בזה, מהירות התגובה היא חיונית. כאשר עורך הדין שלכם זמין עבורכם רק בין תשע לחמש, אתם עלולים למצוא עצמכם ללא מענה בזמן בו אתם זקוקים באופן הדחוף ביותר לשירותי עריכת דין. אם עורך הדין אינו מציין בעצמו את מועדי הזמינות שלו ואת הדרכים בהן ניתן ליצור עימו קשר לאחר שעות העבודה, אל תתביישו לשאול זאת מפורשות.

 

הצעות מחיר

למרות שכל משרד עורכי דין גובה תעריף משלו עבור שירותי עריכת הדין אותם הוא מספק, עדיין קיים תעריף סביר המקובל בשוק. בקשו כמה הצעות מחיר ממספר משרדים, וכך תקבלו תמונה עדכנית של המחירים הנהוגים כיום. כשאתם משווים בין מספר הצעות מחיר בדקו מה כלול בכל הצעה, ומה שיטת התמחור. ניתן לתמחר את השירות על פי שעות העבודה, באופן גלובלי, או שילוב של שתי השיטות. כמו כן קיימים תשלומים ואגרות שתידרשו לשלם בתהליך, ויש לבדוק האם הוצאות אלו כלולות בהצעת המחיר, או שיש להוסיפן לעלות השירות הכוללת.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה