סרטי מוצר באנימציה חדשנית



סרטי מוצר מהווים דרך מצוינת לקדם ולשווק מוצרים חדשים שיוצאים לשוק

freepik

סרטי מוצר הם למעשה סרטונים קצרים יחסית, שמופקים בדרך כלל על ידי חברות מקצועיות בתחום זה, ומהווים עטיפה שיווקית שיכולה לשמש גם לגיוס הון ומשקיעים למוצר וגם ללכוד את תשומת ליבם של הצרכנים הפוטנציאליים שעתידים לרכוש את המוצר החדש.

ישנן לא מעט דרכים להפיק סרט מוצר איכותי, אך אחת הטובות שבהן היא באמצעות שימוש בסרטי אנימציה. אנימציה היא כלי שיווקי רב עוצמה, וניתן באמצעותה לספר כל סיפור שרוצים לגבי המוצר החדש. למרות שלאנימציה אולי יש הקשר אוטומטי לגילאים צעירים יותר, למעשה סרטי אנימציה  מהווים מוקד משיכה ועניין לאנשים בכל הגילאים. לאנימציה יש את הכוח ליצור כל סיטואציה וכל סצנה, כולל סצנות שלא ניתן לביים בשום דרך אחרת, עם שימוש באפקטים המתאימים ובסיפור הרקע הנכון.  

סוגים שונים של אנימציה לשימוש בסרטי מוצר

מכיוון שסרטי מוצר צריכים לגרום לצופים להתאהב במוצר שהם משווקים, נהוג להשתמש באנימציה כדי להפיק סרטי מוצר איכותיים ואפקטיביים. יש כמה סוגים של אנימציה שניתן להשתמש בהם לסרטי מוצר. כאשר ניגשים להפקת הסרטון, אחד מהשלבים הראשונים בתהליך הוא בחירת סוג האנימציה הרצוי. כאשר עושים זאת עם חברה מקצועית שמתמחה בכך, היא מציעה מספר סוגים רלוונטיים, וההתאמה נעשית על פי אופי המוצר ועל פי הרצון של החברה המפרסמת.

הסוג הראשון של אנימציה שניתן לעשות בו שימוש הוא אנימציה דו-מימדית. אנימציית דו-מימד היא פופולרית ביותר, ומתאימה למגוון רחב של מוצרים. סרטי מוצר עם סוג אנימציה זה הם בדרך כלל סרטים שהדגש בהם הוא על סיפור הרקע של המוצר ועל היתרונות שלו בשוק.

סוג נוסף הוא אנימציית אינפו-גרפיק. סוג זה מתאים במיוחד כאשר רוצים להנגיש לקהל היעד נתונים מספריים או סטטיסטיים שונים על המוצר החדש. שימוש באינפו-גרפיק מאפשר לתת למספרים היבשים עיצוב מרהיב וכך להטמיע אותם בקרב קהל הצופים. ניתן לייצר גם סרטי מוצר שמשלבים אלמנטים של אינפו-גרפיק עם סוגים אחרים של אנימציה.

סוג פופולרי נוסף של אנימציה לשימוש בסרטי מוצר היא אנימציית White Board. מדובר באנימציה מותאמת אישית שנמצאת על רקע של לוח לבן. היא מתאימה מאוד לכל סוג של סרטי אנימציה וסרטי מוצר, וניתן להגיע באמצעותה לתוצאות ויזואליות מרשימות. בנוסף לכך, היא מאפשרת גם הכנסה של אלמנטים איוריים לתוך הסרט, וכך יכולה להתאים מאוד לסרטי מוצר בעיצוב ייחודי ומותאם אישית, על פי הסגנון שרוצים להטמיע בסרט.   

איך מתבצעת הפקת הסרטון?

הפקת הסרטון כוללת כמה שלבים. בשלב הראשון נעשה היכרות עם המוצר או עם הרעיון, ומתחיל להתגבש הקונספט של סרט המוצר. לאחר מכן יש לבחור את סגנון האנימציה הרצוי לסרט ולכתוב את התסריט. כתיבת התסריט צריכה להיעשות על ידי גורם מקצועי, כדי לייצר תסריט מוקפד ומהודק, שיש בו אלמנטים סיפוריים ושיווקיים. יש להתייחס לכתיבת התסריט ממש כאילו הוא נכתב להפקה הוליוודית שעולה מיליוני דולרים. ככל שרמת התסריט תהיה גבוהה יותר, כך יש סיכוי רב יותר שהסרטון יצליח לממש את הפוטנציאל השיווקי שלו.

לאחר מכן, מתבצע שלב העיצוב, האיור והכנת האנימציה. בשלב הסופי, מלבישים את הסאונד של הסרטון על התצוגה הגרפית, וכך משלימים את ההפקה וניתן להתחיל להפיץ את סרט המוצר במקומות המתאימים.

כאשר הפקת הסרטון מתבצעת על ידי סטודיו איכותי ומקצועי, מתקבל תוצר שהוא גם יפה לעין, גם משכנע וגם יכול לשמש לשליחה והפצה בכל מדיה דיגיטלית שהיא.

בשיתוף: וידאו גורו – סרטוניי אנימציה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה