ספק ותשתית לאינטרנט המהיר



כאשר אתם רוצים להתחבר לאינטרנט, הנציגים יגידו לכם שאתם צריכים ספק ותשתית. ואכן, שני המאפיינים האלה הולכים יחד. התשתית היא הכבלים והחיבור הפיזי שלכם לאינטרנט, ואילו הספק אחראי על הגלישה עצמה. לצורך העניין, התשתית היא מסילת הרכבת ואילו הספק הוא הרכבת עצמה. כך, אם רוצים לקבל את החיבור הטוב ביותר לאינטרנט כך שהוא לא יתנתק בכל רגע, כדאי לבחור תשתית וספק מחברה איכותית ומקצועית.

freepik

האם כדאי לרכוש תשתית וספק אינטרנט בנפרד או ביחד?

אחת השאלות המרכזיות יותר העולות פעם אחר פעם היא האם לקנות ספק ותשתית מאותה החברה או מחברות נפרדות. מבחינת מחירים, לפעמים אכן משתלם יותר לרכוש את הספק והתשתית מחברות אחרות, בייחוד אם שתי החברות מציעות מחירים משתלמים. אבל לא פעם, זה יוצר מצב של אי נוחות במקרה של תקלות, ועליכם ליצור קשר עם שתי החברות כדי למצוא את התקלה. אך כאשר אותה החברה מספקת תשתית וספק במקום אחד, אתם יכולים ליצור קשר עם הנציגים בקלות במקרה שבו מתגלה בעיה כלשהי, ולבקש מהם לטפל בה במהירות.

איך אנחנו יודעים איזו חבילת אינטרנט מתאימה לנו?

בימינו אין חבילת אינטרנט אחת, אלא מגוון רחב של חבילות המוצעות ללקוחות בהתאם לצורכיהם ודרישותיהם. אז איך נדע באמת איזו חבילה מתאימה לנו יותר מכל? ובכן, כדאי לבדוק כמה דברים:

  1. האם תקבלו תמיכה מהחברה?

תמיכה 24/7 מהחברה שממנה אתם רוכשים את החבילה היא חיונית מעין כמותה. בין אם אתם משתמשים באינטרנט לצורך עבודה ובין אם כדי לגלוש להנאתכם, אתם צריכים להיות בטוחים בכך שחיבור תקין לרשת יהיה זמין לכם בכל עת. לפיכך, גם אם יש תקלה בשעת לילה מאוחרת, תוכלו לפנות למוקד התמיכה במהירות.

  1. איזו מהירות גלישה מתאימה לכם?

וכאן מדובר בשאלה טריקית. ישנם אנשים שלא פעם בוחרים במהירות הגלישה הנמוכה ביותר, בהנחה שזה יחסוך להם כסף. הבעיה היא שאם יש הרבה משתמשים על אותה הרשת, הם מגלים עד מהרה שהאינטרנט נתקע כל הזמן. לפיכך, חשוב לרכוש חבילת גלישה במהירות המתאימה לכם.

  1. השוואת מחירים.

מטבע הדברים, כדאי לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות וגם החבילות. כאשר תדעו את המחירים הממוצעים בשוק, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את החבילה שלכם. כמובן, מומלץ לבדוק שהחבילה כוללת את כל השירותים שאתם צריכים. במידת הצורך, תוכלו לשנות את רכיבי החבילה וגם המחיר שלה, תוך התחשבות בתקציב הנתון העומד לרשותכם.

  1. האם אתם יכולים לשנות בקלות את החבילה שלכם?

לפעמים תרצו להוסיף או לגרוע שירות מחבילת האינטרנט במידת הצורך. לפני רכישת החבילה, כדאי לבדוק אם תוכלו לחסוך בזמן ולשנות בעצמכם את רכיבי החבילה דרך האתר. כך לא תצטרכו להמתין שעות לנציג הטלפוני.

  1. האם מדובר בתשתית אינטרנט חזקה?

תשתית אינטרנט איכותית וטובה משפיעה על מהירות אספקת האינטרנט הביתי או העסקי. לכן, מומלץ לבדוק את איכות התשתית עם החברה.

החברה שמביאה לכם את האינטרנט החכם

תמיד רציתם לשלוט בחבילת האינטרנט שלכם? ובכן, עכשיו בזכות השירותים המתקדמים של טריפל C בהחלט אפשר לעשות זאת. החברה מציעה שירותי אינטרנט חכם שבמסגרתו אתם יכולים לעשות כל מה שאתם רוצים עם החבילה: לשנות מהירות גלישה, להוסיף שירות מסוים, לקנות כתובת IP פרטית ועוד וזאת מבלי לדבר עם נציגי השירות. דרך האתר של טריפל C אתם משלמים על החבילה המתאימה לכם ומשנים אותה כראות עיניכם. כמובן, בחברה שמחים לדבר אתכם אם יש בעיה כלשהי, ושירותי התמיכה פעילים 24/7.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה