סליקה - חובה לכל עסק



כל עסק שואף לתת ללקוח את מירב האפשרויות הנוחות כדי להעביר את התשלום. לא פעם אנחנו נכנסים לבית עסק כלשהו, קיוסק, מסעדה ואפשרויות התשלום הן מוגבלות, אפשר רק במזומן או שיש מינימום סכום כדי לבצע עסקת אשראי. הסבירות שנחזור לאותו המקום בפעם הבאה נמוכה. סליקה היא אפשרות להעברת כסף המתאימה בעיקר לעסקים אינטרנטיים ולעסקי המזון.

depositephoto

מהי סליקה?

סליקת כרטיס אשראי הוא בעצם העברת תשלום על ידי מילוי פרטי האשראי, ללא כל צורך בגיהוץ הכרטיס. תהליך הסליקה עובר דרך שלושה גורמים: מנגנון שירות אוטומטי של הבנק, חברת סליקה וחברת האשראי. סביר להניח שכבר ביצעתם עסקאות בדרך זו ואתם יודעים שהתהליך לוקח בדיוק כמה שניות. אפשר לבצע סליקה גם דרך האינטרנט וגם במפגש פיזי כאשר כרטיס האשראי של הלקוח כבר שחוק. כיום יש דרכים שונות של סליקה: מסוף סליקה נייד, סליקה טלפונית, סליקה באינטרנט, אפליקציות וכן הלאה… חשוב להדגיש שחברת הסליקה הינה חברה מוגנת וכל הפרטים שאתם ממלאים נמצאים בידיים טובות.

 

למה כל עסק צריך היום סליקה?

לא משנה מה תחום ההתמחות שלכם בעסק היום, סביר להניח שיש עוד מאות ואלפי עסקים כמותכם בארץ ובעולם. עליכם להיות צעד אחד לפני כולם ולתת ללקוח שלכם את הנוחות המרבית. מלבד לכך, ככל שהשנים עוברות אנשים פחות יוצאים מהבית ואת רוב הקניות שלהם לבית, ביגוד, אוכל הם רוכשים דרך האינטרנט. אפשרות הרכישה הבטוחה שיש כיום באינטרנט היא סליקה, תוכלו כמובן להיעזר בתוכנות כמו פייפאל, אבל אין ספק שסליקת כרטיס אשראי היא הרבה יותר נוחה והרבה יותר בטוחה. כדי שתוכלו להגדיל את צי הלקוחות שלכם, עליכם להתחבר אל חברת הסליקה ולתת את האפשרות הזאת לקהל שלכם. בשביל זה אתם צריכים אתר אינטרנט של העסק. מומלץ גם להכיל את האפשרות הזאת באפליקציה של העסק. ככל שהזמינות לרכישה מהעסק שלכם היא גדולה יותר, כך ההכנסות שלכם יתעצמו. 

 

להרוויח כסף בזמן השינה

באמצעות אפשרות הסליקה, לקוחות שפספסו את השעות בהם אתם פתוחים עדיין יוכלו להזמין את המוצרים שלכם גם כאשר העסק שלכם סגור. יותר מזה, אנשים מחוץ לארץ יכולים להזמין את המוצרים שלכם וכך אתם יכולים להפוך את עצמכם לעסק בינלאומי. 

 

חשוב לדעת!

אם העסק כל כך משתלם, למה לא כל עסק נותן לנו את האפשרות הזאת? יש מסלולים שונים של סליקה בכרטיסי אשראי. חברת הסליקה לא עובדת בהתנדבות, ועבור כל עסקה באתר שלכם, או לפי המסלול שבחרתם, יש אחוזים שמגיעים לחברת הסליקה. יש עסקים שלא חושבים שזה ישתלם להם, אבל בעידן של היום, כאשר התחרות כל כך גדולה וכל עסק מציעה את אותו מוצר יותר בזול, עליכם להיות חכמים יותר ולראות את ההשקעה הזאת כהשקעה לטווח הארוך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה