סליפ IN - מזרונים איכותיים ומיטות מכל הסוגים



בין שלל הרהיטים השונים המרכיבים את הבית החמים והנעים שלנו, אין ספק כי המיטות והמזרונים נמצאים בראש סדרי העדיפויות שלנו. מיטה נוחה, בשילוב מזרון איכותי, יבטיחו לנו שינה איכותית, מהנה ומרעננת במיוחד. את המיטות והמזרונים האיכותיים ביותר רוכשים רק דרך חברה מובילה ומקצועית – סליפ IN

pixabay

מדוע חשוב לישון טוב?

שגרת החיים של רבים מאיתנו נעה בין העבודה השוחקת לבין זמן איכות עם המשפחה שלנו, כשבסופו של יום, כולנו חולמים על הרגע בו נכניס את הראש למיטה, נעצום את העיניים וניכנס לשינה נעימה ומרעננת שתתן לנו כוחות ליום המחר.

אמנם השינה נראית לחלקנו כבזבוז זמן, אך למעשה היא הכרחית ביותר לוויסות וייצוב מערכות הגוף השונות. שינה איכותית פועלת לחיזוק המערכת החיסונית ומאפשרת למוח לתפקד היטב בשעות בהן הוא ער. בנוסף, הקפדה על שינה טובה נקשרת גם עם השפעה על רגשות של שמחת חייבים ואיזון נפשי. חוסר בשינה עלול לגרום למחלות שונות ובמקרים קיצוניים אף למוות.

שינה איכותית מתחילה בבחירת מיטות ומזרונים

לאור החשיבות הרבה של השינה לבריאות ורעננות הגוף, חדרי שינה הפכו לחדרים האהובים עלינו במיוחד וכפועל יוצא מכך, המושקעים ביותר מבחינת נוחות ויצירת אווירה חמימה ונעימה. חדרי שינה מעץ מלא, או חדרי MDF, מגיעים במגוון סגנונות ואפשרויות עיצוב מגוונות, אך כאמור, הפריטים החשובים ביותר בחדר זה הם המיטות והמזרונים השונים.

בעוד שמיטות מתחלקות לרוב למיטות נוער, מיטות מתכת וברזל, מיטות יהודיות ומיטות זוגיות, כשמדובר במזרונים מגוון האפשרויות, הסוגים והמותגים הקיימים נראים כבלתי נגמרים. כך, בין מותגי המזרונים המובילים ניתן למצוא מזרני סימונס, מזרני סילי, מזרני פולירון, מזרני מנדלבוים ועוד. אך כיצד נדע לבחור את המזרון המתאים ביותר?

טיפים לבחירת המזרון המתאים עבורכם

 

היות ואת המזרון אנחנו לא נוטים להחליף בתדירות גבוהה, כשמחקרים רבים ממליצים לרוב על החלפת המזרון אחת ל – 8 שנים, החשיבות לבחירת מזרון איכותי ועמיד שילווה אותנו לאורך זמן, הופכת למהותית במיוחד.

  • גודל המזרון - בבואנו לבחור מזרון, חשוב לוודא כי הגודל שלו מתאים למיטה. בנוסף, מומלץ לבדוק את הגובה הרצוי, בהתאם לגובה המיטה. מזרון גבוה מידי יקשה עלינו להגיע אליו וממזרון נמוך נתקשה לקום.

 

  • סוג החומרים – בחרו את המזרון בהתאם לסגנון השינה והנוחות האישית שלכם. סוגי המזרונים העיקריים היום מתחלקים למזרני קפיצים, לטקס ו – ויסקו.

 

  • התנסו במזרון – כפי שהזכרנו, מדובר בקנייה שתלווה אתכם לאורך מספר שנים. לכן, אל תתביישו לנסות את המזרון בחנות, כשמומלץ לשכב עליו למשך כמה דקות ולהרגיש את רמת הנוחות שלו.

למה חשוב לרכוש מיטות ומזרונים בחברה מוכרת?

כשאתם רוכשים את המיטות והמזרונים שלכם בחנות מקצועית, בעלת ניסיון ומוניטין, דוגמת סליפ IN עולם שלם של מזרונים, אתם יכולים להבטיח לעצמכם באופן מוחלט, כי ביצעתם רכישה איכותית ובטוחה, שתלווה אתכם לאורך שנים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה