סיאט איביזה - להרגיש צעיר בכל נסיעה



סיאט איביזה נולדה לחופש, הרוח הצעירה, השובבה והנועזת מרחפת מעל כל קימור, קו וחלל בתוך הרכב המתקדם הזה ולא בכדי. שילוב אופטימלי של: עיצוב, סגנון, ביצועים, בטיחות ושלל פינוקים וטכנולוגיה מתקדמת הופכים את רכבי האיביזה, הן סיאט איביזה 2018 והן סיאט איביזה 2019 לרכב שמקדים את זמנו ולרכב שמיד עם צאתו לשוק הפך להיות לאחד ממובילי הקטגוריה שלו כמו שרק איביזה יכולה להיות.

Pixabay

כשאנו רוצים לסקור את רכבי האיביזה החדשים קשה להחליט ממה להתחיל, האם נתחיל מכך שסיאט איביזה מיוצרת על ידי חברת סיאט הספרדית הותיקה והאמינה שהינה חלק מקבוצת פולקסווגן או מכך שנמצא שהגיל הממוצע של רוכשי סיאט צעיר בעשר שנים משאר קבוצת פולקסווגן וזה בא לידי ביטוי בשפע מערכות המולטימדיה והתקשורת המתקדמות.

ספרדיה מלידה
הכל התחיל בברצלונה, כשסיאט איביזה הראשונה יצאה לדרך אי שם בשנות השמונים. היום, 30 שנים אחרי, איביזה בדיוק כמו העיר התוססת מהווה השראה למיליוני אנשים באווירה הצעירה והחופשית, בתנועה ללא הפסקה, במגוון האפשרויות ובסטייל הקלאסי שלה והיא מתאימה הן לצעירים שרוצים להרגיש את האנרגיה המגניבה של סיאט איביזה והן למשפחות עם ילדים אשר גם נשארו צעירים בנפשם וגם מצאו במפרט הטכני של האיביזה כל מה שהם מחפשים ברכב המשפחתי שלהם דוגמת הדגם - סיאט איביזה 5 דלתות 2018 FR אוטומטית .

איביזה- נותנים לך יותר
הסיאט החדשה נותנת לכם הכל : גדולה יותר, מרווחת יותר ונוחה יותר.
עם תא מטען ענק של 355 ליטר גדול ב- 20% מהגרסה הקודמת) ומושב אחורי מרווח.
עבור משפחות תא מטען זה חיוני עבור עגלת התינוק, תיק החתלה וחפצי נוספים אשר ניתן להכניס לתא המטען המרווח.

מערכות מתקדמות:
הרכב כולל מערכת ניטור מרחק מתקדמת, מערכת בקרת שיוט ומערכת הגבלת מהירות חכמה ופנסי הלוגן כפולים הינם חלק מהסטנדרט גם ברמת הגימור הבסיסית.
אם תרצו קצת יותר תוכלו לשדרג לרמת גימור  FRשהיא סטנדרט בפני עצמה. מהמושבים המעוצבים והמפנקים דרך חלון הגג הפנורמי ועד תאורת הלד, תאורת אוירה פנימית ומערכות הבטיחות המתקדמות - כל פרט ופרט נוצר ועוצב כדי לספק לכם חוויית נהיגה שלא תוכלו לשכוח.

בטיחות מעל לכל בסיאט
כשזה מגיע לבטיחות, מהנדסי החברה לא התפשרו על כלום, בחברת סיאט מאמינים כי הבטיחות מעל לכל. האיביזה מצוידת במערכות בטיחות שעמדו בתקנים הגבוהים ביותר. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית השומרת על המהירות שהגדרתם ועל המרחק מהרכב שלפניכם, מערכת ניטור מרחק כוללת בלימה אוטומטית למקרה חירום ומערכת בקרת עייפות מתקדמת, שדואגת להישאר ערנית  ולהתריע גם כשאתם לא מספיק ערניים. הכל תוכנן בכדי שאתם תוכלו לנהוג בבטחה ובראש שקט ללא דאגה.  
בנוסף, מערכת המסייעת לזינוק בעליות ולמניעת הידרדרות, ולהשלמת תמונת הבטיחות הרכב מצויד בשש כריות אויר. אם חלילה הן נדרשות, כדאי שהן יהיו בטוחות. הכריות יגיבו באופן המתאים ביותר לפגיעה, כדי לשמור על היושבים ברכב. הנהג והנוסע שלידו מוגנים על ידי כריות אוויר קדמיות, צידיות וגם כריות וילון המגנות על הנוסעים במושבים האחוריים.

חווית נסיעה מרשימה
בדגמי סיאט איביזה החדשים המנועים המתקדמים מספקים עוצמה וכוח שירתקו אתכם למושב (תרתי משמע), מנועים בהספקים של 115- 95 כ"ס ויכולת האצה מ-0 ל-100 ב- 10.9 שניות יתנו לכם כל שאתם מבקשים מרכב עם אוריינטציה צעירה.

במקרה של איביזה עוצמת המנוע לא באה על חשבון צריכת הדלק, על פי נתוני החברה הצריכה המשולבת בין נסיעה בעיר ומחוץ לעיר מרשימה אף היא והינה 21.2 ק"מ לליטר.
אין ספק שהנתון המשמעותי והחסכון המרשים בדלק מוסיפים עוד נקודת זכות גדולה מאד לרכב והוא מהווה שיקול הן לצעירים אשר נוהגים לנסוע רבות ממקום למקום והן למשפחות התרות את כבישי ארץ ישראל הן למרכי עבודה והן בטילים עם הילדים בסופי השבוע.

לסיכום, אם אתם מחפשים רכב מבית טוב, בעל רוח צעירה, מנוע עוצמתי, רמת בטיחות ייחודית ומעל הכל שפע של אוירה, טכנולוגיה חדשנות וסטייל הגעתם בדיוק למקום הנכון,

כנסו עכשיו ל- carbay והזמינו בלחיצת כפתור את סיאט איביזה שלכם

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה