סובלים מאלרגיה לאבק? הפתרון: ארון הזזה של סליידור עם פטנט ה- Slide Easy



אלרגיה לאבק היא אחת מהאלרגיות הנפוצות ממנה סובלים רבים. היא מתבטאת לעיתים בקשיי נשימה, עיניים דומעות, התעטשויות רבות ולעיתים גם בגרד בעור. אין ספק, כי מדובר בתופעה מטרידה המצריכה ממי שסובל ממנה לחפש פתרונות שיקלו על הסימפטומים הנלווים לה.

בוסט מדיה

קרדית האבק המעודדת את יצירת הסימפטומים נמצאת במידה רבה ברחבי הבית: במזרונים, שטיחים, ספות, ספרים וכמובן ארונות הבית ובפרט במסילות עליהן מותקנות הדלתות.

חשוב להימנע במידה רבה מחשיפה לגורם האלרגיה באמצעות ניקיון הבית באופן תדיר, ולהימנע ממגע עם אבק, במידת האפשר. 

הפטנט הייחודי של חברת סליידור הקיים בארונות ההזזה מסייע בהפחתת כמות האבק החודרת אל הארונות באופן ניכר, ומהווה פתרון מושלם לסובלים מאלרגיה לאבק.

בחירה נכונה של ארונות הזזה

רכישה של ארונות הזזה מהווים פתרון אידאלי ממספר היבטים: אחסון, אסתטיקה ופרקטיות בשימוש, יחד עם הפטנט הייחודי אותו מציעה חברת סליידור תקבלו את התמורה המושלמת גם מההיבט הבריאותי.

רכישה של ארונות הזזה חייבת להיעשות בקפידה תוך בדיקה מעמיקה של החברה שתספק ותתקין לכם אותם. ככל שתקפידו לבחור בחברה מנוסה בתחום, שעושה שימוש בחומרים איכותיים ועמידים, כך מובטחת לכם הנאה, אחריות ובטיחות מהשימוש לאורך שנים. אנשי מקצוע בחברות וותיקות ומנוסות ייעצו לכם על ארונות ההזזה הטובים ביותר, שמתאימים לצרכים שלכם עד להתאמה המושלמת לשביעות רצונכם המלאה.

לארונות הזזה של חברת סליידור, הוותיקה בתחום כבר למעלה מ 30 שנה, קיים פטנט ייחודי אשר באמצעותו המסילות אינן צוברות אבק ולכלוך כבדרך כלל. לצד איכות, עמידות ואחריות בארונות ההזזה של חברת סליידור, אתם מקבלים ערך מוסף של פטנט הקיים רק בהם, ומוסיף לרכישה שלכם יתרון משמעותי וחשוב במיוחד – ארונות שלא חודרים אליהם אבק ולכלוך!

הפטנט שמבטיח לכם שנים רבות של שימוש נעים ובטוח

Slide Easy הוא פטנט הייחודי של חברת סליידור המתאים במיוחד לסובלים מאלרגיה לאבק,  ותורם לכך שהשחיקה של מנגנון הסגירה תהיה נמוכה במיוחד. כך מתאפשרת פתיחה חלקה ללא בלאי האופייני לארונות הזזה אחרים ללא פטנט זה. באמצעות השימוש בפטנט של חברת סליידור מתאפשרת פתיחה חלקה ונעימה לשנים רבות קדימה, מה שהופך את רכישת הארון דרכם למשתלמת ובטוחה.

כיצד עובד הפטנט הייחודי Slide Easy ?

בארונות ההזזה של חברת סליידור, המובילה והמומלצת בתחומה, קיימים גלגלי דלתות המאפשרים להניע משקלים כבדים, באמצעות המיסבים הלינאריים של הפטנט. בנוסף, ישנם בולמי טריקה שקטה לאיטום הרמטי ומברשות ייחודיות שבאמצעותן לא נכנס אבק. השילוב של שלושת הפרמטרים מאפשר פתיחה חלקה בכל פעם מחדש של ארונות ההזזה, מבלי לדאוג שהאבק והלכלוך יהיו חלק ממנה.

לבית שלכם אל תתפשרו על הטובים ביותר

מגוון עיצובים של ארונות הזזה מעוצבים, חדרי ארונות, ארונות פינתיים ופתרונות אחסון איכותיים מחכים לכם בחברת סליידור. כל זאת, מבלי להתפשר על איכות, עמידות גבוהה וסטנדרטים גבוהים של שירות, וכמובן פטנט ייחודי שהופך כל ארון הזזה לטוב ביותר עבורכם.

 

איפה תמצאו את ארונות סליידור?

סניף ירושלים – שלומציון המלכה 18

סניף ראשון לציון – משה לוי 14

בקרו באתר שלנו: https://slidoor.co.il/

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה