סדנאות לבת מצווה בבית – פעילות מהנה שיש בה גם ערך



לא להאמין שהרגע הזה הגיע; היא בת 12, עומדת לחגוג בת מצווה, להפוך לאישה קטנה. כמובן שזה הזמן להתחיל לתכנן את המסיבה המרגשת וכנראה גם הגדולה ביותר בחייה עד היום. במחשבה שלך חשבת שהיא בוודאי תרצה משהו גדול, גרנדיוזי עם כל החברות אבל היא מפתיעה אותך ומבקשת מסיבה צנועה בבית, רק עם אלו שהיא אוהבת. סדנאות לבת מצווה בבית יהיו תוספת נפלאה, שתוכל להעניק לאירוע ערך מוסף ולהפוך את המפגש הביתי למרגש אפילו יותר.

pixabay

להוסיף עניין עם סדנאות לבת מצווה בבית

יש משהו אינטימי וקסום בבת מצווה ביתית; הילדה מוקפת בחברות הכי טובות שלה ובנשות המשפחה, כולן התכנסו לחגיגה של נשיות, הרחק מהמסיבות האינסטגרמיות שמצטלמות מעולה אבל נראות כמו העתק אחת של השניה. כדי להוסיף רובד של עניין, כדאי להזמין סדנאות לבת מצווה בבית וליצור פעילות מגבשת, מהנה ומחברת בין כל המשתתפות.

ישנם סוגים רבים של סדנאות, אבל אנחנו רצינו להתמקד דווקא בסדנת תכשיטים וביתרונות המיוחדים שלה:

  • ערך – מעל לכל, הסדנה תוכל להוסיף ערך לאירוע. הרי נדמה שבשנים שחולפות משמעות בת המצווה מעט נשכחה. הרי לא מדובר רק בתצוגה ראוותנית וגדולה במיוחד – של אוכל טוב, בגדים יקרים ושופוני, אלא בציון דרך בהתבגרותה של הילדה והפיכתה לנערה בוגרת ואחראית. בדיוק בנקודת הציון הזו כדאי לשקול להוסיף ערך, וליצור תכשיטים בהשראת האירוע, אולי אפילו כמתנה לכלת האירוע. אם תרצה בכך, היא תוכל לבחור לתרום את התכשיטים.
  • מזכרת – לא כולן מעוניינות לתרום את התכשיטים וזה ממש בסדר! אופציה אחרת היא פשוט ליצור מזכרת לכל אחת מהמשתתפות, אותה יוכלו לקחת הביתה ולהיזכר באירוע המשמח בכל פעם מחדש. כל אחת מהמשתתפות תוכל ליצור תכשיט בטעמה שלה.
  • ואם כבר מזכרות – באירועי מצווה מצומצמים למשפחה לבד, ניתן להפוך את המזכרת לסמל לחיבור בין הדורות במשפחה; כל משתתפת תוכל לבחור אלמנט בתכשיט של סבתא, דודה או בת דודה, וליצור תכשיטים יחדיו. זו חוויה חזקה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, ממנה ניתן ליהנות רק על ידי הזמנת סדנאות לבת מצווה בבית המתמקדות בהכנת תכשיטים.

מעגלי נשיות שמחזקים את הילדה ותורמים לה

איך שלא נביט על כך, סדנאות לבת מצווה בבית יכולות לשבור את הקרח באופן מדהים ומיוחד, וליצור חוויה מדהימה שהילדה כנראה לא נתקלה בה מעולם עד כה. התוצאה היא מעגל נשיות המורכב מכל הנשים האהובות בחייה; החל מחברות הילדות, בנות המשפחה הקרובה ונשות המשפחה. יש משהו קסום וחזק במיוחד במעגל של נשים שעובדות יחדיו, יוצרות ובונות, ובתום התהליך כל אחת תקבל תכשיט מעשה ידיה. את התכשיט יוכלו לקחת איתן הביתה, ולהיזכר בכל פעם מחדש באירוע המשמח שלקחו בו חלק.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה