ניתוח אף: כל היתרונות



רבים האנשים אשר מתלבטים אם לבצע ניתוח אף או לא. ואכן, כל החלטה היא אינדיבידואלית ותלויה בלא מעט גורמים: כמו מבנה הפנים או בניתוחים שנעשו בעבר, ההחלטה תלויה גם בגיל המנותח, כמו גם במצב רפואי ובשאר סיבות ונתונים.

FREEPIK

אם אתם רוצים לעשות ניתוח אף, אבל עדיין מתלבטים - חשוב שתכירו את היתרונות בניתוח מסוג זה.

הנה מספר יתרונות מובילים:

ניתוח אף יספק מראה פרופורציונלי לפנים. הוא מאפשר לגברים ונשים להיראות נפלא ולהנות ממבנה פנים הרבה יותר נעים ובכך מעלה משמעותית את הביטחון העצמי.

ניתוח אף אחד מהניתוחים השכיחים שיש בארץ ובעולם. מדובר בפרוצדורה פשוטה יחסית שאינה כוללת סיבוכים בדרך כלל, לכן היא נפוצה בלא מעט מדינות ואזורים.

עיצוב האף ופיסול שלו מחדש היא פרוצדורה שלא צריך לחכות כדי לבצע אותה יותר מידי זמן, כמו למשל בניתוחים של קיצור קיבה או מתיחת פנים בהם הגיל הוא פקטור חשוב.  שינוי מבנה האף זה דבר שניתן לבצע כבר מגיל 18 לאחר שמבנה הפנים כבר התעצב, וניתן להבין כיצד לבצע את ההתאמה הנכונה ביותר של מבנה האף החדש למראה הכללי של הפנים.

יתרון נוסף הוא שכיום יש ניתוחים אשר משלבים בין ניתוח רפואי לבין עיצוב מבנה האף, כך שאפשר להסיר פוליפים, לפתוח מחיצות ולבצע מגוון רחב של תהליכים שנועדו לשפר את הנשימה, בתוספת של עיצוב האף.

חשוב לדעת כי החלמה מניתוח אף נחשבת קלה יחסית והיא אורכת שלושה שבועות, בדרך כלל. לאחר מכן מגיע המטופל אל המרפאה אשר בה ביצע את הטיפול על מנת לבצע ביקורת. לאחר מכן ממשיך המטופל את חייו כרגיל ויכול לבצע כל פעילות, כולל פעילות גופנית בעצימות גבוהה.

יתרון נוסף טמון בעבודה שכשמבצעים ניתוח אף אפשר לראות את התוצאות בהדמיה, כך שנעשה תיאום ציפיות בין המטופל לרופא המנתח. בנוסף לכך, עלויות של ניתוח כזה לא נחשבות גבוהות במיוחד - לכן מרבית האנשים יוכלו לבצע אותו גם בחייהם הצעירים.

לסיכום, כיום יותר מתמיד יש יותר ויותר אנשים שמעוניינים לשנות את מבנה הפנים על ידי עיצוב מחדש של האף. כך אפשר לראות מושלם, להנות מפרופורציות של הפנים ולהנות מביטחון עצמי גבוה, ותחושה טובה במיוחד, שלא הייתה קיימת בעבר.

בהצלחה מד"ר מרקוס הראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה