נופש בלי לשבור את הכיס: בית הארחה בצפון



מי מאיתנו לא אוהב נופש לנפש? במיוחד אחרי השנתיים האחרונות שעברו על כולנו, נראה שלצאת לנופש הפך ממש לצורך, מעבר לעובדה שמדובר בדרך כלל במותרות. עם כל המצב והקושי הכלכלי שנחת על רובנו, באופן טבעי נעדיף נופש מהסוג שלא גורם לנו לשבור את קופת החסכון. למשל, בית הארחה בצפון בנקודה אסטרטגית ממנה אפשר לצאת למגוון טיולים ואטרקציות בסביבה.

pixabay

למה דווקא בית הארחה? מה ההבדל בינו ובין בית מלון וצימר ומה היתרונות שלו עליהם? המשיכו לקרוא ובואו לגלות את אחת האפשרויות הנפלאות ללינה איכותית ובעיקר, לכל תקציב.

מהם היתרונות של בית הארחה בצפון

אז למה דווקא בית הארחה בצפון כשיש כל כך הרבה צימרים ומלונות מיוחדים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בישראל? יש כמה סיבות מעולות:

  • זה נגיש מבחינת מחיר – בין אם אתם מטיילים לבד או בזוג ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במשפחה, לא תמיד כולם רוצים לשלם את הסכומים שמלונות הבוטיק והצימרים דורשים. לפעמים כל מה שצריך זה מיטה נוחה לישון בה, אוכל טוב ומים חמים למקלחת. את כל אלו מציעים בתי הארחה – תנאים מעולים במחיר בסיסי.
  • נקודות עניין – בתי הארחה נמצאים לרוב בקרבה לנקודות עניין, כך שאפשר אף להגיע ליותר מלילה אחד ולצאת בכל יום לגלות אזור אחר בסביבת המקום. במקום לנסוע למרחקים ארוכים ולהסתבך עם כמה מקומות לינה, אפשר לחזור בכל לילה לאותו בית הארחה ולדעת שכל החפצים שלכם ממתינים שם, לצד ארוחה טובה ומקלחת חמה.
  • מתאים לכולם – כמו שכבר ודאי הבנתם, בתי הארחה מתאימים לכולם ללא יוצא מהכלל; למשפחות, לזוגות, לגמלאים, אפילו ליחידים שיצאו להרפתקה אישית ברחבי הצפון וזקוקים למקום לשים בו ראש ללילה, לפני שימשיכו במסע שלהם למחרת בבוקר. יש בבתי ההארחה את כל מה שאתם צריכים בכדי לנוח ולאגור כוחות לפני שממשיכים הלאה, וביננו? מה צריך יותר מזה?
  • להכיר את הסביבהבית הארחה בצפון לא רק שנמצא בדרך כלל בקרבה לאטרקציות, אלא גם מנוהל על ידי אנשים שסביר שמתגוררים ביישוב או בקיבוץ בו הוא נמצא. כלומר, יש לכם מקור זמין שיוכל לענות על כל שאלה ולהכווין אתכם לאטרקציות שמתאימות לכם, להמליץ לכם על מסעדות ומסלולים, ועוד. מומלץ גם לצאת להסתובב ממש קרוב לבית ההארחה ולהכיר את דרך החיים של אלו שהחליטו להתנתק מהמרכז הסואן, ולהשתקע בטבע.

כל מה שצריך במקום אחד

כעת כשאתם יודעים כי בית הארחה בצפון יציע כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת בצפון, הגיע הזמן להתחיל להתארגן! כך, בין אם נפל עליכם לארגן טיול משפחתי או טיולים מאורגנים בארץ לגמלאים והפעם מתחשק לכם להפתיע עם טיול לצפון, זה הזמן להתחיל לחפש את המקום המושלם ללון בו בין אטרקציה למסלול.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה