נדל"ן ביוון - איזה נכסים מניבים אפשר למצוא?



ישראלים ויוון זה סיפור אהבה! ישראלים נוסעים המון לאתונה ולאיים של המדינה, הם נהנים מחופשות נהדרות בים התיכון הקסום, ישראלים עושים עסקים עם יוונים, חלקם דוברים את השפה, אוהבים את המוזיקה ורוכשים נכסים במדינה השכנה.

FREEPIK

יוונים מצידם כבר מדברים עברית, יודעים מי זה אייל גולן ושמחים לראות פנים ישראליות כמעט בכל מקום באיים או בעיר הבירה.

בשל כל אלה, אין זה פלא שנדלן ביוון הפך להיות חלק בלתי נפרד מן היחסים בין המדינות וכיום תמצאו יותר ויותר ישראלים אשר קונים נכסים ביוון ובכך מרוויחים תשואות מעולות!

אז מה אפשר למצוא באתונה או באיים מבחינת נכסי דלא ניידי?

בתחילה חשוב לדעת שיוון היא מדינת איים עתיקה אבל גם מודרנית, המאפשרת מגוון רחב של נכסים אותם אפשר לרכוש במחירים אטרקטיביים במיוחד עבור ישראלים.

בימים בהם דירת שני חדרים בישראל תעלה כמה מיליוני שקלים (בעיקר אם מעוניינים לרכוש אותה באזור המרכז) דירה ביוון נחשבת אטרקטיבית יותר משום שיוון מציעה דיור בר השגה ונכסים מעולים להשקעה במחירים ראליים.

באתונה למשל תמצאו דירות שניים - שלושה וארבעה חדרים במחירים שלא עולים על 100 אלף יורו - מה שהופך את מחיר הדירות באתונה עבור ישראלים לאטרקטיבי במיוחד. בישראל, סכום כזה הוא רק ההון ההתחלתי הדרוש לרכישת דירה ממוצעת בבניין בינוני באיכותו.

באיים של יוון תוכלו למצוא וילות על הים, יחידות נופש ויחידות דיור במחירים הרבה יותר אטרקטיביים. עוד תוכלו להשקיע גם בדירות נופש או בדירות RBNB וגם ביחידות דיור להשכרה או מכירה, בחניונים ואפילו ביחידות דיור שנמצאות בתי אבות!

אם אתם רוצים לבצע השקעה השקעת נדל"ן ביוון, חשוב שתתייעצו עם המומחים בנוגע להשקעה הכדאית מכל. כיום תמצאו חברות נדל"ן בהן נמצאים מומחים שיודעים כיצד לכוון לקוחות אל הנכס הטוב ביותר.

המומחים יסייעו לכם להבין מה יכול להתאים לכם מבחינת תקציב להשקעה.

המומחים יסייעו לכם לבחור את האזור בו תשקיעו, הם יסייעו לנסח חוזה ביניכם לבין המוכר או השכור, להבין מה הם הרווחים שתוכלו לקבל מהשקעה וכולי.

בין היתר מומחי נדלן ביוון יתווכו ביניכם לבין הסוחרים וילוו אתכם בכל צעד ושעל בדרך להשקעת נדלן ביוון.

לסיכום כיום יותר מתמיד אפשר לבצע השקעות חכמות ולעשות זאת במדינות זרות.  השקעת נדלן ביוון מאפשרת ביצוע השקעה במקום קרוב, ידידותי ונוח. לכן רבים מהישראלים בוחרים לבצע אותה ולעשות זאת, לפני שהמחירים יעלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה